MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het heel druk op mijn werk dus ik checkte ff je kanaal. dat enduro rijden in de algarve ziet er echt vet uit!

hoe haden jullie dat geregeld? is het een soort van motorvakantie arrangement?
Motoren gehuurd! Bij een Nederlandse kerel die in de Algarve woont.
algarve-offroad.com

:] Het is zeer zeker een aanrader. Echt zo vet!!!! Nu 2 x gedaan!
 
Laatst bewerkt:
Holy crap.. ik kan op 6 januari nog steeds de eerste post van het jaar hier maken?!?

Vrolijk 2017 iedereen :D
 
:W

Lot, jij dus nu eigenaar van een Nuda ? :)
Maatje van me uit Hoorn heeft er ook 1.
Haha al een paar jaar! :]
Heerlijke motor! Ik ben er verliefd op! Ik wil nooit een ander meer! :P

Misschien was jouw maatje ook wel bij de Nuda meet afgelopen jaar? :P Zoveel zijn er niet.
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer, vroeg of laat wordt iedereen wakker en wordt er Italiaans gereden.





:+
 
Laatst bewerkt:
De Hawk *O* dat was tot nu toe nog een van de betrouwbaarste afgezien van die vlottertjes.

En een deuk zit er al in :j })

TRX is tot nu toe mijn beste motor geweest qua betrouwbaarheid. In het begin wat olie gezopen maar nadat Mark de big bore er in had gezet verbruikte ie geen drup meer.

En die deuk is voor de aeyrodynamica. -O-
 
TRX is tot nu toe mijn beste motor geweest qua betrouwbaarheid. In het begin wat olie gezopen maar nadat Mark de big bore er in had gezet verbruikte ie geen drup meer.

En die deuk is voor de aeyrodynamica. -O-

We laten hem ooit nog een keer uitdeuken en spuiten samen met de duokap en spatbord, maar het eerste jaar laten we hem lekker zoals ie is O-) O-)
 
Slechte ervaringen met de Multistrada? :+
Nee had zelf een Caponord. Totdat iemand niet keek bij het van baan verwisselen..
2s8iues.jpg

2rfu981.jpg

x2w45i.jpg

15xmhwm.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan