Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Heren.. intussen weer een week of twee eigenaar van een R6 RJ15. Na mijn '08 straat R6 met drie trackdays op en omgebouwd te hebben toch een aparte trackbike gekocht..

Nu is deze voorzien van yec kabelboom en ecu en deze zou ik graag willen uitlezen. Voornamelijk om te kijken wat o.a. de instelling is van de dynojet quickshifter.

Helaas geen kabel en of software bij de motor gekregen. Wordt dit een dure grap?

Heb in principe de bedoeling naar nippon of ahnendorp te gaan om daar de motor een keer op de bank na te.laten checken.
 
I know, maar zou er zelf mee vooruit willen komen.. niet dat ik de afstel goeroe ben maar enigszins diagnose en quickshiftersettings moet wel lukken
 
Iemand nog een gebruikte Maxtreme performance demper nodig?
Ik heb hem maar 4 sessies gebruikt op assen.

Speciaal voor de R6 met 52mm aansluiting o.a akra.
Wegens sponsor overwegingen ga ik met een andere demper rijden.

ifn02f.jpg

2ppklsl.jpg
 
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de grondspeling?
Rechts rij ik alles aan de grond, Onderkuip & Uitlaat. Uiteraard zal meer ernaast hangen wel wat oplossen maar vroeg me af of jullie mogelijk andere oplossingen hebbben / hadden bedacht.
 
Ik heb een langere achterveerspindel toegepast. Was een Wilbers achterschokdemper, geleverd door Rotech uit Eindhoven.
 
Iemand die me kan helpen?
Heb sinds kort een Power commander V en quickshifter op de R6 '07 gezet.
Iemand advies op welke cijfers ik de kill time moet zetten per versnelling? Alles staat nu op 65. Zo staat het ook op mijn straatmotor. (suzuki gsxr600 k6) En dat duurt net wat te lang.
 
Iemand die me kan helpen?
Heb sinds kort een Power commander V en quickshifter op de R6 '07 gezet.
Iemand advies op welke cijfers ik de kill time moet zetten per versnelling? Alles staat nu op 65. Zo staat het ook op mijn straatmotor. (suzuki gsxr600 k6) En dat duurt net wat te lang.

Geen idee heb hem via de YEC ecu staan en die staat hoger als 65 in ieder geval om de bak te sparen.
 
Vraagke.. waar haal je VEILIG een geschakelde plus tbd de gipro gear indicator vandaan op eenYEC kabelboom. Verschillende punten gevonden maar huiverig om zomaar ergens af te twppen met risico op storingen.

Ergens gelezen dat er losse stekkers moeten liggen met bepaalde kleuren maar niks kennen vinden
 
Nu wil ik aankomend seizoen ook wat keren op Zolder gaan rijden, nu heb ik ergens eens gelezen dat er een stiller luchfilter of element beschikbaar is voor de r6 vanwege het zware inlaat geluid. Wie o wie kan mij helpen?
 
Dat luchtfilter zit er bij mij ook in, maar zie mijn eerdere post, dat maakt niet heel veel uit op zolder. Standgas bij de geluidpalen, uitkomend bianchi bocht links en de tunnel (rechts) is het enige wat bij mij lijkt te werken.
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar dus alleen met stock fiets gereden en paar keer afgevlagd.

komend jaar proberen met een akra open systeem icm maxtreme demper en MWR luchtfilter. kuipen bekleden aan de binnenkant en dan maar duimen.

maxtreme beweert dat ik op zolder nooit meer problemen zal hebben met geluid.. of t zo is gaan we merken.
 
Met maxtreme demper extra lang en extra stil mag je volgas ook gewoon eraf en een handtekening zetten hoor
 
heb net een volledig systeem gekocht van leovince. kijken hoever ik kom met leovince systeem +dbkiller... open uitlaten dag in Zolder. En kan assen en zandvoort wel?
 
Op zandvoort ben ik afgelopen seizoen 1 keer van de baan gehaald. Blijkt de geluidspaal bij opkomen rechte stuk tegenwoordig rechts te staan en niet meer links. Dus..... daar zoveel mogelijk links houden, dan geen probleem, tenminste, voor mij...

Op Assen, Mettet, Croix, Ecuyers heb ik nog geen problemen gehad. Mettet wordt handmatig gemeten op het rechte stuk, ik ga daar altijd wel zoveel mogelijk links rijden ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan