fz1 en fz8 ontmoetingsplek

denk niet dat de montage beugels er bij zitten
vermoed dat het alleen het carbon deel is

full

ik heb de ermax gewoon bij goedhart besteld
prijs weet ik niet meer
was gelijk aan internet, anders had ik hem wel online ergens vandaag gehaald
 
Ja zeker veel geld.
Ik heb de orginele voor nog geen 85€ gekocht.

Heb even gekeken voor je en vond ze al voor een gelijke prijs alleen in Carbon
uitvoering, enige wat ik niet zag was of alle montage zaken er ook bij geleverd
worden.

http://www.ebay.nl/itm/NEW-Yamaha-C...hash=item211b2d3d1a:m:mM0P1DsOCAE6VQQBk5c2UAA

Anders moet je geduld hebben tot je er elders 1 vind 😳
Succes


Deze heb ik ook gezien inderdaad, maar ik weet niet of ik dit wel mooi vind ;)

A fitting kit with stainless bolts is included.

Bevestigingsmateriaal zit er in ieder geval wel bij :)
 
[afbeelding]
ik heb de ermax gewoon bij goedhart besteld
prijs weet ik niet meer
was gelijk aan internet, anders had ik hem wel online ergens vandaag gehaald


Persoonlijk vind ik zo'n hoge ruit niet mooi (waarschijnlijk wel functioneel).

Maar smaak is nou eenmaal persoonlijk. ;)
 
Goedemorgen, ff een vraagje: hoe hebben jullie de navigatie bevestigd aan het stuur? Wellicht met foto? Ik heb de navigatie wel zo'n standaard stuur klem, maar die is veel te groot.
 
Momenteel heb ik de standaard (security) aansluiting van de TomTom in gebruik.
full


Zit nu wel rond te kijken naar een aansluiting bij de spiegelbasis.
Dan ligt hij hopelijk iets meer op het stuur. Heb dit echter nog niet geprobeerd:
ram_mounts1_ball_mirror_mount_base_zoom.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de navigatie op mijn stuur bevestiging zelf zitten.
Zit die net niet voor de tellers maar wel recht in je zichtsveld.

Ik heb die bevestiging gekocht bij de motorzaak
en was rond een tientje.
Vind het veel beter als dat hij aan de zijkant gemonteerd zit.
Maar dat blijft persoonlijk



full
 
Ik heb de navigatie op mijn stuur bevestiging zelf zitten.
Zit die net niet voor de tellers maar wel recht in je zichtsveld.

Ik heb die bevestiging gekocht bij de motorzaak
en was rond een tientje.
Vind het veel beter als dat hij aan de zijkant gemonteerd zit.
Maar dat blijft persoonlijk



[afbeelding]


Met zo'n stuur-bevestiging bedoel je denk ik of niet?
 
Ja die heb ik op de motor zitten en ben er heel content mee.
Als de motor uit zijn winterslaap is zal ik een fotootje schieten als je dan nog
geen keus heb gemaakt.
 
Val maar met de deur in huis, welke banden zijn het lekkerste onder de FZ1?

Edit: vandaag naar de garage gebracht voor onderhoud en nieuwe bandjes. Conti road attack 2's. Ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Val maar met de deur in huis, welke banden zijn het lekkerste onder de FZ1?

Edit: vandaag naar de garage gebracht voor onderhoud en nieuwe bandjes. Conti road attack 2's. Ben benieuwd :)
Ik heb eerst sport tour gehad bt023, nu sport bandjes mpp3
De eerste haalden wat meer km's de tweede wat meer vertrouwen
Ik heb wel 190/55 achter

Ik neem hierna weer sportbandjes, merk blablablabla geloof ik niet echt in
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen! :W
Wat was het een lekker weertje afgelopen weekend hè?

full
 
Môggu! Inderdaad heerlijk, jammer dat de motor dit weekend bij de garage stond voor onderhoud. Vandaag is het ook heerlijk! jammer dat ik moet werken. Na het werk nog lekker stukje rijden en meteen schoenen kopen.
 
Goedemiddag/avond,

Ik ben nieuw hier en meld mij hier om wat informatie in te winnen over de FZ1. Mijn vriendin heeft een veels te goeie smaak wat motoren betreft en ze heeft haar oog laten vallen op een FZ1 "06 model. Het plan is om op korte termijn de motor te bekijken en uiteraard een stukje proef te rijden en ik vroeg mij af of er nog specifieke kwaaltjes of kuurtjes zijn bij dit model.
Nu las ik al iets over het aan/uit effect van het introductie model en ik zou graag van de kenners en ervaringsdeskundigen hier horen hoe erg dat is of nog beter, hoe makkelijk dat is op te lossen :p

Heeft ieder "06 model dat aan uit effect en wordt het beter of juist erger met een aftermarket demper of PC?

Ik ben benieuwd en met een beetje geluk meldt mijn vriendin zich hier één deze dagen als nieuwe eigenaresse ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag/avond,

Ik ben nieuw hier en meld mij hier om wat informatie in te winnen over de FZ1. Mijn vriendin heeft een veels te goeie smaak wat motoren betreft en ze heeft haar oog laten vallen op een FZ1 "06 model. Het plan is om op korte termijn de motor te bekijken en uiteraard een stukje proef te rijden en ik vroeg mij af of er nog specifieke kwaaltjes of kuurtjes zijn bij dit model.
Nu las ik al iets over het aan/uit effect van het introductie model en ik zou graag van de kenners en ervaringsdeskundigen hier horen hoe erg dat is of nog beter, hoe makkelijk dat is op te lossen :p

Heeft ieder "06 model dat aan uit effect en wordt het beter of juist erger met een aftermarket demper of PC?

Ik ben benieuwd en met een beetje geluk meldt mijn vriendin zich hier één deze dagen als nieuwe eigenaresse ;)

De FZ1 is eigenlijk probleemloos dus je hoeft niet op specifieke punten te letten. Alle 2006 modellen hebben last van een aan/uit effect. De één vind het vervelend dan ander heeft er geen last van. Gewoon even testrijden dus

Je krijgt het er wel uit met een ECU-Flash , Powercommander en andere uitlaat. Ik heb een 2007 model die geen last heeft van het aan/uit effect maar na de ECU flash gaat de motor net zo smeuiig op het gas als een carburateur fiets. Duidelijk merkbaar verschil!
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag/avond,

Ik ben nieuw hier en meld mij hier om wat informatie in te winnen over de FZ1. Mijn vriendin heeft een veels te goeie smaak wat motoren betreft en ze heeft haar oog laten vallen op een FZ1 "06 model. Het plan is om op korte termijn de motor te bekijken en uiteraard een stukje proef te rijden en ik vroeg mij af of er nog specifieke kwaaltjes of kuurtjes zijn bij dit model.
Nu las ik al iets over het aan/uit effect van het introductie model en ik zou graag van de kenners en ervaringsdeskundigen hier horen hoe erg dat is of nog beter, hoe makkelijk dat is op te lossen :p

Heeft ieder "06 model dat aan uit effect en wordt het beter of juist erger met een aftermarket demper of PC?

Ik ben benieuwd en met een beetje geluk meldt mijn vriendin zich hier één deze dagen als nieuwe eigenaresse ;)

Vanwege die berichten over het 2006 model voor de zekerheid een 2007 gekocht. Die bevalt super! Als je de keuze hebt, zou ik voor de zekerheid 2007 doen. Al is het dat die ook weer makkelijkemakkelijker verkoopt/inruilt dan de 2006
 
De FZ1 is eigenlijk probleemloos dus je hoeft niet op specifieke punten te letten. Alle 2006 modellen hebben last van een aan/uit effect. De één vind het vervelend dan ander heeft er geen last van. Gewoon even testrijden dus

Je krijgt het er wel uit met een ECU-Flash , Powercommander en andere uitlaat. Ik heb een 2007 model die geen last heeft van het aan/uit effect maar na de ECU flash gaat de motor net zo smeuiig op het gas als een carburateur fiets. Duidelijk merkbaar verschil!
Kijk dat is goed om te lezen! Kost dan nog een paar euro's maar dan loopt ie wel soepel. Thanks!

Vanwege die berichten over het 2006 model voor de zekerheid een 2007 gekocht. Die bevalt super! Als je de keuze hebt, zou ik voor de zekerheid 2007 doen. Al is het dat die ook weer makkelijkemakkelijker verkoopt/inruilt dan de 2006
Dit model kunnen wij voor een scherpe prijs overnemen, ik zal straks nog even aan het rekenen wat het geheel zou kosten als ik er nog een andere demper + PC bij moet halen ;)
 
Kijk dat is goed om te lezen! Kost dan nog een paar euro's maar dan loopt ie wel soepel. Thanks!Dit model kunnen wij voor een scherpe prijs overnemen, ik zal straks nog even aan het rekenen wat het geheel zou kosten als ik er nog een andere demper + PC bij moet halen ;)

Check FZ1 Forum International Yamaha FZ1 Community eens, daar is heel veel over de throttle response geschreven. ECU Flash kan bij Niponbikes maar je kan de ECU ook opsturen naar Ivan en Amerika of zijn compagnon in Griekenland voor zijn allom geprezen flash :}

(Dat laatste heb ik gedaan :) )

Ivan's Performance Products
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan