'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Thnx man! Mooie kleurstelling trouwens.

Zit alleen nog te denken of de 600 ook een optie is. Zal gewoon met beide eens moeten rijden.

Was mij inderdaad ook al opgevallen dat ze relatief goedkoop te krijgen zijn, dus denk je waarom? Geen lelijke motor om te zien (behalve dan over de kont valt te twisten), en een blok gebaseerd op de GSX1100Rw. Je hoort alleen maar postitieve verhalen.

Hele (lange,donkere,koude, ellendige) winter om te gaan sneupen.

Greetz,
Sander!

Hey Sander,

De reden waarom ze relatief goedkoop zijn is dat ze slechts een paar jaar gemaakt zijn en daarom relatief onbekend.
Doordat weinig mensen deze zoeken dan is de prijs relatief laag.'
Let er wel op dat als je er zo één ooit weer wil verkopen dan krijg je er ook geen drol voor.
Ik zou voor de RF 900 gaan want deze is in het lagere toerental een heerlijke luie machine, de power is pas als het goed op toeren is.
Je moet die power dus doelbewust opzoeken maar dan heeft het ook meer dan genoeg !
Ik denk dat je op een RF 600 snel uitgekeken raakt.
Ja en de kont van de RF is behoorlijk vreemd, sommigen vinden het daarom een prachtige motor en anderen (waaronder ik) konden er nooit aan wennen...
Maar achteraf hield ik er stilletjes toch wel van.
Succes met zoeken !
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal
Duuske leest weer mee hoor. Ben nog steeds in het bezit van mijn ZXR750RR maar heb inmiddels ook een andere erbij gekocht. Geen racer meer maar een Harley Davidson FXD Dyna Super Glide. Deze is meer om rustig te over de Nederlandse wegen te rijden hahaha
Waarschijnlijk ga ik jullie weer zien op de tochtjes.
Groeten Duuske
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal
Duuske leest weer mee hoor. Ben nog steeds in het bezit van mijn ZXR750RR maar heb inmiddels ook een andere erbij gekocht. Geen racer meer maar een Harley Davidson FXD Dyna Super Glide. Deze is meer om rustig te over de Nederlandse wegen te rijden hahaha
Waarschijnlijk ga ik jullie weer zien op de tochtjes.
Groeten Duuske[afbeelding]
Heey Duus!!! Welkom terug.
 
Ja mensen, de dagen worden weer langer en we zijn volgas op weg naar de lente!!!!!! (nu nog effies januari en februari overleven.......)

Laat ik 2017 eens positief beginnen! Verder al lekker plannen aan het maken voor twee tripjes naar Zweden en ik ben niet zo van de goede voornemens maar op 31 december met een maat toch maar een klap gegeven op het feit dat we in 2018 weer (2e keer) een roadtrip naar Sarajevo gaan maken. Motorrijden, het mooiste dat een mens kan doen met zijn/haar kleren aan!
 
Hallo allemaal
Duuske leest weer mee hoor. Ben nog steeds in het bezit van mijn ZXR750RR maar heb inmiddels ook een andere erbij gekocht. Geen racer meer maar een Harley Davidson FXD Dyna Super Glide. Deze is meer om rustig te over de Nederlandse wegen te rijden hahaha
Waarschijnlijk ga ik jullie weer zien op de tochtjes.
Groeten Duuske[afbeelding]

Dat is lang geleden zeg. Leuk om te horen dat je de zxr750 ook nog steeds in het bezet hebt.
Maar een beetje extra comfort is ook wel lekker..

@Marco: klinkt als een goede leuke trip.
 
In verband met de verhuizing van ons bedrijf wordt de KKR dit jaar overgeslagen, maar volgend jaar gaan we weer een nieuwe Kouwe Klauwenrit doen......
 
Hoop binnenkort de motor ook weer van de druppellader te halen .. duurt lang die 'winter'! :P

FF opgezocht in de mail; @ 25 Maart is de opening van de nieuwe TT motoren gepland! :)
 
Jazeker wel. Op zaterdag 25 maart staat de Grand Opening van ons nieuwe pand gepland. Deze komende week zijn we gesloten en ook telefonisch niet bereikbaar vanwege de verhuizing. Maandag de 20e zijn we al wel weer operationeel en ook weer bereikbaar. Je kunt het ook terugvinden op onze website www.ttmotoren.nl en via Facebook........
 
I'm in! Het nieuwe pand is voor mij pretty much de straat uit lopen, als ze het gaan schenken kan ik nog een paar pilsjes grijpen ook :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan