Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup ook wee reen keer hier.

We hebben op de Brand een nieuwe rotonde gekregen *O* *O* *O*
Weet alleen niet of ie voor altijd blijft liggen



Volgens mij blijft hij gewoon liggen om en betere bereikbaarheid en zekers ook op het einde van de dag beter weg te kunnen komen daar, in de avondspits een ramp om weg te komen daar met maar 1 toegangsweg.

btw wij gaan met ons werk echt definitief verhuizen naar de Brand en ik denk 200meter van het benkske af, pand staat op de kuising Steenbok/Schorpioen. Voorkant zit op de Steenbok, vandaar draait Logicx nu al en wij krijgen een zij ingang vanaf de Schorpioen. Kan straks dus lopend koffie halen. Geloof dat de verhuizing half februari is.
 
Yup ook wee reen keer hier.Volgens mij blijft hij gewoon liggen om en betere bereikbaarheid en zekers ook op het einde van de dag beter weg te kunnen komen daar, in de avondspits een ramp om weg te komen daar met maar 1 toegangsweg.

btw wij gaan met ons werk echt definitief verhuizen naar de Brand en ik denk 200meter van het benkske af, pand staat op de kuising Steenbok/Schorpioen. Voorkant zit op de Steenbok, vandaar draait Logicx nu al en wij krijgen een zij ingang vanaf de Schorpioen. Kan straks dus lopend koffie halen. Geloof dat de verhuizing half februari is.

Ja na half 5 duurt het wel ff voordat je van de Brand af bent |( |( |(

Dat bedrijf van jullie zit dan toch naast de oude SPS of zit ik er nu ff naast
Koffie bij het benkske zou te gek zijn natuurlijk ben benieuwd wanneer ze daar een automaat voor ons gaan plaatsen _O- _O- _O-
Logicx is toch dat bedrijf wat auto's op haalt die gestrand zijn of niet???
 
Ja na half 5 duurt het wel ff voordat je van de Brand af bent |( |( |(

Dat bedrijf van jullie zit dan toch naast de oude SPS of zit ik er nu ff naast
Koffie bij het benkske zou te gek zijn natuurlijk ben benieuwd wanneer ze daar een automaat voor ons gaan plaatsen _O- _O- _O-
Logicx is toch dat bedrijf wat auto's op haalt die gestrand zijn of niet???

Me ook maar weer eens laten horen.. druk druk geweest met de firma. Wel flinke sprongen gemaakt.
Wat betreft die koffie, die kan ook s'avonds geregeld worden :Y , kwestie van ff langs komen met de werkbus.
Hebben we ook direct een magnetron , tosti-ijzer , waterkoker, gasfornuis, en Senseo ter beschikking .
Even kijken of het financieel haalbaar is, maar de planning is om dit jaar een ktm 1290 superduke aan te gaan schaffen. Boekhouder heeft gezegd " je moet investeren"... :P
 
Me ook maar weer eens laten horen.. druk druk geweest met de firma. Wel flinke sprongen gemaakt.
Wat betreft die koffie, die kan ook s'avonds geregeld worden :Y , kwestie van ff langs komen met de werkbus.
Hebben we ook direct een magnetron , tosti-ijzer , waterkoker, gasfornuis, en Senseo ter beschikking .
Even kijken of het financieel haalbaar is, maar de planning is om dit jaar een ktm 1290 superduke aan te gaan schaffen. Boekhouder heeft gezegd " je moet investeren"... :P

Lees het na, dit jaar is natuurlijk volgend jaar |( , zo vlug gaat het jammer genoeg niet... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan