Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke motoren. Zijn ook niet om in de winter mee te rijden. ZONDE.
Door de regen rijd ik normaal wel heen. Alleen de pekel heb ik geen zin in. Geeft zo'n rotzooi. Ook op het blok en de uitlaat.
Hoeveel motoren heb je dan? :P
Ik dacht dat ik al erg was met 2 auto's 1motor en nu nog 2 scooters. Maar ik wil 1 scooter weg doen en dan een motor erbij. 1 scooter weg doen is natuurlijk een compromis om de vriendin tevreden te houden :P
 
Leuke motoren. Zijn ook niet om in de winter mee te rijden. ZONDE.
Door de regen rijd ik normaal wel heen. Alleen de pekel heb ik geen zin in. Geeft zo'n rotzooi. Ook op het blok en de uitlaat.
Hoeveel motoren heb je dan? :P
Ik dacht dat ik al erg was met 2 auto's 1motor en nu nog 2 scooters. Maar ik wil 1 scooter weg doen en dan een motor erbij. 1 scooter weg doen is natuurlijk een compromis om de vriendin tevreden te houden :P
Drie motoren en drie auto's. Maar dat rouleert per maand bijna.
Als het vriendinnetje nu eens haar rijbewijs haalt, dan komt er nog een chopper. -O-
(Wil haar eigenlijk op de GSX-F.. maar dan komt er voor haar nog eentje bij)
 
Inderdaad Worldbeater, was begin van de week prima met de motor hier in het westen!
Nu minder, met al die KNMI waarschuwingen over gladheid :/ Alhoewel die KNMI je ook met een korrel zout moet nemen, net als de pekel :+ (jezus wat een slechte grap B| ).
Maar, merk toch dat het minder fijn rijdt als je weet dat het glad kan zijn..
 
Inderdaad Worldbeater, was begin van de week prima met de motor hier in het westen!
Nu minder, met al die KNMI waarschuwingen over gladheid :/ Alhoewel die KNMI je ook met een korrel zout moet nemen, net als de pekel :+ (jezus wat een slechte grap B| ).
Maar, merk toch dat het minder fijn rijdt als je weet dat het glad kan zijn..
De afgelopen weken was het gewoon lekker. :}
Vorige week ook vijf dagen onderweg. :9~

We liepen net even een pauzerondje buiten, maar bij Den Haag ineens gewoon ijs op een bruggetje.
Daar kan je geen rekening mee houden. O-)

Maar ja... over twee maanden is het weer bijna lente! *O* ;)
 
Laatst bewerkt:
De afgelopen weken was het gewoon lekker. :}
Vorige week ook vijf dagen onderweg. :9~

We liepen net even een pauzerondje buiten, maar bij Den Haag ineens gewoon ijs op een bruggetje.
Daar kan je geen rekening mee houden. O-)

Maar ja... over twee maanden is het weer bijna lente! *O* ;)

Precies! Reed vorige week donderdagavond (nacht) terug tijdens die mist, toen zat er wel ineens ijs op mijn helm en jas.. :o
De voorspellingen zijn voor na het weekend weer prima voor de motor! (minimaal +5) :t
 
Heeft iemand in dit topic toevallig nog 2 spiegels en een rood voorspatbord liggen voor een gsx 600f uit 93?

alvast bedankt
 
ja mijn vriendin heeft alleen nog een auto. Ik zal haar niet zover krijgen om het motorrijbewijs te gaan halen.

Met betrekking tot het weer, mag het van mij dan eerst even flink gaan regenen om het zout weg te spoelen. Hier was het vanmorgen toch behoorlijk glad en overal lag flink wat zout op de weg.
 
Heeft iemand in dit topic toevallig nog 2 spiegels en een rood voorspatbord liggen voor een gsx 600f uit 93?

alvast bedankt
Wel iets in blauw voor een Bandit.
Sorry, past ook niet. (achterste op de foto)

Hoopte dat het op de 2003 voorvork zou passen. -O-





Alle drie blijkbaar anders.. :P

De vorige GSX-F had wat spatjes..



Maar de 2003 voorvork paste ook ook niet in een 1998 model qua voorwiel/as en spatbord.



De huidige GSX-F is nagenoeg 100%. En kan eventueel ooit de onderpoten overzetten zonder buitenpoot. :)
 
Laatst bewerkt:
ja mijn vriendin heeft alleen nog een auto.
Ik zal haar niet zover krijgen om het motorrijbewijs te gaan halen.
Ik heb het vorig jaar op haar verjaardag geven.
De eerste drie lessen gingen beter dan die van mij, maar de vierde les ging ze twee keer onderuit.
Ik geloof dat de motivatie wat gezakt is.

Maar ze heeft nog wel betaald voor een drie maanden pakket.
Als ze weer hersteld is van de hiel-operatie dan gaan we voorzichtig weer verder kijken.
Heb er weinig hoop meer op. O-)
Met betrekking tot het weer, mag het van mij dan eerst even flink gaan regenen om het zout weg te spoelen. Hier was het vanmorgen toch behoorlijk glad en overal lag flink wat zout op de weg.
Na 2010 nemen ze het niet meer met een korrel zout _O- ;) ..dubbelzout. B|

maxresdefault.jpg


Soms is het glad van het zout.
 
Laatst bewerkt:
dan is het inderdaad zonde als ze het niet af zou maken. Alleen al om het motorrijbewijs te hebben. Ik heb 2 weken gelest en had mijn rijbewijs toen. Dat was in totaal 20uur lessen.

Het zout overdrijven ze mee inderdaad. Ze hebben natuurlijk nog bergen van de afgelopen jaren en krijgen het niet op.
 
Wel iets in blauw voor een Bandit.
Sorry, past ook niet. (achterste op de foto)

Hoopte dat het op de 2003 voorvork zou passen. -O-

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0346.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0344.jpg"]afbeelding~][/URL]

Alle drie blijkbaar anders.. :P

De vorige GSX-F had wat spatjes..

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/DSC_0360.jpg"]afbeelding~][/URL]

Maar de 2003 voorvork paste ook ook niet in een 1998 model qua voorwiel/as en spatbord.

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX600F/2014-05-30141345.jpg"]afbeelding~][/URL]

De huidige GSX-F is nagenoeg 100%. En kan eventueel ooit de onderpoten overzetten zonder buitenpoot. :)

Helaas, ik zoek wel echt een rode, want ik eerlijk gezegd heb ik geen zin in spuiten en dergelijke. Met alleen spiegels zou ik ook al geholpen zijn in het begin;)
 
Helaas, ik zoek wel echt een rode, want ik eerlijk gezegd heb ik geen zin in spuiten en dergelijke. Met alleen spiegels zou ik ook al geholpen zijn in het begin;)
Je had trouwens 1993 geschreven, dus dat zou goed moeten zijn. :P :X |( :+
Is het je pekelbike? :)

Vanochtend was het -4°C.
Dat is pas een beetje stoere winter. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit is een rood spatbord, niet heel erg mooi overigens
Ebay.com?
In China/Hong Kong hebben ze ook mooie make over setjes voor de Suzuki Katana..
Los spatbord zal ook wel lukken. (heel erg als die zwart is?)
Kleurverschil zal je bijna altijd wel hebben, tenzij het een lokale motor is met dezelfde kleur.
 
Je had trouwens 1993 geschreven, dus dat zou goed moeten zijn. :P
Is het je pekelbike? :)

Vanochtend was het -4°C.
Dat is pas een beetje stoere winter. :Y

Yes, het spatbord ga ik bestellen.

Nee het is geen winterfiets. Ik heb deze in de zomer gekocht voor mijn vriendin. De motor had al jaren niet meer gelopen, dus deze uit elkaar gehaald en carbs en tank gereinigd en een beurt gegeven (olie, oliefilter, bougies, luchtfilter, voorvoork keerringen). Helaas bleek hierna de motor nog in hogere toerentallen in te houden en te 'schieten'. Na het ultrasoonreinigen van de carbs was het probleem verholpen.
We zijn samen naar de dolomieten geweest in Augustus (hotel Lory), maar helaas heeft mijn vriendin daar een bocht gemist en de motor onder de vangrail geparkeerd. Ze had zelf gelukkig helemaal niets, maar de suzuki heeft nu beide zijden beschadigd (1 van het asfalt en 1 van de vangrail), beide spiegels afgebroken en het voorspatbord kapot.
 
Wow! Weer veel actie in dit topic, het topic van de "beste motor ooit" ... :+

Zal later nog wel eens bijlezen,
Maar aan de nieuwelingen die nog zijn bijgekomen in het GSX F topic, alvast
Welkom in het rote GSX F topic *O*



Moet dat echt ja ... zal ik in de toekomst sneller moeten gaan rijden, want met die trajectcontrole kunnen ze zien dat ik te traag rijd -O-


:+ :+ :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan