Brembo cnc rempomp

Status
Niet open voor verdere reacties.
China heeft dezelfde apparatuur die ze hier ook hebben.
ze kunnen alleen niets (na)maken zonder fatsoenlijke kwaliteitscontrole. En vinden snel alles prima als niemand er met de zweep over gaat.

Doe eens een foto Chris
Nu ben ik wel benieuwd
Je zou de pomp ook nog uit elkaar kunnen halen, weet je het direct :P
 
Laatst bewerkt:
kan ik doen ja.
maar is a: heel moeilijk te maken in donker schuurtje met slechte camere
b: als ik niet wordt geloofd dan moet je het zelf weten, mij geloven hoeft niet. langskomen werkt het beste
c: pomp is al verkocht dus ik ga er geen moeite voor doen
 
Omdat Chris hem nog steeds als Brembo verkoopt en ik wel benieuwd ben hoe/of het gefreesd is. Terwijl meer mensen hebben aangegeven dat het china meuk is ;) En na zo'n wazige reden van Chris ik nog benieuwder ben :+



- Den Chrisje zit zich enigzins van de domme te houden
 
Laatst bewerkt:
Omdat Chris hem nog steeds als Brembo verkoopt en ik wel benieuwd ben hoe/of het gefreesd is. Terwijl meer mensen hebben aangegeven dat het china meuk is ;) En na zo'n wazige reden van Chris ik nog benieuwder ben :+

hij is gefreest, maar je hoeft me niet te geloven
zie mijn reactie pagina 1:
'ok dan zal die nep zijn (ook al vind ik de foto van opp ook zwart)
prijs aangepast

clipons weet ik ja want die heb ik zelf gekocht. werkt prima'

dus heb de prijs aangepast en adhv jullie redenen ook aangegeven dat hij wss wel nep is.

En de pomp is nu verkocht, dus moet ik nu nog een foto maken om mezelf te bewijzen?
dacht het niet.
Pomp is gefreest (wellicht slechter/minder precies dan echt brembo) maar moet ik dit bewijzen. nee hoor

maar zoals ik zei: wil je het echt weten, kom ff langs dan voordat ik hem heb verstuurd.
 
Die van jou is een RCS,dus niet gefreesd.Ik bedoel dus een nep RCS,zie je zelfs op een foto in het donker genomen zonder flits.Dat ding geeft licht van alle kleurtjes ;)
Hij zit in de doos, dus voorlopig geeft'ie weinig kleur. :+
Maar ik dacht dat het om dezelfde pomp ging. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan