Motor laten onderhouden in Schiedam/Vlaardingen

Roytjuuh1

MF'er
15 apr 2006
63
0
Schiedam
Zelf beschik ik helaas nog niet over de juiste gereedschappen om zelf mijn Honda fireblade sc44 te onderhouden. Daarom zoek ik iemand in de regio Schiedam/Vlaardingen die dit kan doen.

Iemand suggesties?
 
Nog niet zolang geleden had half M-F hier een bijzonder lollig antwoord gegeven op deze vraag. Waarbij ik waarschijnlijk vooraan had gestaan.

Maar, ze time's ze are zjeenzing. (Naar Frank Zappa). En daarom vraag ik u om het volgende topic eens goed door te lezen Beleid in Techniek , en daarna uw vraag beter te formuleren.
 
Misschien is het handig dat je aangeeft wat voor onderhoud je wilt laten uitvoeren. Gaat het om alleen de olie, oliefilter en remmen of gaat het verder tot kleppen stellen. Niet dat ik het kan doen, maar is handig voor de lezers die bereid zijn om jou te helpen.
 
ik zou zeggen dealers zat die dat kunnen of mag het weer niks kosten.
en als het alleen om het gereedschap gaat en niet om de kennis zijn er ook sleutelplekken te huur waar je het zelf mag doen inclusief het gebruik van het aanwezige gereedschap. en meestal geeft de eigenaar ook nog enige ondersteuning in kennis of als je net even een handje te kort komt of je arm net niet lang genoeg is.
 
Nog niet zolang geleden had half M-F hier een bijzonder lollig antwoord gegeven op deze vraag. Waarbij ik waarschijnlijk vooraan had gestaan.

Maar, ze time's ze are zjeenzing. (Naar Frank Zappa). En daarom vraag ik u om het volgende topic eens goed door te lezen Beleid in Techniek , en daarna uw vraag beter te formuleren.
4853_-_Wrench_in_Hand-512.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan