Cutomizing Dashboard YAMAHA Tracer 900

wout65

Rookie
31 dec 2016
4
0
Leiden
Weet iemand of het mogelijk is om de layout van het dashboard van de Yamaha Tracer (mt 09) te customizen? Ik vind het menu/blader icon op het rechter scherm vurschrukkuluk lelijk!


Is it possible to customize the dash of Yamaha tracer 900?
full
 
Nou heb ik weinig verstand van motor-info inlezen, maar wel van data en programmeren.

Stel je voor dat het je lukt om hem uit te lezen. Dan is het de vraag of de code voor jou leesbaar is. Op een TomTom bijvoorbeeld staan veel van de icoontjes wel getoond. Als je het blader icoon 'XX12X.png' bijvoorbeeld weet te vinden, dan zou je deze kunnen vervangen voor een eigen ontwerp met dezelfde afmeting en bestandsformaat. Ik betwijfel dat het zo makkelijk toegankelijk is. Daarnaast: bij het terugschrijven ga je dus iets overschrijven. Verkeerd? Kans dat het hele dashboard niet meer naar behoren werkt.

Vind het veel risico voor een kleine irritatie.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle response. Ik heb in het verleden idd ook wav bestanden van Tomtom aangepast! Wat later zelfs door TomTom zelf ook is gedaan! Nu heb ik nog de apparatuur nodig om het dash uit te lezen. Iemand ideeën?

Fijn uiteinde!
 
Er zal waarschijnlijk niet eens een aansluiting opzitten om op wat voor manier dan ook met het flashgeheugen te kunnen praten. Laat staan dat er software voor is. Dergelijke displays zijn gewoon met regels code geschreven welk puntje van het lcd wanneer moet gaan branden, zal geen sprake zijn van simpelweg afbeeldingen veranderen.
 
Laatst bewerkt:
Er zal waarschijnlijk niet eens een aansluiting opzitten om op wat voor manier dan ook met het flashgeheugen te kunnen praten. Laat staan dat er software voor is. Dergelijke displays zijn gewoon met regels code geschreven welk puntje van het lcd wanneer moet gaan branden, zal geen sprake zijn van simpelweg afbeeldingen veranderen.

:^
 
Er zal waarschijnlijk niet eens een aansluiting opzitten om op wat voor manier dan ook met het flashgeheugen te kunnen praten. Laat staan dat er software voor is. Dergelijke displays zijn gewoon met regels code geschreven welk puntje van het lcd wanneer moet gaan branden, zal geen sprake zijn van simpelweg afbeeldingen veranderen.
:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan