Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Goede tip. Echter wil ik persoonlijk zelf zeggenschap hebben over geplaatste foto's. En aangezien je bij MF geplaatste foto's niet meer kan of beter gezegd mag verwijderen, kies ik voor een externe mogelijkheid. Echter krijg je daardoor inderdaad op fora dat veel oude foto's niet meer zichtbaar zijn. Maar ja, niets zo vergankelijk als het www.

En ik weet dat in dit topic enkelen bewust gekozen hebben om geplaatste foto's te verwijderen.

Kies dan voor deze;
Davel Vloersystemen - Luijten VVZ

door- en door. Vloeistofdicht
je kunt er ook een schrobputje in laten verwerken, of plinten van laten zetten.
 
Laatst bewerkt:
Toilet en douche erin en je hebt er een huis bij. Jaloers :t


Zijn die PVC tegels door en door PVC of alleen de toplaag met troep eronder? In dat laatste geval zou ik de praatjes over slijtvast en duurzaamheid niet geloven.
Bij normaal woonhuisgebruik is dat ook zo, mooiweer verhalen over hoe enorm sterk, slijtvast en duurzaam het allemaal is maar maar een beetje puntbelasting of je laat iets hards vallen en je hebt schade. Dan komen de praatjes ja maar dan is de toplaag niet dik genoeg blahblahblah. Tja. Het is gewoon plastic dat op de vloer ligt en dat is niet zo kogelvrij als op de verpakking staat.

Zover ik weet door en door nieuw of gerecycled PVC.
Het zijn ook geen goedkope vloertjes, en worden verkocht aan diverse fietsenmakers, motor werkplaatsen, autowerkplaatsen en plaatsen waar veel met heftrucks etc wordt gereden.
Ik mag dan toch hopen dat het een beetje kwaliteit is :)

@Dropje bedankt voor de link, die kende ik nog niet.

Ik krijg van 2 verkopers stalen toegestuurd komende week om het eens te zien/voelen.
Denk dat het al snel 700/1000 euro kost voor de garage (3 x 8.5 m). 1000,- is wel een beetje de max wat ik voor een vloer wil uitgeven.

Ik hou jullie op de hoogte, gaat voor eind januari zijn.
 
Terug komend op de vraag over PVC vloertegels.

Ik heb ze besteld bij bofloor, geen ervaring mee verder maar telefonisch goed geholpen daar en de prijs was ook binnen het budget wat ik er voor over heb.
Worden geleverd na oplevering woning/garage en laat tzt weten wat mijn ervaring er verder mee is.

Zijn 7 mm dikke pvc tegels, met verborgen zwaluwstaart verbinding.
 
Paar maanden geleden verhuisd.

En eindelijk mijn sleutel plekje klaar :Y

Iets groter en super geïsoleerd.
Echter geen eigen verwarming maar makkelijk warm te houden met een electrische kachel 👍
IMG_20171228_221020_652.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan