Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Ik heb weer geleerd wat een hipster is :t
Maar ik zie nergens een foto met die jetsers, alleen het voorbeeld.
Dus als hier een hipster zit met een platte motor zien we die foto's wss ook nooit,, dat vind ik nou jammer.
 
Ik heb weer geleerd wat een hipster is :t
Maar ik zie nergens een foto met die jetsers, alleen het voorbeeld.
Dus als hier een hipster zit met een platte motor zien we die foto's wss ook nooit,, dat vind ik nou jammer.

Niet te snel oordelen, je zit er namelijk compleet naast ;) Maar dat maakt je een zeer geschikte MF'er.

@Bras, doelde niet enkel op jou. Het gaat om een vraag of iemand hier iemand kent met deze 'eisen', niet zo'n 2016-duscussie over wat een hipster wel of niet is en het belachelijk maken. Simpele vraag, simpel antwoord, maar dat is vaak te veel gevraagd op MF. Zie hierboven een voorbeeld. Wat hij niet snapt maar te lui is om naar te kijken is dat die foto's met jetsers pas zaterdag/zondag in werking is gesteld en nog lang niet gemaakt zijn. En ik zal die foto's ook zeker online zetten maar als hij niet eens verder kijkt dan zijn neus lang is zal hij die foto's ook nooit gaan vinden.
 
Laatst bewerkt:
Niet te snel oordelen, je zit er namelijk compleet naast ;) Maar dat maakt je een zeer geschikte MF'er.

@Bras, doelde niet enkel op jou. Het gaat om een vraag of iemand hier iemand kent met deze 'eisen', niet zo'n 2016-duscussie over wat een hipster wel of niet is en het belachelijk maken. Simpele vraag, simpel antwoord, maar dat is vaak te veel gevraagd op MF. Zie hierboven een voorbeeld. Wat hij niet snapt maar te lui is om naar te kijken is dat die foto's met jetsers pas zaterdag/zondag in werking is gesteld en nog lang niet gemaakt zijn. En ik zal die foto's ook zeker online zetten maar als hij niet eens verder kijkt dan zijn neus lang is zal hij die foto's ook nooit gaan vinden.

Maar Mark,
Uiteindelijk willen we gewoon brommers kieken he..

Maar je hebt goed contact met Zoran toch?
Denk dat je in Amsterdam toch het meeste kans hebt.
Misschien vragen of je een oproep in de winkel mag hangen?
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, in welke kont-tekst moet ik dat lezen ;)

Maaruh Bras, ik weet dat het hier soms botst tussen ons maar ik weet donders goed hoe je in het echt bent en jij blijft altijd die gast die uit het niets mij je lasapparaat uitleende en dus een zeer schappelijke kerel bent :Y

En nu verder ontopic, sorry voor de hippe vervuiling :Y


Edit: viezerig, snel wat erbij plaatsen he Vincent ;) Ja, heb al contact via FB met Zoran en Amsterdam zal de place to be moeten zijn. Ik heb ook al iemand op het oog, dus we zijn al een stapje dichterbij.
 
Laatst bewerkt:
En nog eentje om het topic aan te vullen:

2016-12-0112.54.59.jpg
 
BMW-R90-12.jpg

Ik vind deze mooier dan zo'n nieuw ding...
Je hebt iig je woordje altijd klaar een echte Hollander!
Verder sluit ik me aan bij de heer Brasletti die schrijft wat vriendelijker en weet niet alles, wel zo menselijk.
Niet te snel oordelen, je zit er namelijk compleet naast ;) Maar dat maakt je een zeer geschikte MF'er.

@Bras, doelde niet enkel op jou. Het gaat om een vraag of iemand hier iemand kent met deze 'eisen', niet zo'n 2016-duscussie over wat een hipster wel of niet is en het belachelijk maken. Simpele vraag, simpel antwoord, maar dat is vaak te veel gevraagd op MF. Zie hierboven een voorbeeld. Wat hij niet snapt maar te lui is om naar te kijken is dat die foto's met jetsers pas zaterdag/zondag in werking is gesteld en nog lang niet gemaakt zijn. En ik zal die foto's ook zeker online zetten maar als hij niet eens verder kijkt dan zijn neus lang is zal hij die foto's ook nooit gaan vinden.
En of ik die foto ga vinden weet ik niet, ik krijg er met deze zogenaamde scherpe kritiek niet meer zin in iig.
BTW;

Een geschikte MF-er is voor mij iemand met een lopend topic met zelfgemaakte foto's waar ik tegen op kan kijken, gelukkig vind je die in brikken en klassiekers het meest.
 
ROC-Street-Tracker-1.jpg


Plaatjes!

Eerste streettracker die ik ooit op het www tegenkwam lang geleden. Blijft een van de betere out there.
 
Op zich een mooi ding alleen vind ik de combi tussen voor en achterwiel niet mooi. Ik snap wel dat dat lastig is met die cardan maar, daar moet toch wat anders voor te verzinnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan