MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop voor iedereen:

# een mooie (en veilige)'OVERGANG'
# dat we wat vaker zullen posten
# dat we vaker als groep zullen rijden
 
funny-new-year-wishes-messages-2017.jpg
 
Hi guys, ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een 2017 met veel gezondheid, succes en mooi weer :]

En wat Fred zegt is wel een mooi voornemen: wat meer activiteit in dit topic en erbuiten :Y
Afgelopen jaar hadden wij het even druk met onze pup, maar die is tegenwoordig goed in staat om wat langer thuis te blijven, dus we zullen wel weer wat meer motorkilometertjes gaan maken.

Veel plezier allemaal vanavond en voorzichtig met vuurwerk ;)
 
Mooi uiteinde allemaal! Dat 2017 een jaar mag worden met veel mooi weer, leuke groepsritten en vooral heel veel gezondheids wensen.
 
Meer kilometers staat hier ook op de lijst maar als alles in januari gaat zoals we willen dan denk ik dat dat we dit jaar andere prioriteiten hebben

Iedereen een fijne jaarwisseling in ieder geval en al het goeds voor 2017!
 
Ik meld me ook weer eens O-) afgelopen woensdag verhuisd, na een week of 4 klussen (valt toch altijd tegen...). Nu zodanig gesettled dat ik weer een schone onderbroek kan vinden, net op tijd voor het einde van het jaar :+

Iedereen een fijne jaarwisseling! (idd meer ritjes komend jaar!)
 
Iedereen een fijne jaarwisseling en 'n veilig en gezond 2017 gewenst *D

Ik ga zo richting 't werk om de stad (on)veilig te maken O-) :W
 
Laat het een mooi motor jaar worden en veel geluk allemaal :Y
 
We beginnen het jaar met pijn in de knar en verwondering over al die idioten die een nieuwjaarsduik aan het nemen zijn. (Caribisch gebied uitgesloten) Nu in traditie het nieuwjaarsconcert vanuit Wenen aan en 2017 is een feit.

Ik sluit me aan bij de woorden over geluk en leuke ritjes en vul maar weer aan met "in goede gezondheid". Beetje cliché, maar niet onbelangrijk. ;)
 
Zo meteen de nieuwjaarsduik in Huizen bijwonen, gelukkig met overlevingspak het water in en niet in zwembroek.
 
Met wat geluk ben en blijf je gezond Tox ;)

Zonder dat is de rest weinig waard en heel niet van belang :)






Nog iemand hier z'n vingers naar de klote geholpen vannacht? :')
 
Ik wil ook iedereen even de beste wensen wensen. Mag 2017 maar een mooi jaar voor iedereen worden. Met vooral goede gezondheid, liefde en plezier.

Ik ga zeker mijn best doen actiever te zijn op en naast de motor. Een zomerfeestje zit wel in het koppie. Eens kijken of dat te doen is hier. Lijkt mij wel gezellig. En verder wat meer plezierritjes.
 
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Het jaar begint voor ons met dankbaarheid.

Dankbaarheid dat het huis van mijn ouders er nog staat.
Het is verschrikkelijk spannend geweest, en echt kantje boord.
Maar het staat er nog. We hebben een grote brand in Zeijen gehad bij de buren van mijn ouders.
De wind stond fout en na elke explosie kwam er een grote gitzwarte wolk met vonken en brandende stukken dakmateriaal die rechtstreeks het rieten dak insloegen van mijn ouderlijk huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan