XV1000-RR

we gaan niet zo rondrijden, hoop ik...
wel even de achterbrug (die ziet er nu niet uit) zandstralen aub... ;)

We gaan wel zo rondrijden :)
Eerst testen en alles goed krijgen, dan uit elkaar, dan frame laten zien bij RDW, dan alles stralen en coaten en opnieuw opbouwen, dan keuren bij RDW, dan, ja dan pas, gaan we ermee rijden zodat mensen hem ook kunnen zien :)
 
Dan kan ie`` als ze commentaar hebben het evt nog aanpassen ?

(en als het om euro`s (tekort)besparen gaat kun je hier beter niet aan beginnen) O-)
 
Laatst bewerkt:
waarom ga je het frame eerst laten zien bij de RDW?

lijkt mij €€€€ :?

Ik ga voor een eigenbouw kenteken. Dan moet je het frame kaal laten zien zodat ze de lassen kunnen inspecteren.
Over hoe duur dat allemaal wordt denk ik nog maar niet na...
 
Zeker eerst rijden!

Je moet bij de RDW een tekening van je frame inleveren... als je dat eerst doet en je krijgt een nummer dan kan/mag je er niks meer aan veranderen. Dus als daarna blijkt het niet te werken heb je een probleem.

Kortom Koen heeft de enige juiste volgorde voor ogen :P

Die eerste keuring kost niet zo heel veel geld. Toen ik het heb nagevraagd een kleine €200,-- Je moet proberen bij die eerste keuring al zoveel mogelijk af te tikken, dus dat je eigenaar bent van de gebruikte onderdelen, veel foto's en een duidelijke tekening met lasvoorschriften!! Maar dat is een makkie als je die als laatste maakt ;)

Die tweede keuring in Lelystad gaat pieken kosten... en als alles goed gekeurd wordt mag je nog eens BPM aftikken over de aangetoonde waarde. En als fijne bonus ook nog BTW -O-

Ik ben echt benieuwd hoe het gaat rijden :}

Zet hem op! zoveel werk tot het eerste ritje lijkt het niet meer te zijn :]

Later,

Loek
 
we zijn benieuwd naar het (live) verslag...
fillumpie :?


2009-11-12_154001.jpg
 
Snel wat plaatjes, anders post patrickz weer stripfiguren of nep tieten :)
full
 
Mooi ding en goede details zoals bijv de uitlaten niet van die 'vreselijke' dikke buizen zoals ze elders op het forum voorkomen en de hele looks ontwrichten(en gedoe met grondspeling)
Blijf 'm volgen en succes met verdere afbouw .
 
Absoluut een kunstwerk.... :} kan ik persoonlijk langer naar kijken dan een Vermeer bijv. ;)


Nu maar hopen dat Loki de voorrem leiding niet ziet. _O- :+
 
Geweldig, wat een unieke 🏍👍, ongelooflijk 'out of the box' , gewaagd, anders, uniek, bijzonder en zo kan ik nog wel even doorgaan.....ben toch zooo benieuwd hoe hij rijdt?
 
Ontiegelijk knap gemaakt :} :}
Zeker out of the box maar mooi is die niet maar was ook
geen vereiste neem ik aan😇
 
Ontiegelijk knap gemaakt :} :}
Zeker out of the box maar mooi is die niet maar was ook
geen vereiste neem ik aan😇
Beauty is in the eye of the beholder jerryt...

Alle anderen, bedankt voor de leuke reacties!

De echte rijimpressie laat nog wel ff op zich wachten maar het was echt top om een paar rondjes te ploffen gisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan