Honda SH300i Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was binnen 2km proefrijden al overtuigd van de SH300, ik rijd er nu al 4,5 jaar op zonder spijt. Je kunt de SH300 wat mij betreft blind kopen, hij gaat toch wel bevallen. :]

Denk ook dat de SH300 het nog wel zeker 4 jaar uithoud in de markt. Van mij mag hij er overgens per direct uit gaan, als er een SH400 voor terug komt in zelfde formaat. (Of een electrische met 350km actieradius, vet gesubsidieerd voor weinig..)


👍🏻
 
Mooiste kleur Wimper! Veel plezierige en veilige km's toegewenst! :]
 
Laatst bewerkt:
Hij staat klaar maar hier ontbreekt het me aan tijd om hem op te halen. Vrijdagmiddag :-)
Uiteraard zal ik dan een fotootje posten.

Alvast dank voor de gelukwensen!
 
Als je daar toevallig maandelijks papieren rekening afschriften van krijgt even kijken of ze de kosten zonder toestemming met 400% hebben verhoogd. Schijnt een landelijk foutje te zijn.
 
Goede morgen allemaal,
Heeft er hier iemand ander vering onder zijn SH300, anders dan origineel bedoel ik dan, en hoe bevalt dat en wat kost dat.
Ik heb er hier eens iets over gelezen dacht ik maar kan het niet meer vinden.
 
Ben er mee bezig, Kees....eerst nog wat vakantie en dan de vering aanpassen. Ik heb zelf vele mogelijkheden bekeken maar ga in Alphen eens met Hyperpro praten. Zou je aanraden dat ook te doen..succes.
 
ik heb zelf zwaardere/dikkere/smeuiger voorvork olie in de voorvork gedaan (waar anders :P )

er zit nu 20w in.
voorheen dook hij in de vering en ik compenseerde door steeds meer met de achterrem te gaan remmen.

na een aantal dagen rijden merkte ik dat dit langzamerhand minder werd omdat de voorvork minder duikt.

qua achterschokdempers zitten de standaard vervangingsdempers allemaal rond de 70 a 90 euro voor een set.
ik kan me niet voorstellen dat dit een verbetering tov origineel zal zijn, de veren kunnen wel stugger zijn ,dat is nodig , maar betwijfel of de demping daar op aangepast is, met name voor de sh300.