NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Lastig....
Dan is het altijd zijn woord tegen het jouwe en jij wordt niet geloofd :(

Klopt, ik schat de kansen ook niet hoog in. Maar nee heb je en ja kun je krijgen. Het kost je hooguit een postzegel. En een agent in burger dient zichzelf te legitimeren.
 
iemand de nieuwe ducati line-up al gezien?

http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/22213-ducati-presenteert-twee-nieuwe-scramblers

de nieuwe scrambler cafe racer: KWIJL! met een lijstje aan de juiste accessoires (lage clipons, rizoma tellerhouder en ander kapje voor de lamp, en doe ook maar een setje knipperlichten) een verdomd gave bike!

01_DUCATI_SCRAMBLER_CAFE_RACER.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ik schat de kansen ook niet hoog in. Maar nee heb je en ja kun je krijgen. Het kost je hooguit een postzegel. En een agent in burger dient zichzelf te legitimeren.

klopt hij moet zich altijd legitimeren en als je de bekeuringen achteraf krijg kun je alles opvragen van waar het is gebeurt, hoe laat en wie het heeft gezien en als dat dan je buurman is die de pik op jou heeft is het heel makkelijk. gewoon naar bureau gaan en klacht indienen(misbruik maken van). wij hadden ook zo een agent in de straat wonen en de bewoners waren heel snel klaar met hem! hij ging zelf iemand bekeuren omdat die op de stoep stond geparkeerd en de 2 buurmannen waren aan het praten in de garage, maar hij irriteerde zich daar aan.

ik zou toch een brief schrijven
 
klopt hij moet zich altijd legitimeren en als je de bekeuringen achteraf krijg kun je alles opvragen van waar het is gebeurt, hoe laat en wie het heeft gezien en als dat dan je buurman is die de pik op jou heeft is het heel makkelijk. gewoon naar bureau gaan en klacht indienen(misbruik maken van). wij hadden ook zo een agent in de straat wonen en de bewoners waren heel snel klaar met hem! hij ging zelf iemand bekeuren omdat die op de stoep stond geparkeerd en de 2 buurmannen waren aan het praten in de garage, maar hij irriteerde zich daar aan.

ik zou toch een brief schrijven

Met zo'n bromsnor ben je helemaal lekker mee :(
Hier 3 huizen verder woont ook een diender maar die is wel relaxed, als ik mijn motor achterom rij over het voetpad zonder helm zegt ie gewoon gedag :) en hij parkeert zelf zijn motor ook op de stoep.

Misschien kwam het over dat het mij is overkomen, maar dat is niet zo.
Mijn vader van in de 70 heeft dit onlangs meegemaakt, reed op zijn snorscooter op een stukje weg wat alleen voor fietsers is en werd toen aangesproken door de betreffende diender. Mag ie ff 104 euro aftikken.
Heb ff aangedrongen om bezwaar voor hem te maken maar zijn reactie , je trekt toch aan het kortste eind bij die @#$%^.......

Ik hoor wel vaker klachten over deze diender, laatst zag ik hem nog met de motor over het voetpad rijden om een invalidenparkeerkaart te kunnen controleren, hun mogen schijnbaar op het voetpad rijden.
 
Vannacht 1-12/2-12 mijn KTM 990 SMT die ik nog geen jaar heb gestolen :(

Regio: Beuningen gld
Kenmerken: Mat Zwart, oranje rimstriping, oranje accessoires op het stuur. navigatie steun op het stuur. Comfort zadel.

Kenteken: 89-MG-KD

Onder de flat uit de garage gehaald. Geen braaksporen en de flat is alleen voor bewoners toegankelijk. lijkt me een inside job dus

ifxn4qsm4pemw.jpg

280jq2dnxkhww.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is zwaar klote.
En helemaal zonder braakschade, hopelijk doet de verzekering niet moeilijk.
Toevallig geen camera's in de buurt ?

sterkte.

als je in algemene motorpraat een topic van je motor aanmaakt en met het gele driehoekje kun je de mods een berichtje sturen, ze plaatsen dan een link in het topic gestolen motoren.
 
Nee zover ik weet helaas geen camera's. Iemand moet de dader hebben binnengelaten of het is een ex bewoner die de sleutel van de garage nog heeft ofzo. Proces verbaal zal van de week binnenkomen en die moet ik dan doorsturen naar de verzekering. Ben benieuwd. Hopelijk vergoeden ze het netjes voor een reële dagwaarde.
Heb jaren oude motoren gereden en nu sinds februari vorig jaar met mn spaargeld een "dure"motor gekocht. krijg je dit..
 
nog maar eentje voor de liefhebbers mooie impressie hoe het GP circus er eind jaren 60 uitzag, met mooie beelden van de TT op 23 minuten, nog met de kniebocht voor start finish.

 
Laatst bewerkt:
nog maar eentje voor de liefhebbers mooie impressie hoe het GP circus er eind jaren 60 uitzag, met mooie beelden van de TT op 23 minuten, nog met de kniebocht voor start finish.


Mooi man, die oude beelden. Vind het altijd weer bijzonder om te zien hoe bijvoorbeeld Eau Rouge er destijds bij lag in vergelijking met nu.
 
Laatst bewerkt:
En ook bijzonder dat zelfs een gestolen motor bijna geen reacties meer oplevert :X
Sterkte met de afwikkeling, Mavi. Hoop dat je goed verzekerd bent.
 
Laatst bewerkt:
iedereen zit in de winterslaap, maar we gaan al snel richting de 21 ste, daarna gaat het weer de goede kant op :)
 
Tsja... ik snap zoiets niet... :?
Het zijn spelertjes uit de D, dus 11 tot 13 jaar. Waar gaat het om??
Dat die jongens lekker samen (sociaal) met een bal bezig zijn (bewegen), toch?
Veel beter dan dat ze op de bank zitten en met een spelcomputer bezig zijn!

Wat betreft bellen/Appen op de fiets... VERBIEDEN!
Vorige week reed ik haast de dijk af omdat zo'n trut met de ellebogen op het stuur met de telefoon bezig was.
In een bocht naar rechts slingerde ze ineens naar links terwijl ik daar aan kwam.
Moest flink in de ankers op een nat en koud wegdek.
Achterwiel blokkeerde, dus remmen lossen en ja hoor... daar kwam kant weg erg snel dichterbij...
Nog ff hard remmen en maar hopen dat ik de dijk niet af zou gaan. Nou iets over de rand stond ik stil op het talud... gvd..gvd..gvd... k*ttekop!

Het ging gelukkig goed, dus een paar keer zuchten en voorzichtig de motor het natte gras uit gestuurd.
Tsja... ook een beetje eigen schuld misschien want waar je kijkt ga je naar toe.
De schrikreactie is toch kijken naar kant weg en het talud die snel dichterbij komen.
Aan de andere kant was de weg nat dus gevoelsmatig kon ik de motor niet veel platter leggen om die bocht af te maken, dan zou ik onderuit schuiven...

Dus van mij mogen ze bellen/Appen op de fiets verbieden!


Op naar Kerstmis :)
Zou die ouwe van de noordpool met zijn rendieren nog een paar winterbandjes voor de motor komen brengen? ;) Zou ik daarmee de bocht wel hebben kunnen ronden???
 
Tsja... ik snap zoiets niet... :?
Het zijn spelertjes uit de D, dus 11 tot 13 jaar. Waar gaat het om??
Dat die jongens lekker samen (sociaal) met een bal bezig zijn (bewegen), toch?
Veel beter dan dat ze op de bank zitten en met een spelcomputer bezig zijn!

Wat betreft bellen/Appen op de fiets... VERBIEDEN!
Vorige week reed ik haast de dijk af omdat zo'n trut met de ellebogen op het stuur met de telefoon bezig was.
In een bocht naar rechts slingerde ze ineens naar links terwijl ik daar aan kwam.
Moest flink in de ankers op een nat en koud wegdek.
Achterwiel blokkeerde, dus remmen lossen en ja hoor... daar kwam kant weg erg snel dichterbij...
Nog ff hard remmen en maar hopen dat ik de dijk niet af zou gaan. Nou iets over de rand stond ik stil op het talud... gvd..gvd..gvd... k*ttekop!

Het ging gelukkig goed, dus een paar keer zuchten en voorzichtig de motor het natte gras uit gestuurd.
Tsja... ook een beetje eigen schuld misschien want waar je kijkt ga je naar toe.
De schrikreactie is toch kijken naar kant weg en het talud die snel dichterbij komen.
Aan de andere kant was de weg nat dus gevoelsmatig kon ik de motor niet veel platter leggen om die bocht af te maken, dan zou ik onderuit schuiven...

Dus van mij mogen ze bellen/Appen op de fiets verbieden!


Op naar Kerstmis :)
Zou die ouwe van de noordpool met zijn rendieren nog een paar winterbandjes voor de motor komen brengen? ;) Zou ik daarmee de bocht wel hebben kunnen ronden???


Regenbandjes :Y

Poeh, kom je nog goed weg, had anders af kunnen lopen.

En dat appen op de fiets, helemaal mee eens. Levensgevaarlijk.
Laatste jaren ook af en toe van die huppelk*tjes in die kleine jappannertjes die gewoon continu zitten te appen onder het rijden.
Ze zien je niet, gaan langzaam rijden op de linkerbaan, blijven staan voor groen licht of tijdens filerijden.
Van de zomer, rijd zo'n trutje voor me en kon niet voorbij, appen, roken, raampje open, peuk eruit, bijna tegen me aan :X

je zou ze ...................
 
Regenbandjes :Y

Poeh, kom je nog goed weg, had anders af kunnen lopen.

En dat appen op de fiets, helemaal mee eens. Levensgevaarlijk.
Laatste jaren ook af en toe van die huppelk*tjes in die kleine jappannertjes die gewoon continu zitten te appen onder het rijden.
Ze zien je niet, gaan langzaam rijden op de linkerbaan, blijven staan voor groen licht of tijdens filerijden.
Van de zomer, rijd zo'n trutje voor me en kon niet voorbij, appen, roken, raampje open, peuk eruit, bijna tegen me aan :X

je zou ze ...................


En dat appen op de fiets, helemaal mee eens. Levensgevaarlijk + one
 
Tsja... ik snap zoiets niet... :?
Het zijn spelertjes uit de D, dus 11 tot 13 jaar. Waar gaat het om??
Dat die jongens lekker samen (sociaal) met een bal bezig zijn (bewegen), toch?
Veel beter dan dat ze op de bank zitten en met een spelcomputer bezig zijn!

Wat betreft bellen/Appen op de fiets... VERBIEDEN!
Vorige week reed ik haast de dijk af omdat zo'n trut met de ellebogen op het stuur met de telefoon bezig was.
In een bocht naar rechts slingerde ze ineens naar links terwijl ik daar aan kwam.
Moest flink in de ankers op een nat en koud wegdek.
Achterwiel blokkeerde, dus remmen lossen en ja hoor... daar kwam kant weg erg snel dichterbij...
Nog ff hard remmen en maar hopen dat ik de dijk niet af zou gaan. Nou iets over de rand stond ik stil op het talud... gvd..gvd..gvd... k*ttekop!

Het ging gelukkig goed, dus een paar keer zuchten en voorzichtig de motor het natte gras uit gestuurd.
Tsja... ook een beetje eigen schuld misschien want waar je kijkt ga je naar toe.
De schrikreactie is toch kijken naar kant weg en het talud die snel dichterbij komen.
Aan de andere kant was de weg nat dus gevoelsmatig kon ik de motor niet veel platter leggen om die bocht af te maken, dan zou ik onderuit schuiven...

Dus van mij mogen ze bellen/Appen op de fiets verbieden!


Op naar Kerstmis :)
Zou die ouwe van de noordpool met zijn rendieren nog een paar winterbandjes voor de motor komen brengen? ;) Zou ik daarmee de bocht wel hebben kunnen ronden???

Ja mooi he, spelertjes uit de D. En zoals altijd: De club wijst naar de knvb, de knvb zal zeggen: "Het is een maatschappelijk probleem" en wijst naar de regering en de regering wijst weer naar de knvb. En uiteindelijk grijpt niemand echt in. Zum kotsen. Maar wel goed dat de club hier in ieder geval iets heeft gedaan :Y

Damn, goed dat je er goed vanaf bent gekomen zeg. Ze zouden de dijken moeten verbieden voor dat fietstuig :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan