Bo Bendsneyder deel 2

En zo eren ze op het Thorbecke Topsport College hun topsporters!
Bo hangt levensgroot op het hoofdgebouw aan de Prinsenlaan!
Supergaaf!!
Met dank aan Henk Keulemans. — bij Thorbecke Voortgezet Onderwijs.

full
 
Ik zag op FB iets langskomen van Bo op televisie, maar ik weet niet meer hoe of wat. Anyone?
 
Heb het gezien .....beetje lachwekkend , zal wel iets met sponsors te maken hebben ,......anders zal hij zich niet lenen voor zoiets belachelijks .....slaat helemaal nergens op .
Dat deden wij vroeger thuis al ,......maar dan met een arm beweging _O- _O- :+

Tjaa, dat had ik dus ook |(
 
Heb het gezien .....beetje lachwekkend , zal wel iets met sponsors te maken hebben ,......anders zal hij zich niet lenen voor zoiets belachelijks .....slaat helemaal nergens op .
Dat deden wij vroeger thuis al ,......maar dan met een arm beweging _O- _O- :+

Wat moest hij doen?
 
Heb het gezien .....beetje lachwekkend , zal wel iets met sponsors te maken hebben ,......anders zal hij zich niet lenen voor zoiets belachelijks .....slaat helemaal nergens op .
Dat deden wij vroeger thuis al ,......maar dan met een arm beweging _O- _O- :+

De campingzender, dan weet je al genoeg :X
Maar ja, op dit moment is alle aandacht meegenomen. Ik hoop echt dat Bo nog eens in de omstandigheid komt, dat hij kan zeggen: Nou sla dit maar over :Y
 
Zo Bo is heerlijk aan het testen dus zijn topic stijgt met stip naar boven :]
 
1:39,999 nu! Wat waren de tijden tijdens de vorige testen in Valencia?
 
Laatst bewerkt:
1:39,999 nu! Wat waren de tijden tijdens de vorige testen in Valencia?

1.39.8 reed hij toen, maar dat zegt helemaal niks. Pole van 2016 staat op 1.39.2 Tijden kun je niet echt vergelijken, maar hij zit er wel goed bij en is ook constant, niet 1 uitschieter, maar constante rondes.
 
Bo is inderdaad lekker bezig :}
Alhoewel je niet weet hoe iedereen gereden heeft omdat een deel zonder transponder traint lijkt het mij een superboost om 2 dagen op rij bovenaan het Moto3 lijstje te staan, goed voor het zelfvertrouwen *D
 
prima testen afgewerkt! mooi dat hij een goed gevoel heeft. Er waren natuurlijk flink wat rijders zonder timing. En op dag 1 was het weer niet representatief. Dus deze 1e tijd is natuurlijk een om te chargeren. Maar ondanks dat een mooi prestatie en het lijkt er op dat hij met de top 5 a 10 mee kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan