Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent niet de enige,word elk jaar ziek van al die kerstmuziek,de hele dag door.Eigenlijk heb ik een pesthekel aan die dagen.... -O-
 
Kan er ook niks aan doen, maar na 2 x met schade aan mijn auto het nieuwe jaar te moeten beginnen door dat k*t vuurwerk van een ander, ben ik er ook helemaal klaar mee :(

Vroeger als kind was het nog leuk. Was de strijker het meest bizarre vuurwerk wat je illegaal kon krijgen. Tegenwoordig, kan je handgranaten, mortieren e.d. krijgen, en daar hoef je niet eens contact voor op te nemen met IS.
Vroeger liepen we ook door het hele dorp heen (Mijnsheerenland/Westmaas), hier lijkt het echt beperkt tot de straat :? |(
 
Ik snap het helemaal...hier is het ook echt erg geweest,7 jaar geleden hier nog charges van de ME meegemaakt,hele groepen rel-jongeren,vernielingen,echt je wil het niet weten.Schuttingen en tuin-meubilair op de brandstapel en zo.Ik woon tussen 2 dorpskroegen in,dus zag alles live gebeuren...alle spiegels van de auto's af getrapt,noem maar op.Nu valt het gelukkig mee,elk jaar werd het minder,maar vroeger was het wel een stuk leuker,om 00.00 buiten met de buurtjes,overal kreeg je wat te drinken en eten,was veeeeel gezelliger dan nu.But then again,I'm an old school fool..Fijne avond,iig, :t
 
Eindelijk! Mensen die net zoveel hekel hebben aan al die '' feest '' dagen in december als ik, van mij mogen ze half december van de kalender strepen en gelijk door met Januari,

Tevens, zo te zien vanuit mijn raam aanrijding bij 'T Plateau, politie en ambulance ter plekke.
 
Voor mij hoeven deze dagen ook niet, dat gevreet enzo....

Vroeger was oud en nieuw nog leuk.
Twaalf uur beste wensen, vuurwerk afsteken tot uurtje of vier en iedereen was blij. Nu is het vuurwerk al niet leuk meer en (hier) is het rond één uur al weer zo goed als doodstil.

Gewoon herfst en winterperiode afschaffen ( inclusief weer natuurlijk :P ) en alleen maar lente en zomer. :+
 
Eindelijk! Mensen die net zoveel hekel hebben aan al die '' feest '' dagen in december als ik, van mij mogen ze half december van de kalender strepen en gelijk door met Januari,

Tevens, zo te zien vanuit mijn raam aanrijding bij 'T Plateau, politie en ambulance ter plekke.
Hoorde de hulpdiensten al voorbij rijden, lekker om zo je laatste dag van het jaar af te sluiten. :/
 
Voor mij hoeven deze dagen ook niet, dat gevreet enzo....

Vroeger was oud en nieuw nog leuk.
Twaalf uur beste wensen, vuurwerk afsteken tot uurtje of vier en iedereen was blij. Nu is het vuurwerk al niet leuk meer en (hier) is het rond één uur al weer zo goed als doodstil.

Gewoon herfst en winterperiode afschaffen ( inclusief weer natuurlijk :P ) en alleen maar lente en zomer. :+
2 lentes en 2 zomers, ja, dat zou het leven toch wel mooi maken :Y

Er is wel een vacature bij ons voor speurhondgeleider op de Antillen. Best wel lekker, altijd lekkere temperaturen, alleen een leuke rit met de motor zit er daar niet in :N Starten en 1x gas geven en je bent over het eiland heen... :')
 
Klopt, ik ga daar ook liever op vakantie dan daar werken. Het werktempo en motivatieniveau ligt daar een heel stuk lager dan hier. Een collega die daar zijn roots heeft, is daar weer naar terug gegaan een paar maanden geleden. Die was hier ook van het (heel erg) rustig aan doen, maar hij liet laatst weten dat zelfs hij het daar teveel tranquillo vindt... :') Ik zou daar totaal niet vrolijk van worden :N
 
Laatst bewerkt:
2 lentes en 2 zomers, ja, dat zou het leven toch wel mooi maken :Y

Er is wel een vacature bij ons voor speurhondgeleider op de Antillen. Best wel lekker, altijd lekkere temperaturen, alleen een leuke rit met de motor zit er daar niet in :N Starten en 1x gas geven en je bent over het eiland heen... :')

Is ook zo'n eind elke dag joh, Spijkenisse - Antillen. :+
 
Hier is het best rustig. Je hoort wel wat vuurwerk maar dat is aan het begin van de straat. Zit nu lekker top2000 te luisteren (is een traditie). Afgesproken met een vriend van me om in 2017 naar het top2000 café te gaan.

Straks chinees halen (oliebollen laat ik voor anderen over). Daarna even naar m'n schoonzus voor de jaarwisseling en dan proberen om rond een uur of 1 weer naar huis te gaan.

En morgen als het weer het toelaat een nieuwjaarsritje te maken (hier in de buurt ).

En dan is het tijd voor de zomer :X
 
Laatst bewerkt:
Hier is het best rustig. Je hoort wel wat vuurwerk maar dat is aan het begin van de straat. Zit nu lekker top2000 te luisteren (is een traditie). Afgesproken met een vriend van me om in 2017 naar het top2000 café te gaan.

Straks chinees halen (oliebollen laat ik voor anderen over). Daarna even naar m'n schoonzus voor de jaarwisseling en dan proberen om rond een uur of 1 weer naar huis te gaan.

En morgen als het weer het toelaat een nieuwjaarsritje te maken (hier in de buurt ).

En dan is het tijd voor de zomer :X

Voor mij geen nieuwjaarsritje.
Z1000 mag niet naar buiten zolang er nog pekel ligt, heb geen zin om elke keer de velgen af te doen voordat de pekel ingevreten is.
De pleepot kan nog niet naar buiten omdat zijn jas uit is. :+
 
2 lentes en 2 zomers, ja, dat zou het leven toch wel mooi maken :Y

Er is wel een vacature bij ons voor speurhondgeleider op de Antillen. Best wel lekker, altijd lekkere temperaturen, alleen een leuke rit met de motor zit er daar niet in :N Starten en 1x gas geven en je bent over het eiland heen... :')
Ik wil er nog niet eens op vakantie, laat staan werken :N
Waarschijnlijk gevalletje beroepsdeformatie maar ik heb het niet zo op die lui
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan