Oss & Omgeving deel 21 : We doen d'r nog één of twee of ..

Platte knippers nooit doen... been there done that .... ander verkeer ziet er geen ruk van!

Combi van je motor, pak en helm staat wel super strak!!
 
heb deze week lekker vrij.
Volgende week ook nog maar daarna weer lekker aan de gang.
Heb zat te doen dus gewoon weer aan de arbeid des te sneller is het weer heerlijk motor rij weer en komen de voorjaar en zomervakantie er weer aan.
Heb er nu al zin!!
 
gruwelijk zin om op de RR te springen maar zo verdomd koud dat er weinig aan is.
Respect voor diegene die nu wel op een motor springen maar ik wacht toch maar even.
Misschien als het wat warmer word van het weekend circuit seven hills maar eens een bezoekje brengen met de Kawasaki crossert ;)
 
gruwelijk zin om op de RR te springen maar zo verdomd koud dat er weinig aan is.
Respect voor diegene die nu wel op een motor springen maar ik wacht toch maar even.
Misschien als het wat warmer word van het weekend circuit seven hills maar eens een bezoekje brengen met de Kawasaki crossert ;)


Ken het gevoel ook gruwelijk veel zin weer om te gaan rijden :]




Moet alleen nog ff een bike gaan kopen _O- _O-
 
Als het moet is dat zo geregeld ;)
Staat eenmooie vtr bij vososs
Ook een hannspree 1000rr ook best leuk om mee te spelen staat er te blinken


Haha ja das waar

Vtr heb ik al eens gehad fijne machine

Ben der ook nog gewoon niet uit wat ik precies wil voor een bike.

Kan nog van alles worden behalve unne chopper :]
 
Motor kopen is zo gebeurt staan er zat te koop.
Vaak zijn het de knaken die voor oponthoud zorgen.
Ik heb vorig jaar de duc verkocht en op het punt gestaan helemaal te stoppen met motor rijden.
Gelukkig toch een 600RR terug gekocht.
Geen spijt van erg blij dat ik nog lekker rond rij op een kanon. ;)

Eerst maar mooi weer afwachten je kan nu toch nog niet rijden.
 
Hahaha ik heb ook een paar mooie duc's op het oog . Een 999 en een multistrada maar het praatje ducati stucgatie houd me ook een beetje tegen en niet te vergeten het vrij prijzige onderhoud van een ducati

Vooral de Ducati 999 die ik op het oog is is echt een bloedmooie machine

Maar ach ik kijk gewoon rustig verder wil zo eind februari begin maart pas echt serieus op zoek te gaan
 
Tja wat kan ik zeggen van Ducati.
Ik heb zelf een 748 gehad deze heb ik omgebouwd naar een carl fogarty replica superbike 2001.
Alles staat of valt met onderhoud daar ben je veel meer voor kwijt dan een japanner.
Het is al gauw dat ze dan met "beleving" om de hoek komen kijken en dat klopt wel een twee cilinder horen roffelen is echt gaaf maar als je elke keer dat je opstapt hoopt dat ie het doet dan is die beleving er zo af.

Ik voor mezelf kan zeggen dat ik negen jaar een Ducati heb gehad.
De laatste twee jaar maar 300 km gereden heb door constant problemen aan de motor waardoor de zin om te gaan rijden totaal weg was.
Toch denk ik er met veel plezier aan terug het was een prachtige machine daarintegen koop ik nooit maar dan ook nooit meer een Ducati.

Toegevoegd een foto van voor de verbouwing en twee na de verbouwing.
full
 
Blijven mooie machine's die ducati's
En je moet er ook idd geluk mee hebben met een motor
Onderhoud is ook een hele belangrijke zaak bij een ducati.

Zou dus zelf ook nooit geen ducati kopen zonder goede onderhoud geschiedenis uiteraard aantoonbaar met bonnen , maar zelfs dan is het een kwestie van geluk hebben

Dus het zal waarschijnlijk toch wel weer iets van een Jap worden
 
Misschien voor sommige oud nieuws maar moet het toch even kwijt.

Wat is het ontzettend jammer dat er dit jaar geen pinksterraces zijn op het paalgraven circuit.
Ik ga hier altijd met mijn zoon heen om hem alvast te infecteren met het motorvirus het zit er dit jaar niet in echt jammer!!
 
tja, wat doe je eraan?

vind het erger dat we er zelf niet meer mogen rijden, was altijd mega gezellig.
 
paalgraven is vrij van motoren, of je moet er zijn om te werken.
fooitje.jpg


MR9_W3869.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan