Mistlamp flikkert

RxPaulRx

MF'er
17 sep 2007
238
20
Almere
Hallo lui,

Ik heb nu minder dan een jaar de Sw motech hawk kit (halogeen). Deze is door een motoport aangesloten en gemonteerd.

Echter nu merk ik dat het linker lampje flikkert zodra ik een bepaald aantal toeren ga rijden.
Het is zelfs zo erg dan de lamp compleet dooft en weer aan schiet maar dan in een rap tempo.

Ik denk dat het om een los contact gaat. Maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem te openen.

Mijn vraag is echter of iemand hier vaker wat van heeft gemerkt? Op google vind ik er eigenlijk niks over.
 
zoals je aangeeft is het minder dan een jaar terug dus een defect zou garantie kunnen zijn.

Even netje ophalen kan geen kwaad, er van uitgaand dat je het los kan schroeven en je dan ook de correcte schroevendraaier ervoor gebruikt.
beetje flauw om garantie te willen gaan claimen als je het al (verkeerd) opgehaald hebt.

bij twijfel mee terug gaan en eerst vragen of en wat de kosten zijn als ze er naar willen kijken ( en inspecteren ).
 
ik reed je laatst tegemoet, heb het geknipper inderdaad gemerkt :P

waarschijnlijk een los contactje, weet niet precies was je daarover op google wilt gaan vinden :)

En wie ben jij dan :)? Wou meer nagaan of meer mensen de klacht hebben met deze lamp. Dan weet je waar je naar moet zoeken.

Wat heb je zelf al gedaan om te zien wat er niet goed is?

Externe kabels langsgelopen, maar aangezien rechts het prima doet lijkt het me een interne issue.

Koste je meer tijd om dit topic te openen dan even zelf naar de stekker van je
lamp te kijken...

Zoals eerder aangegeven gaat het (waarsch) om een interne issue. Daarom vraag ik of het een vaker voorkomende klacht is. Zodoende kan ik gericht het nalopen of zoals hieronder aangegeven, aanspraak maken op mijn garantie.
 
Ik heb nu minder dan een jaar de Sw motech hawk kit (halogeen). Deze is door een motoport aangesloten en gemonteerd.

Echter nu merk ik dat het linker lampje flikkert zodra ik een bepaald aantal toeren ga rijden.
Het is zelfs zo erg dan de lamp compleet dooft en weer aan schiet maar dan in een rap tempo.

Ik denk dat het om een los contact gaat. Maar ben er nog niet aan toe gekomen om hem te openen.

Mijn vraag is echter of iemand hier vaker wat van heeft gemerkt? Op google vind ik er eigenlijk niks over.




Links doet het niet, rechts wel.
Simpel, zoek wat er links anders is als rechts en je hebt het probleem gevonden *D

Heb je zelf ooit wel eens een lamp aangesloten en weet je dus waar je op moet letten ?
Een halogeen lamp die doet het of doet het niet. Je zegt dat ie het af en toe doet/knippert, aan de lamp zelf licht het dus niet.
Tijd om de aansluitingen na te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal de unit tzt eens uit elkaar halen. Misschien is een contactje verbogen o.i.d.
Was ook benieuwd of mensen met deze lamp hetzelfde probleem hebben ervaren maar ik denk dat het een weinig voorkomende is :).

OF het probleem komt weinig voor,
OF er zijn weinig mensen die met deze lampen rijden.
OF er zijn weinig mensen die dit probleem met deze lampen hebben...

Als je het lastig vind om het zelf uit te vogelen mag je best langskomen.
Ik woon ook in Almere.
 
Ik heb dezelfde set lampen en ze knipperen niet, ook niet bij een specifiek toerental.

Waarschijnlijk trilt je motor bij dat toerental precies zo dat er ergens een stekker slecht contact maakt.

Maar, je had het toch door motoport laten aansluiten. Gewoon teruggaan dus en ze het probleem op laten lossen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan