Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Da's wel een hele mooie monster zeg
 
Ik heb een vraagje wat betreft het luchtfilterhuis.
Er zit een open luchtfilterhuis op en vroeg me af of dit geen problemen geeft bij regen. Wil er komende zomer mee op vakantie, maar dan moet er natuurlijk geen water naar binnen komen.

Iemand hier ervaring mee?
 
Ik heb al een hoop problemen gehad met regen, maar niet met open luhtfilterhuis :)

Enige monster gerelateerd probleem met regen was startblokkering (antenne bij contactslot).
En natuurlijk modder tot in je nek, maar is mijn eigen schuld 8-)
 
Lijkt mij dat wanneer je in eem hoosbui rijdt, en die heb ik helaas vaker meegemaakt dat er best regen naar binnen kan.

Tips?

Er zit zon complete kit op. Dus gewoon dichtschroeven lijkt me ook geen goed plan.
 
Niks aan de hand , er is zelfs een systeem om water te injecteren om de boel te koelen en dus meer pk als doel
Ik heb een paar losse filters op mijn duc dus helemaal geen airbox
Ben ook daarmee wel eens 100 km door een zondvloed gereden
 
Ik heb wel een luchtfilterdeksel voor je.Heb de inlaat ooit iets groter gemaakt,maar had nog een originele en die maakt iets minder geluid.
Als je wilt kan ik wel een foto maken.
 
Als ik zeg geen problemen met luchtfilterhuis, dan bedoel ik ook bij regen.
Bijvoorbeeld 200km snelweg met 140 door de stromende regen => geen probleem

Dus ik zou me over dat luchtfilterhuis geen zorgen maken
 
Als ik zeg geen problemen met luchtfilterhuis, dan bedoel ik ook bij regen.
Bijvoorbeeld 200km snelweg met 140 door de stromende regen => geen probleem

Dus ik zou me over dat luchtfilterhuis geen zorgen maken

Het maakt niet uit wat je zegt , hij weet het beter , hij denkt dus dat zijn monster verzuipt in de regen
Dat mensen die al jaren op zo'n dingen rijden zeggen dat er niks aan de hand is maakt niet uit
 
Ik heb een vraagje wat betreft het luchtfilterhuis.
Er zit een open luchtfilterhuis op en vroeg me af of dit geen problemen geeft bij regen. Wil er komende zomer mee op vakantie, maar dan moet er natuurlijk geen water naar binnen komen.

Iemand hier ervaring mee?

Heb ook regen gehad en geen problemen gehad met de open deksel
Op mijn volgende duc doe ik het zelfde ik wil graag het extra vermogen hebben + het geluid is een leuke bijzaak :]
 
Laatst bewerkt:
Het maakt niet uit wat je zegt , hij weet het beter , hij denkt dus dat zijn monster verzuipt in de regen
Dat mensen die al jaren op zo'n dingen rijden zeggen dat er niks aan de hand is maakt niet uit

Och och ben je altijd zo bijdehand? Omdat jij het zegt moet ik het maar klakkeloos aannemen. Vreemde snuiter.
 
3 zeggen het nu toch, ook op diverse forums van mensen die met losse filters zonder box zo als superduc rijden zonder problemen.
In de ram air van racers komt ook berg vocht bv ( mist ) en wat water binnen in de regen.
water werd zelfs ingespoten in vliegentuigen in ww2 voor meer vermogen en koeling las ik hier op het forum

Hier een ram air / water topic ram air in de regen
boeit geen flikker
 
Laatst bewerkt:
3 zeggen het nu toch, ook op diverse forums van mensen die met losse filters zonder box zo als superduc rijden zonder problemen.
In de ram air van racers komt ook berg vocht bv ( mist ) en wat water binnen in de regen.
water werd zelfs ingespoten in vliegentuigen in ww2 voor meer vermogen en koeling las ik hier op het forum

Hier een ram air / water topic ram air in de regen
boeit geen flikker

Volgensmij heb ik ook niet gezegd dat ik het niet geloof wat hier gezegd wordt, maar heb ik m'n bedenkingen erbij. Om dan zo lullig te gaan doen. Beetje jammer.
 
Ik wil hier ff mijn laatste aanwinst laten zien een Monster S2R800 (Dark) uit 2005.

20160817_185249-b.jpg

20160817_185105-b.jpg

20160817_185312-b.jpg

Ik rij al 20 jaar Italiaans en heb verschillende Moto Morini's: 350cc.
Leuke klassieke, betrouwbare stuurfietsen, maar de Duc is van een andere categorie.
Veel meer power, e-start (luxe! mijn eerste motor die ik niet hoef aan te trappen). De Duc stuurt als een scheermes! :] (nooit een scheermes zien sturen, maar vooruit).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan