Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Magic Five

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag, tegen alle verwachtingen in, een begin gemaakt met de verhuizing van buurman Kees.
Als we niet oppassen blijft er nog tijd over voor de beurs vrijdag. :/
 
voer

packtalk-thumb.png
 
Laatst bewerkt:
Vandaag, tegen alle verwachtingen in, een begin gemaakt met de verhuizing van buurman Kees.
Als we niet oppassen blijft er nog tijd over voor de beurs vrijdag. :/

Eindelijk gelukt om hem de straat uit te werken...
... oké, je moet er wat voor over hebben.
 
Een groep motorrijders is lekker aan het touren als ze een meisje op de rand van een brug zien staan. Het groepje stopt.

Kato, de leider van het clubje, zet zijn motor aan de kant en loopt door de mensen die zich ondertussen al om het meisje heen verzameld hebben.

Kato zegt: "heey lekkertje wat doe je op die rand?"
Het meisje antwoordt: "ik ga zelfmoord plegen"

Kato, die niet als een softy wil overkomen besluit om tegen het meisje te zeggen: "als je toch gaat springen, waarom geef je mij dan niet je allerlaatste beste kus?"

Het meisje aarzelt geen moment en komt meteen van de rand af, en kust Kato. Het wordt een lange diepe intense kus, gevolgd door een zelfs nog betere kus.

Als de 2 eindelijk klaar zijn, staat iedereen te juichen en steken de broeders van Kato hun duim omhoog.
Kato zegt vervolgens: "dat is de beste kus die ik ooit heb gehad, toch jammer dat je gaat springen. Mag ik eigenlijk vragen waarom je zelfmoord wilt plegen?"

Het meisje antwoordt: "mijn ouders vinden het niet leuk dat ik me als meisje verkleed."

Tot op de dag van vandaag is het onduidelijk of ze is gesprongen of geduwd.
 
Wel jammer dat hij in herhaling valt....
maar goed waarschijnlijk kende jij deze versie nog niet en daarbij.....

FastEddy is na Roachje de oudste in dit draadje en daarom zien we zo nu en dan wel eens wat door de vingers (spreekwoordelijk bedoel ik)
En waarom merk ik daar nooit iets van :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan