MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Hallo iedereen. Even een tussenstand van mijn gezondheidstoestand.
Testen een week na het voorval gaven aan dat mijn rechterevenwichtsorgaan volledig was uitgevallen.
Nu een maand nadat me dit overkwam is mijn evenwicht aan het herstellen, maar ik weet nog niet of mijn rechter orgaan reeds terug in beperkte mate aan het herpakken is. Het is zo dat het andere evenwichtsorgaan, samen met de hersenen, zich aanpast zodat je terug een relatief doenbaar evenwicht kan genieten. Het is wel zo dat ik gevraagd heb om na 3 maanden, dus normaal begin maart 2017 een test terug krijg waar het gecontroleerd gaat worden in welke mate mijn rechterevenwichtsorgaan zich hersteld heeft of nog geen tekenen van herstel toont. Intussen doe ik kinésie-oefeningen thuis. Ik rij al met de auto, en ga binnenkort eens zien hoe het is als ik met de fiets rij. Ik heb sinds het voorval een goeie maand geleden nog niet op de motor gereden. Het duurt lang, maar ik neem hier geen risico's. Want voor motorrijden is toch een goed werkend evenwicht nodig, ook om bochtenwerk en rijden in het donker goed en veilig te doorstaan. Voilà, zo weten jullie iets meer.
Ik wens alvast iedereen al prettige feestdagen en voor de gelukkigen een mooie vakantie.
En vooral veel genieten van het motor(scooter)rijden.
Nogmaals bedankt voor jullie morele steun. Ik denk en hoop dat alles goed komt en ik nog wat jaren kan genieten van het heerlijke motorrijden.

Met vriendelijke groeten van Eddy :) ;)
 
Eddy,

hopelijk komt alles goed. Het gaat toch de goede richting op. Nu hopen dat dit zo verder zal evolueren.
Ik wens je alvast veel sterkte en een vlugge herstel toe.
Onze beste wensen
Bernard
 
Kijk,da's beter nieuws :) ,ik hoop dat het geheel terugkomt :Y
Dan kunnen volgend jaar weer en keer een tourtje maken :]

Verder,nog prettige feestdagen en goed uiteinde
 
Eddy,
ik, en 'wij' zijn blij met jou update *O*

Nogmaals beterschap gewenst en hopelijk volgend seizoen weer helemaal de oude Vlaming :t
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een 20 km gereden met de MaxSYM en het ging. Ik was blij dat ik niet echt problemen had, ook niet in het donker 's avonds.
Mijn evenwicht kan het aan. Binnenkort eens wat verder rijden alvorens ik naar de +350 km dagritten over stap.
Het voelde goed aan en het was fantastisch om mijn black beauty terug te mogen berijden.
Er is terug veel hoop.
Prettige kerstavond iedereen.
 
aan iedereen een fijne kerst en een schitterend 2017 met vele veilige toerriten.

full
 
@ Eddy, goe bezig dat komt terug in orde, tegen volgend seizoen ben je terug de " oude ". :Y

Aan iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar.

grt,
Robert
 
Zo te lezen zullen we nog steeds op onze wegkapitein mogen rekenen, jij zijt goe bezig Eddy! :]

Aan ider een zalig kerstfeest, gelukkig nieuwjaar met veilige kilometerkes! *O*
 
bij mij in de regio is alles al vervangen door E10 ben op 4 verschillende plaatsen geweest vlakbij mij thuis en daar hingen overal aan de tankpistolen een label met E10 erop. en het prijs verschil is 16 cent per liter goedkoper dan de 98 heb ik nu maar 98 getankt en ga ik van de week eventjes bij ons oost- buren een 60 liter vatje vullen met de octaan 102 van aral om is te experimenteren.
 
vandaag de laatste km's van het jaar gereden alhoewel het deze morgend op sommige plaatsen redelijk glad was ben ik zonder schuiver op mijn werk geraakt en terug thuis geraakt. moet zeggen dat de mpr4 zeer goede banden zijn ook op koud wegdek en nat wegdek. gedragen ze zich opmerkelijk uitstekend. nu nog vlug het strooizout eraf spoelen en terug in waxen en hij staat klaar voor 2017 in te rijden. grtn en goed feesten.
 
@megane hoe is het nu eigenlijk met je uitlaat afgelopen? want die maakte toch een hoop herrie? grtjs
 
Terug
Bovenaan Onderaan