*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Suzuki ook, en omdat iedereen stopt met de 600cc's gaat Yamaha juist door. iedereen die een 600cc supersport wil koopt dalijk een R6
 
Ik kijk al een aantal weken op de site van Kawasaki en er staat inderdaad nog (steeds ) geen ZX6R op hun site........best vreemd, nietwaar? Ik vind deze witte ZX6R uit 2013 erg mooi....

[afbeelding]

Deze staat over-over-overjarig te koop voor €12.790 euro ( bouwjaar 2013 ).
Ik heb nog geïnformeerd voor de meeneemprijs maar men wil niet echt zakken met de prijs.

Ik vind het wel jammer dat ze stoppen met de ZX6R, maar ik snap het wel. Volgens MOTO 73 zijn er vorig jaar 12 nieuwe verkocht en dit jaar pas 8.......
 
Laatst bewerkt:
Deze staat over-over-overjarig te koop voor €12.790 euro ( bouwjaar 2013 ).
Ik heb nog geïnformeerd voor de meeneemprijs maar men wil niet echt zakken met de prijs.

Ik vind het wel jammer dat ze stoppen met de ZX6R, maar ik snap het wel. Volgens MOTO 73 zijn er vorig jaar 12 nieuwe verkocht en dit jaar pas 8.......

Zo dat was vroeger wel anders😉 jaren lang een zx6 van 1998 gehad, Topmachine👍
 
By the way, beseffen jullie wel dat de ZX-6R niet meer gemaakt wordt? -O-
Best wel bizar dat er geen markt meer is voor een lichte sport motor. Geen ZXR-400, geen ZX-6R, geen ZX-7R en geen ZX-9R
Die nieuwe Ninja 650 is geen echte sport motor maar een ER-6 in een ander jasje.

[~[url="http://i1021.photobucket.com/albums/af332/KabouterPuntmuts/ZX-9R/DSC_8255C_zpsgbc3jrxv.jpg"]afbeelding~][/URL]~[/quote]

Heel misschien is er nog een kleine hoop voor een 9 uitvoering , ze brengen nu toch een nieuwe Z900 uit , dus misschien een kuipje plaatsen en een ninja sticker erop en tadaaa
 
Zo dat was vroeger wel anders😉 jaren lang een zx6 van 1998 gehad, Topmachine👍


Idd dat was vroeger wel anders, toen waren de super sport toonaangevend.

Ik heb deze rode ZX6R nieuw gekocht. Een vriend van mij heeft deze destijds gekocht toen ik mijn ZX9R kocht.

full


full


Hier heb ik 9 jaar op rond gereden door Europa......heerlijk :9~

Ik heb mijn niner inmiddels ook al weer 7 jaar.......
 
Heel misschien is er nog een kleine hoop voor een 9 uitvoering , ze brengen nu toch een nieuwe Z900 uit , dus misschien een kuipje plaatsen en een ninja sticker erop en tadaaa

Ik denk het niet. Ze hebben al een Z1000SX in hun programma.
Ik verwacht eerder weer een 750 cc machine, althans daar hoop ik op.......een ZXR 750 *O*

Ach een nieuwe ZX9R zou ook mooi zijn 8-)
 
Suzuki ook, en omdat iedereen stopt met de 600cc's gaat Yamaha juist door. iedereen die een 600cc supersport wil koopt dalijk een R6
Dan toch liever een mooie tweedehands ZX-6R ;)

Heel misschien is er nog een kleine hoop voor een 9 uitvoering , ze brengen nu toch een nieuwe Z900 uit , dus misschien een kuipje plaatsen en een ninja sticker erop en tadaaa
Nadeel van dat soort bikes is de vering. Op slecht wegdek stuiter je alle kanten op.
Dat is verschil met een echte supersport; die heeft veel betere vering.




Nieuwe vraag. Bij mijn 9 zitten alle schroeven, bouten en moeren muurvast.
Dat is bij de meeste geen probleem, maar bij die kruiskop krengen wel :(
Iemand nog een tip om deze schroef los te krijgen?

full


edit: Ik denk dat ik op zoek moet naar een schroevendraaier in T-vorm. Waarschijnlijk heb ik die ooit bij Joop gezein.
 
Laatst bewerkt:
Idd dat was vroeger wel anders, toen waren de super sport toonaangevend.

Ik heb deze rode ZX6R nieuw gekocht. Een vriend van mij heeft deze destijds gekocht toen ik mijn ZX9R kocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier heb ik 9 jaar op rond gereden door Europa......heerlijk :9~

Ik heb mijn niner inmiddels ook al weer 7 jaar.......

full

De 636 heb ik vorig jaar een jaartje gehad,was ook helemaal geen verkeerde machine 👍
full



full

full
 
@Rense 69 & pivo: Is dit het ZX-6R topic? :+

Vandaag na het werk naar Brezan geweest, daar hadden ze niet de schroevendraaier in T vorm. Maar gelukkig wel een kleine doppenset met kruis-kop-dop. En daarmee ging de schroef direct los.
Dit had ik dus veel eerder moeten kopen |( |(

full


En vandaag lag ook de tang voor de rem-zuigers bij de post. Dus ik kan weer verder *D
 
Laatst bewerkt:
Haha zx6 is net als de zx9 nu dus uit de catalogus 😒

Staat nog een mooie zx9 op speurders van 2004👍
 
Zie ik daar nou een roze kinderwagen in dit topic??

Dat kunnen we er wel van maken... Zei iemand ZX6R?!
Wel de best sturende motor waar ik ooit op gereden heb.
Wees er maar zuinig op, wordt niet meer gemaakt. En als je vervanging zoekt op gelijk nivo dan gaat je dat veel geld kosten. ;)

Hier weer lekker verder met poetsen :9



Prettige jaarwisseling & een gelukkig nieuwjaar :W :)
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal (maakt niet uit of het op een ZX9R of een ZX6R of een ZX10R is )
 
full

Beste motorwensen 👍 doe mij maar een groene👍 die zijn het snelst😁
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan