Zeer goede banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Voor dit race seizoen had ik alle banden van het 2015 seizoen bewaard waarmee ik slechts 1 of 2 sessies gereden had. Dit zijn dus banden waarmee je in de Supercup 600 tijden van onder de 1.45 zou kunnen rijden. Helaas heb ik dit jaar nauwelijks races gereden en is de motor inmiddels verkocht. Daarom mogen de banden ook weg.

Banden zijn af te halen in Rotterdam of kunnen verstuurd worden. Verzend kosten zijn voor de koper.

ALLES VERKOCHT!!!!!! :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Nog 1 goede Metzeler voorband en Pirelli achterband liggen. Beiden zijn slechts 1 sessie (10 rondjes) gebruikt!
 
Zodra er niet achter staat dat de band gereserveerd of verkocht is, is die nog beschikbaar. Ik heb geen PM van Koopy ontvangen en helaas kan ik hem geen pm versturen. Ik stuur je een bericht Orbity.
 
Nog niet. Op de laatst beschikbare achterband is geboden maar gaat alleen voor de vraagprijs weg. Ook nog een voobandje beschikbaar. Denk dat jij geen interesse hebt Ron ;)
 
Hey ik heb belang bij die pirelli sc1 heb je die nog liggen??

Had toevallig net ook iemand via privébericht gereageerd en hem heb ik de band al toegezegd. Voortaan dus even een PM sturen ;)

Alleen de K1 voorband heb ik nu nog liggen. Wie me daarvan af helpt krijgt er kostenloos een achterband bij. Die band staat hier niet op omdat die voor circuit verbruik te versleten is aan de zijkanten. Echter voor op de openbare weg zit er nog meer dan voldoende profiel op het loopvlak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan