vermogen verlies cb125s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam bij t vegen van de werkplaats nog twee losse pk's tegen.
Zo te zien enkel voor 4e versnelling (kleur), maar tis iig wat.
Voor verzendkosten over te nemen, of op te halen in tilburg.
Stuur maar pb.
 
Zomaar een serieuze repliek;
Een kennis van me had een soortgelijk probleem met een lichte motor, en kon er niet achter komen, gekste dingen nagekeken.
Bleek het lager van het achtertandwiel(heeft een apart lager bij deze motor) verrot te zijn.
Dus, kijk je achterwiellagers eens goed na??
 
Zelfs een serieuze repliek kan de TS niet vermurwen tot een antwoord.

3858.index.jpeg_2D00_610x0.jpg
 
ontsteking compleet vervangen.
vervroeger vervangen, werkt nu tot de // zoals het hoort.
iets verbeterd.
nog niet zoals het hoort te zijn. |(
berg af wel 110kM :]
 
Mooi man, de laatste finetuning komt verschrikkelijk precies en moet je echt geduld voor hebben, vooral blijven volhouden.

Toen ik mijn cb50 ging opvoeren naar 80cc, en snelle nokkenas en de hele mikmak ben ik ook een goede 2weken bezig geweest.

Het was zelf zo dat hij op sproeier 110 beroerd liep, en op 120 ook. 3x raden welke ik moest hebben, en die ik precies niet in de voorraad had liggen :+

Streven was om comfortabel 90kmu te kunnen rijden voor op de b wegen, hij gaat nu 95 maar er is nog meer uit te halen, (105 moet lukken) carb is nog niet helemaal perfect afgesteld, maar hij voldoet. Dus ik had geen motivatie meer om hem beter te maken. Ik ga er toch de snelweg niet mee op :)

Maar heb vooral geduld, en blijf proberen. Blijf met afstellen vooral de ontsteking in de gaten houden. Als de ontsteking niet goed staat is afstellen aan de carb ook zinloos.

En als alles goed is, nooit meer aan de carb zitten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan