Algemeen TT Assen verzameltopic

Ik heb de originele kleuren gebruikt hoor.
Met behulp van deze app.
full
 
voor de liefhebbers,

enkele jaren programma bladen van TT circuit,
MotoGP
WSBK
IDM
GAMMA
BSB
DCR
diverse jaarprogramma's

diverse boekjes die in het perscentrum lagen bij de MotoGP:
2015 Official Media Guide
Dunlop Motorsport 2014
MotoGP Media Information 2015

versturen is niet echt aantrekkelijk ivm gewicht van de bladen

en indien er interesse is, toegangspassen/mediapassen IDM, WSBK, MotoGP enkelen op naam :)
 
voor de liefhebbers,

enkele jaren programma bladen van TT circuit,
MotoGP
WSBK
IDM
GAMMA
BSB
DCR
diverse jaarprogramma's

diverse boekjes die in het perscentrum lagen bij de MotoGP:
2015 Official Media Guide
Dunlop Motorsport 2014
MotoGP Media Information 2015

versturen is niet echt aantrekkelijk ivm gewicht van de bladen

en indien er interesse is, toegangspassen/mediapassen IDM, WSBK, MotoGP enkelen op naam :)

Indien je nog wat dan ook hebt met Kevin Schwantz, dan heb ik interesse.
 
Bij opruimwerkzaamheden kwam ik nog een programma tegen van de Iveco TT van 2012.
Iemand hier belang bij?
Anders gaat het bij het oud papier....
Stuur bij interesse maar een PB met je adres,
dan stuur ik het op.
MVG
 
Hij is onderweg Joris, vanmiddag naar het postkantoor gebracht.
Fijn dat ik er nog iemand een plezier mee kon doen.
Ik heb het boekje binnen, Hans! Nogmaals ontzettend bedankt, je doet mij er zeker een plezier mee.

Ik ben laatst verhuisd en ik hoop een volledige kamer volledig als een soort van privé TT museum in te kunnen gaan richten. *D
 
Ik heb het boekje binnen, Hans! Nogmaals ontzettend bedankt, je doet mij er zeker een plezier mee.

Ik ben laatst verhuisd en ik hoop een volledige kamer volledig als een soort van privé TT museum in te kunnen gaan richten. *D

Dan begrijp je vast dat we hier binnenkort foto's van willen zien, toch? :Y
 
Ik heb het boekje binnen, Hans! Nogmaals ontzettend bedankt, je doet mij er zeker een plezier mee.

Ik ben laatst verhuisd en ik hoop een volledige kamer volledig als een soort van privé TT museum in te kunnen gaan richten. *D
Dan ben ik blij dat ik er op het laatste moment aan dacht dat ik er nog iemand een plezier mee kon doen i.p.v. de papier container....
 
Dan begrijp je vast dat we hier binnenkort foto's van willen zien, toch? :Y
Is wel de bedoeling. :Y 8-) Ik hoop dat we hier lang genoeg wonen om dat te kunnen doen. _O-

Vandaag ook een heel gaaf krantenknipseltje van de TT van 1926 binnengekregen, errug gaaf! Hopelijk kan ik deze volgende week op het werk even mooi inscannen.
 
Vandaag volkomen toevallig het boek "TT in opdracht" van Sake Elzinga zien staan in een boekenkast in een kringloopwinkel in Roosendaal, mag daar juist voor dit soort dingen graag tussen snuffelen. Volkomen onverwacht en daarom een leuke vondst, wist niet eens dat het boek bestond. :)

O.a. een interview met de uitbater van café Geerts in Assen, waar mijn ouders elkaar heel wat jaren geleden ontmoet hebben.

Erg leuk, spreekwoordelijke "Made my day!" ging hier wel op. *O*
 
Het gaat goed met het TT Museum. Ik ontvang net het volgende bericht:

Pronkstuk
Via de zoon van oud-coureur Rob Bron, Eddy Bron, heeft het TT Museum intussen de beschikking over de 500cc Suzuki waarmee Rob Bron Grand Prix races reed in de jaren zeventig. De machine is nog in prima staat. Ook waren bij die schenking de helm van Rob Bron en zijn geel-zwarte motorpak. Rob Bron reed in 1971 de TT op deze 500cc Suzuki en werd toen tweede achter Giacomo Agostini. Deze machine is tot op heden het pronkstuk van de collectie van TT Museum, maar over enige tijd verwachten we nog een aantal beroemde motoren.

Voor meer info: Nieuws – TT Museum
 
Laatst bewerkt:
Leuk nieuws, moet er zeker gaan kijken zodra het geopend is en ik in Assen ben. Ik zag eerder al enkele oproepen voorbijkomen voor donaties aan het museum, maar ik houd voorlopig aan mijn spullen vast. :)

Niet dat het nu zo bijzonder is wat ik in de loop der jaren heb verzameld...
 
In dit topic moeten toch enthousiastelingen te vinden zijn voor onderstaande filmavond. Krijg dit net binnen:

Speciale TT-filmavond
Ben je liefhebber van films over de TT van vroeger tot nu? Kom dan donderdagavond 26 januari naar de speciale filmavond in bioscoop De Nieuwe Kolk nabij de “Kop van de Vaart” in Assen. Vrienden TT Circuit Assen organiseert in samenwerking met De Nieuwe Kolk en het Drents Archief een avond onder het thema “Van oud naar nieuw”. De avond wordt gevuld met het draaien van historische beelden, onder andere de overwinning van Wil Hartog in 1977, en ook beelden uit een recenter verleden. De avond is voor iedereen toegankelijk, ook voor niet-Vrienden. De entreeprijs bedraagt slechts € 9,50 en daarbij is een consumptie in de pauze inbegrepen. Kaarten zijn aan de zaal van De Nieuwe Kolk (Weierstraat 1, Assen) te koop. Deze kans moet je niet laten schieten. Een avond voor motorsporters onder elkaar. Aanvang 19.30 uur. Houd de website van De Nieuwe Kolk www.dnk.nl ook in de gaten.
 
Hallo allemaal. Ik zag dat er al een tijd niets meer geplaatst was op dit forum, dus zal ik het maar doen. Ik heb een vraagje aan jullie: ik kwam op internet een zooitje motorspeldjes tegen en die heb ik ook gekocht. Voornamelijk Tsjechoslowaakse. Nu zat er ook een speld tussen van de Motorclub Assen en Omstreken. Weet iemand uit welk jaar hij (ongeveer) komt?
Ik had hem nog nooit gezien en op internet kan ik er ook niets over vinden. Alvast bedankt. Groeten van Eddy.
full
 
das een hele mooie vonst eddy. ik heb hem ook nog niet eerder gezien . moet wel echt een oudje zijn..
 
Tjeerd, ik ben even voor jou naar de VVV in Assen geweest. :]
# nieuwe aanwinsten voor je verzameling. Het verzamelseizoen is aangebroken. :t
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan