*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Ik heb trouwens nog een leuk winteruitje in gedachten!

Kartbiken! Met een midden formaat motortje over een kartbaan rijden. 17 euro voor 13 minuten.
Zit in Hasselt in België dus het is wel een stukje rijden (ongeveer 200km)
Meer info op www.actionkart.be
Dus op tijd vertrekken op een zaterdag/zondag en op weg naar huis met z'n allen nog een lekker hapje eten.

Wie is voor?
Roy "R"
Chielo
Racekip #1
Cypher

Who's next?

Ik ook OVB!!!!! Lijkt me erg gaaf. Moet even kijken hoe ik tzt met werk etc zit. *O* *O* *O*
 
Ik heb trouwens nog een leuk winteruitje in gedachten!

Kartbiken! Met een midden formaat motortje over een kartbaan rijden. 17 euro voor 13 minuten.
Zit in Hasselt in België dus het is wel een stukje rijden (ongeveer 200km)
Meer info op www.actionkart.be
Dus op tijd vertrekken op een zaterdag/zondag en op weg naar huis met z'n allen nog een lekker hapje eten.
Vrouw/man/vriendin/vriend/minnares/minnaar ook welkom natuurlijk!

Wie is voor?
Roy "R" (+ wederhelft maar rijd niet)
Chielo
Racekip #1
Cypher
SeanRSV
Erasmos
AKP

Who's next?
 
Laatst bewerkt:
Origineel bedacht Roy, nooit eerder van gehoord.
Lijkt me absoluut gaaf om 's te doen, maar de heen- en terugreis zelf rijden maakt 't voor mij momenteel een no go.
Bij de mogelijkheid tot carpoolen: count me in! OVB van de datum uiteraard.
 
Ha, 't eerste nieuwtje heeft geloof ik iets te maken met 'n nieuwe garage. En bijbehorend klushuis ;)

(meteen ook ff schopje van 't topic)
 
Leuk winteruitje in de maak! :]

Kartbiken! Met een midden formaat motortje over een kartbaan rijden.

Kost rond 17 euro voor 13 minuten.
Zit in Hasselt in België dus het is wel een stukje rijden (ongeveer 200km), www.actionkart.be
Nu ook een 2e adres gevonden www.racelandkart.be in Meeuwen wat alweer 50km dichterbij is.

Dus op tijd vertrekken op een zaterdag/zondag en op weg naar huis met z'n allen nog een lekker hapje eten.

Wie is voor?
Roy "R" (+ wederhelft maar rijd niet)
Chielo
Racekip #1
Cypher
SeanRSV
Webster
BasYZF

Who's next?
 
Laatst bewerkt:
Uit ervaring kan ik jullie vertellen dat het niet handig is om bij Roy"R" in de auto te zitten na dit soort evenementen :+
 
Uit ervaring kan ik jullie vertellen dat het niet handig is om bij Roy"R" in de auto te zitten na dit soort evenementen :+

_O-

Vroegah! Iets met jong en onbezonnen :P
Tegenwoordig ben ik die lul die met 110 van de Achterhoek naar Amsterdam rijd omdat het me teveel moeite is om op de max snelheid te letten haha.
 
_O-

Vroegah! Iets met jong en onbezonnen :P
Tegenwoordig ben ik die lul die met 110 van de Achterhoek naar Amsterdam rijd omdat het me teveel moeite is om op de max snelheid te letten haha.
Hahaha ja dat is ook wel even geleden. Iets met rode Mazdarati 323F :P

Wel tof dat motokarten! Zal het eens in de groep gooien thuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan