MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
WoW Ag dat is heftig!
Veel herstel werkzaamheden of heeft het dak het wel aardig gered?
 
Huh...... en dat omdat een paar dronken onverlaten hun eigen bierkeet in de fik hebben gestoken. :/ Schade beperkt met schrik en wat kleine reparaties voor paps en mams?
 
Huh...... en dat omdat een paar dronken onverlaten hun eigen bierkeet in de fik hebben gestoken. :/ Schade beperkt met schrik en wat kleine reparaties voor paps en mams?

Waarschijnlijk is het verhaal wat genuanceerder, maar ik gok er maar op de het een uit de hand gelopen fikkie is geweest.
 
Wauw, had ook anders kunnen aflopen. Heftig altijd, brand en de gevolgen/afwikkeling. Sterkte, met name voor je ouders. :/
 
Jeee, AG; wat heftig! Inderdaad sterkte aan je ouders met de afhandeling.

Beste wensen allemaal: gezondheid, geluk en veel fun uiteraard.
 
Gotver :X
Zo woon je in een gat en gebeurt er toch nog wat spannends :Y

Gelukkig geen al te grote ellende voor je ouders Girly ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is wat laat, maar de beste wensen voor 2017. Dat het een mooi jaar mag worden :Y

AG, das schrikken, gelukkig goed afgelopen.
 
Voor de spuitgasten onder ons....

Brand

... spannende Oudjaarsavond idd. ;)


DE BESTE WENSEN ALLEMAAL

Thanks!
ziet er nogal uitbreidingsgevoelig uit ;)
Sterkte met de nazorg Henrike en Ed, hoop dat stichting salvage snel het e.e.a. voor jullie (schoon)ouders kunnen doen.
 
Thanks!
ziet er nogal uitbreidingsgevoelig uit ;)
Sterkte met de nazorg Henrike en Ed, hoop dat stichting salvage snel het e.e.a. voor jullie (schoon)ouders kunnen doen.

Alles is al in volle gang, dus gaat helemaal goed komen.
De brandweer moest er twee nachten geleden nog een keer aan te pas komen.
Toen stonden ze er weer midden in de nacht. Het vuur laaide toch weer wat te hoog op.
Gelukkig hebben ze pa verzekerd dat hij gewoon kon gaan slapen.


Iedereen al dik aan de koffie?
 
Nablussen komt bij dat soort branden nou eenmaal voor..
kleine broeihaarden/ gloeiplekken die moeilijk te bereiken zijn met bluswater en toch opnieuw zuurstof krijgen..
 
De beste wensen voor iedereen!
Dat het maar een jaar mag worden in goede gezondheid, veel ritjes en sportieve hoogtepunten.

AG wat een rot begin van het jaar. Blij dat het redelijk goed is afgelopen...
 
En veel koffie :Z



De brommers hebben winterslaap :z
Laat 't maar rap weer lente worden :Y
 
AdventureGirl, pfff dat is echt klote zeg. Zag wat beelden echt heftig. Is het inmiddels weer veilig en rustig rond het ouderlijk huis?
 
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Het jaar begint voor ons met dankbaarheid.

Dankbaarheid dat het huis van mijn ouders er nog staat.
Het is verschrikkelijk spannend geweest, en echt kantje boord.
Maar het staat er nog. We hebben een grote brand in Zeijen gehad bij de buren van mijn ouders.
De wind stond fout en na elke explosie kwam er een grote gitzwarte wolk met vonken en brandende stukken dakmateriaal die rechtstreeks het rieten dak insloegen van mijn ouderlijk huis.
-O-
 
Op 't platte land zijn ze wel wat gewend wat stank betreft :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan