Bot18: via Brabant toch weer naar het Slakkerweg BOT

Status
Niet open voor verdere reacties.

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
14.077
5.530
Neerkant
Het BOT lijkt in 2017 weer terug te zijn in Brabant.
En wel in Neerkant, op de grens van Nationaal Park de Groote Peel.



Wegens omstandigheden (zie verderop in dit topic) gaat Kwastert dit BOT organiseren.

Het zal ergens in de Achterhoek zijn, namelijk bij de Hofshoeve

Voor een passende zaterdagmiddag programmering zal gezorgd worden. Voor de rest gaat het net als anders bij een BOT. Zelfverzorgend. Alhoewel er voor de liefhebbers wel voor een gevuld koelkast met drank gezorgd kan worden.
De kosten voor de overnachting op camping (of trekkershut of pensionkamer) dien je zelf te voldoen aan campingbaas Anke! (en die zijn niet erg hoog, maar helaas wel een kleinigheid hoger dan kamperen bij DAF in de tuin. Maar hier loopt er geen zenuwachtige aanstaande vader rond te beren. Denk ik ;) )

Oja, Bot 18 zal voortaan door het leven gaan als het Slakkerweg BOT

Datum: 20/21/22 oktober

Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden.


Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen. Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet : Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: het is op mijn eigen erf, dus geen camping kosten.
BOT kosten: BBQ, koffie, ontbijt... moet ik nog uitvogelen
Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen.


Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT, wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten. Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?


Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!
 
Laatst bewerkt:
Tegen die tijd zal ik vast weer wel een zijspan hebben.
Het is een beetje vroeg om definitief toe te zeggen dus voor mij een RBOEV.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het topic volgen en afwachten. Door mijn werk ben ik vaak in het buitenland, maar als ik in NL ben kom ik. RBOE

Datum maakt mij dus niet uit, kan er toch niks van zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Voor het ritje zaterdag helpt handewasser om er wat leuks van te maken.
Voor de rest zijn er niet echt activiteiten dus ook geen hulp nodig denk ik. Maar ik zal het laten weten.

Hoe dichtbij zit je, wat is je woonplaats?
 
iig een BOE, de rest bekijk ik wel als het dichterbij komt.
Sterke voorkeur voor optie 2 of 3. Optie 3 gestemd omdat je maar 1 hokje kan aanvinken
 
iig een BOE, de rest bekijk ik wel als het dichterbij komt.
Sterke voorkeur voor optie 2 of 3. Optie 3 gestemd omdat je maar 1 hokje kan aanvinken

Evenals Ehe heb ik ook een sterke voorkeur voor oktober. En voor mij dus ook een RBOEV
 
BOT? Ja graag!

Weekend 14 okt voor JFJ en Truus.
Gehele code m.u.v D voorlopig.
 
Leuk, weer een BOT in Brabant. Aanmelding voor 2 personen, bij voorkeur het eerste weekend van Oktober. RBOEV voorlopig.
 
Ben er ook wel weer bij en ga voor gehele pretpakket.
gestemd voor september (omdat die nog niet gestemd was) maar maakt me eigenlijk niet zo uit
 
Vandaag in Genemuiden is het bot ter sprake gekomen en de datum is vastgezet op 6/7/8 oktober.
 
In mijn agenda stond hij al gepland op 13,14,15 omdat deze de meeste stemmen heeft.
Helaas zijn wij er dus niet bij deze keer. Wel donders balen omdat de afspraak op 6,7,8 daar omheen is gepland..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan