De MT 5001 Android GPS voor je Motor

Precies en daarom is deze Android nav zo interessant.
Vroeg of laat gaat de tel naar de filistijnen door dat getril en gedoe.

Bovendien wil ik graag nav en telefoon scheiden en niet in 1 unit. Zeker niet op vakantie.

Shirley krijgt de app (apk file) niet geinstalleerd, blijft hangen. Gezegd dat ze via Google Play moet werken.
 
Precies en daarom is deze Android nav zo interessant.
Vroeg of laat gaat de tel naar de filistijnen door dat getril en gedoe.

Bovendien wil ik graag nav en telefoon scheiden en niet in 1 unit. Zeker niet op vakantie.

Shirley krijgt de app (apk file) niet geinstalleerd, blijft hangen. Gezegd dat ze via Google Play moet werken.
Als Shirley (of de app) blijft hangen dan hebben we een lastige punt. Want dan twijfel ik of andere apps wel werken. Wat is een navi zonder navi-software...?
 
Ho ho, de nav software zit erop he: IGO. Die opent zij in haar video als eerste, zie post 1.

Dat de installatie blijft hangen moet wel haast een hik-up zijn.
Op pagina twee onder APP zie je gewoon de Playstore staan en ook die gebruikt ze.

Ik geef haar nog effe wat tijd.
 
Ik vind dit ook interessant, mits tomtom go mobile hierop kan draaien.
Mn smartphone gebruik ik liever niet

Tomtom go mobile kan gpx routes aan, kronkelwegen en routes via de cloud laden.
Geweldig
 
Laatst bewerkt:
De vraag is dan meteen hoe gaat TomTom Mobile met die GPX routes om?
In het TomTom draadje zijn we nu in Deel 3 en nog steeds is dit een issue.

------------------------------------------------------------------------------

Naast de CAT, is de Blackview ook heel populair

De error bij het installeren van Locus Map op de MT 5001 is waarschijnlijk dat ze geen internet connectie hadden. Zie mijn call in de locus map helpdesk.

De prijs van hen bij Alie Express is per 10 stuks en bij nader inzien denk ik dat er geen kaarten bij de device zitten. Laat staan LifeLong updates.
Ik heb die vraag uitstaan.

gr Marten
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg dit terug:

"Yes, will install IGO Europe map on devices."

M
 
"Honestly, i can't log in Google Player in China because it's locked in here."

Dus die TomTom kan ze ook niet testen. Tenminste niet downloaden in China. (Ik had haar de apk file gestuurd met Wetransfer, maar Locus doet ook dan nog een check met Google)

gr M
 
En besteld onder het motto: No Guts No Glory :)
Komt voor de kerst als het goed is.
 
Dat is mooi. Ik dacht het ook al te zien.
MotoEditie erop? Keep your fingers crossed ....
 
De vraag is dan meteen hoe gaat TomTom Mobile met die GPX routes om?
In het TomTom draadje zijn we nu in Deel 3 en nog steeds is dit een issue.

------------------------------------------------------------------------------

Naast de CAT, is de Blackview ook heel populair

De error bij het installeren van Locus Map op de MT 5001 is waarschijnlijk dat ze geen internet connectie hadden. Zie mijn call in de locus map helpdesk.

De prijs van hen bij Alie Express is per 10 stuks en bij nader inzien denk ik dat er geen kaarten bij de device zitten. Laat staan LifeLong updates.
Ik heb die vraag uitstaan.

gr Marten


Ik weet het Marten, maar heb dit nog niet getest met de tomtom go mobile.
Hoewel deze bijna hetzelfde kan dan de tomtom rider 40/40/410, zit er misschien n verschil in.

Er schiet me trouwens iets te binnen:
Ikzelf gebruik mn tomtom go mobile dagelijks als taxichauffeur, vooral ook vanwege de geweldige file aanduidingen.

Ik heb de tomtom zo ingesteld dat hij eerst moet vragen of hij n snellere route mag nemen.
Dat heb ik zo gedaan omdat als ik met n contante rit bezig ben het misschien wel sneller is om die omweg van bijvoorbeeld 20 km te nemen, maar dan wordt t bedrag voor de klant ook veel hoger en dat kan natuurlijk niet.

Nou weet ik wel dat veel van die rare kronkels komen door wegen met stippellijntjes, maar ik moet dat nog s testen
 
We gaan het meemaken :)

Heeft de TomTom app een proeftijd of is het meteen dokken geblazen. Ik heb nog wel een rit waarbij die stippeltjes roet in het eten gooiden en meteen een bug boven water haalde.
 
De proeftijd is 75 km per maand :)

Ik moet zelf zeggen, zowel ik als mn vriendin hadden de vorige tomtom (ik for android, mn vriendin for ios en dus niet de go mobile) gekocht.
Daarom kregen we allebei de tomtom go mobile gratis voor 3 jaar.

Nou vind ik 20 euro per jaar of 45 voor 3 jaar echt n koopje voor
4 kaartupdates per jaar
Wereldwijde dekking
Fantastische filedetectie
Flitsers (heb ik ingesteld als alleen waarschuwen als ik per ongeluk te hard rijd)
Hij ziet ook wegopenbrekingen
GPX routes
Kronkelwegen
 
Laatst bewerkt:
Mee eens. Het gaat mij even om het testen.
Koppelt mijn tel met de nav en geeft de tel de file info door.
Routes rijden, etc.
 
Topic even aan de favorieten toegevoegd. Lijkt me bijzonder interessant, ik gebruik nu mijn mobieltje voor muziek, navi en mijn rearview cameraatje, kan dan mooi allemaal op dat ding lijkt me :)
 
Dat is het idee. ;)

Zal ik een Unboxing video maken? :)
Als ie ooit binnenkomt .... haha
 
Lijkt mij ook wel wat dat ding. Kan ik eindelijk film kijken onderweg. :+ Navigeren doe ik nu nog met gesproken woord maar voor dat geld lijkt mij dit beter. @Freubeltje hoe heb jij dat met die camera gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Dat is het idee. ;)

Zal ik een Unboxing video maken? :)
Als ie ooit binnenkomt .... haha

Unboxing video en installatie navigatie via playstore lijkt me top.
En hij komt heus wel.
Heb nog nooit meegemaakt dat iets niet werd geleverd

(Ben nog steeds heel blij met mn set bluetooth headset interfone v6 1200 meter voor 57 euro incl. Verzending bij Wish/china)
 
Terug
Bovenaan Onderaan