MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke pekelkorrels al gesignaleerd.


Tiger is voorlopig opgehokt. Ik weet nu ook waarom ik altijd met de motor naar mijn werk ga, wat een imbecielen zitten er op de weg. 60 waar je 80 mag, door rood rijden in een file zodat de hele kruising geblokkerd staat (gevolg is nog meer file) B|

Normaal rijdt ik er zo omheen en trek ik mij er niets van aan maar nu zit ik ook in het schuitje (lees auto) :r
 
Ik heb maar een auto, en daar rijdt mevrouw Strikkie in. Dus als ik niet op de trapfiets wil (en dat wil ik nooit) moet ik wel op de motor *D

Zojuist bij Mad nieuwe voorband besteld :Y
Kan ik weer veilig :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maar een auto, en daar rijdt mevrouw Strikkie in. Dus als ik niet op de trapfiets wil (en dat wil ik nooit) moet ik wel op de motor *D

Zojuist bij Mad nieuwe voorband besteld :Y
Kan ik weer veilig :]


Pff, net een afspraak gemaakt bij de dealer. remschijven, voorband, remblokken, ketting, tandwielen. Vroeger was je een armoedzaaier als je motor rijd maar nu MAAKT het je arm |(
 
Pff, net een afspraak gemaakt bij de dealer. remschijven, voorband, remblokken, ketting, tandwielen. Vroeger was je een armoedzaaier als je motor rijd maar nu MAAKT het je arm |(

tsja het weer wordt er weer naar he. moet zelf ook aan de slag.

ik moet nieuwe banden, remblokken en misschien schijven. ik zit ook te kijken naar stalen remleidingen om die olietanker nog een beetje af te remmen. wat voor bedrag was jij ong kwijt aan die blokken en schijven?
 
Tiger is voorlopig opgehokt. Ik weet nu ook waarom ik altijd met de motor naar mijn werk ga, wat een imbecielen zitten er op de weg. 60 waar je 80 mag, door rood rijden in een file zodat de hele kruising geblokkerd staat (gevolg is nog meer file) B|

Normaal rijdt ik er zo omheen en trek ik mij er niets van aan maar nu zit ik ook in het schuitje (lees auto) :r
Ja dat is wel weer even tot tien tellen. GRRRRRRRR FRUSTREREND!
 
Zo, goedemorgen maar weer eens.. moet me natuurlijk doodschamen over hoe vaak ik nog op t forum kijk :P
Mag me bijna weer opnieuw voorstellen...

Ondertussen is het motor-bestand ook wat aangepast, heb er 4 staan, rij nu rondjes op:
- 1989 Kawasaki ZX10
- BMW R1100RT met anti-koude-handjes knop..
mn Suzuki GSXFR600 knutsel prutsel staat eigenlijk in een soort winterslaap...

en de R1100RS staat te koop. (iemand interesse in een mooie rode? :] ) Heb er leuk op rond gereden maar voor lange ritten met passagier achterop was de zitpositie niet optimaal

Liep een maandje terug tegen een niet zo geliefde RT aan en maar besloten om deze aan te schaffen. Rijd als een trein.. maar wat was dat ding ranzig toen ik hem ophaalde..Een middagje al bezig geweest om hem in ieder geval toonbaar te krijgen maar dat word alsnog komende winter/voorjaar poetsen als we zijn verhuisd naar Spierdijk :D

Als het allemaal goed gaat dan word komend jaar de R1100RT ook voor werk-kilometers weer gebruikt. Heb in ieder geval al bij Wunderlich een paar ontbrekende onderdeeltjes en versierseltjes besteld *D
full
 
Laatst bewerkt:
Ik moet een tijdje op de trapfiets te werk; van de week contactsleutel laten vallen, sta ik er met mijn grote poten bovenop. Sleutel krom, en ik heb geen reserve :/ '(
 
Vind het best een drama worden; kromme sleutel naar Snoek gebracht, zou twee dagen duren. Afgelopen vrijdag weggebracht, nog nix klaar. Sleutel ligt bij sleutelboer, moet hem inscannen maar schijnt er toch wat moeite mee te hebben
 
Laatst bewerkt:
Vind het best een drama worden; kromme sleutel naar Snoek gebracht, zou twee dagen duren. Afgelopen vrijdag weggebracht, nog nix klaar. Sleutel ligt bij sleutelboer, moet hem inscannen maar schijnt er toch wat moeite mee te hebben

Klinkt niet gemakkelijk.. Is het niet mogelijk om een sleutel op framenummer te bestellen dan? Gaat misschien sneller..
 
Afgelopen Zaterdag naar Snoek geweest, hadden ze de sleutels net binnen.
De sleutelboer had de klus niet willen aannemen, omdat de sleutel te krom was. Sleutel is heetgestookt en rechtgezet. Zal me wel wat extra kosten, maar het is vast minder dan een complete set nieuwe sloten.
Morgen moet ik met de motor naar Snoek, dan worden de nieuwe sleutels ingelezen en kan ik weer tanken en :]
 
had je de rode master sleutel nog? bij mij wilde de kawa dealer geen nieuwe sleutel maken omdat ik de master key niet had. kon alleen door hele ECU te vervangen voor 1500 :')

dus ben gewoon naar de sleutelbar gegaan waar zo voor "slechts" 70 euro een kopie met startonderbreker code gemaakt hebben. wel een auto sleutel dus groot en lomp maar beter dan een nieuwe ECU.

of heb je geen startonderbreker? neem aan van wel toch?
 
Ik heb bij de koop maar een sleutel meegekregen, ik dacht dat de reservesleutel kwijtgespeeld was. Vind ik niet onwaarschijnlijk na 15 jaar.
Als ik geen startonderbreker had hoefde de sleutel niet ingelezen.
 
Laatst bewerkt:
Bij m'n NC750 met HISS kreeg ik gewoon 2 sleutels en een sleutelhanger met cijfercode. Honda werkt volgens mij niet met een Masterkey zoals Kawa of Ducati dat doen.
 
Waar is die cijfercode eigenlijk van? Want die heb ik natuurlijk ook niet :N

Motor staat nu bij Snoek, van middag rond enen kan ik haar ophalen. Ondertussen een NTV meegekregen. Rijdt geeneens verkeerd, maar heb het gevoel dat ik op een brommer zit.
 
Waar is die cijfercode eigenlijk van? Want die heb ik natuurlijk ook niet :N

Motor staat nu bij Snoek, van middag rond enen kan ik haar ophalen. Ondertussen een NTV meegekregen. Rijdt geeneens verkeerd, maar heb het gevoel dat ik op een brommer zit.

volgens mij kun je met die code bij Honda een volledig voorgeprogrammeerde sleutel laten maken.
 
Nu het toch over het aanmaken van immobiliser-sleutels gaat, weet iemand hoe dat bij Yamaha zit? ;)

Ik heb maar 1 sleutel (geen master key) en op de XT zit een immobiliser. Iemand ervaring mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan