Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

Gefeliciteerd met de aanschaf van een look a like firestorm blok. :9
Controleer wel of de auto nak spanners vervangen zijn voor manuele.



Vandaag de Blackbird ingeruild voor wat meer comfort. Heb een Varadero uit 2007 aangeschaft :)
 
Gecondoleerd.
Hoe voelt het nu om te moeten toegeven dat je oud begint te worden?


:+

Nee hoor, gefeliciteerd met jouw aanschaf. Qua comfort ga je er inderdaad op vooruit.

Het was inderdaad een hele stap! Bijna 30 ;)

Maar ik rijdt veel woon-werk, daarvoor is de Varadero denk ik echt de betere keuze. Daarbij deze zomer veel last van mijn schouders gehad op vakantie. Dus was rechter zitten komt op vakantie ook goed uit. En zo'n Varadero stuurt nog goed ook!

Ga ik de BB missen? Jazeker! Want dat is en blijft een bruut apparaat *O*

En ik blijf hier ook gewoon rondhangen, om het gemis te verzachten!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de aanschaf van een look a like firestorm blok. :9
Controleer wel of de auto nak spanners vervangen zijn voor manuele.


Thnx! Firestorm is een fiets die ik ook graag zou rijden. Maar met 30k per jaar niet de beste keuze ;)

Wat betreft de NAkS. Komt goed, heb een goede monteur. Maar dank voor de tip. :]
 
Ha een vtr is idd niet voor de lange saaie afstanden, daar is een bb meer geschikt voor :+
In het voorjaar eens proefrijden op een bb... roep ik al 2 jaar 😆🏍
Of misschien een 1000f erbij als bij-fiets.
 
weet iemand de kleurcode van de blauwe BB
ik wil mn motor gedeeltelijk in die mooie blauwe kleur spuiten
alvast bedankt
Model 1999-2001 is Candy Phoenix Blue PB-284C
Model 2002-2004 is Candy Tahitan Blue PB-215C
Model 2005-2007 is weer Candy Phoenix Blue PB-284C

Op het gratis Hondablackbirdforum is dat trouwens ook allemaal terug te vinden..... :+
 
Laatst bewerkt:
Ha een vtr is idd niet voor de lange saaie afstanden, daar is een bb meer geschikt voor :+
In het voorjaar eens proefrijden op een bb... roep ik al 2 jaar 😆🏍
Of misschien een 1000f erbij als bij-fiets.


Dan zou ik niet voor de 1000F gaan, maar voor de BB.
1000F heb ik ook wel eens een paar keer mee gehad, maar dan is de BB echt de fijnere motor.
 
ben ik t niet helemaal mee eens door zn forse afmeting en old school (minder elektrische onder delen)
vind ik de1000 f fijner rijden
persoonlijk vind ik m ook mooier dan de BB
wat ook n mooie fiets is
 
Ha een vtr is idd niet voor de lange saaie afstanden, daar is een bb meer geschikt voor :+
In het voorjaar eens proefrijden op een bb... roep ik al 2 jaar 😆🏍
Of misschien een 1000f erbij als bij-fiets.
ga maar voor de bb :Y ik heb ook een 1000f gehad en het is wereld van verschil :]
en iedereen een goede jaar wisseling ik doe het rustig aan want ik heb vannacht dienst :W :W
 
Ik heb ze beiden gehad , en ik weet dat mijn keuze naar de BB gaat
Idem.
Na mijn 1999 CBR1000F heb ik 9 Blackbirds gehad (waarvan ik er nog steeds 4 in mijn bezit heb).
Het is geen vergelijk..... De 1000F heeft als enige voordeel t.o.v. de BB een comfortablelere zitpositie. Op alle andere punten wint de BB.
En je koopt al een behoorlijke BB voor prijzen vanaf ca. 1500 Euro.
 
Allemaal de beste wensen en ik heb ook een 1000F gehad maar dan wel de '88er. Een BB is echt een hele verbetering maar zeker als je wat langer bent zoals ik met 1.98mtr. Ik heb nog wel de voorkeur voor de carburateur versie dat vind ik meer gevoel en respons geven dan de injectie modellen. En ik ga voor de oldskool met gasschoeven ipv elektronische shit zeker als er wat aan mankeert. Succes met de beslissing
 
Model 1999-2001 is Candy Phoenix Blue PB-284C
Model 2002-2004 is Candy Tahitan Blue PB-215C
Model 2005-2007 is weer Candy Phoenix Blue PB-284C

Op het gratis Hondablackbirdforum is dat trouwens ook allemaal terug te vinden..... :+

Ok dat verklaard een hoop, op MP staan 2 blauwe te koop en ze verschillen in kleur, de nieuwere is wat matter qua kleur?
 
Ook vanaf hier allemaal de beste wensen en veilige kilometers in 2017.

Ik heb nog een DD in de schuur staan maar qua sturen is het echt een hele stap achteruit vergeleken met de BB. Zit positie vind ik zelf wel iets beter van de DD vergeleken met de BB
 
Hallo BB rijders , mijn BB heeft een zwaar schuivende richtingaanwijzer schakelaar wat kan kan ik hier het beste aan doen?

De beste wensen en een veilig 2017
Gr Peter.
 
Hallo BB rijders , mijn BB heeft een zwaar schuivende richtingaanwijzer schakelaar wat kan kan ik hier het beste aan doen?

De beste wensen en een veilig 2017
Gr Peter.

Hallo Peter,

Ik zou eens een keertje er wat WD40 in de schakelaar spuiten. Verwijdert vuil en houdt vocht op afstand. Iemand een ander idee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan