Altes Elefanten treffen

Kleine impressie over het top weekend!
Mn maatje op mijn cb500 had flink moeite om de laatste 40meter naar de camping te rijden.Dikke plak sneeuw op de weg.
360.jpg


cb750 met honger
360.jpg


cb750 ,maatje renee en ik .
360.jpg


Van hout heb je het een paar keer warm,eerst halen,dan zagen,dan klieven,dan pas aansteken....
360.jpg


En er was echt sneeuw!
360.jpg


Mijn blauwe smurf ...
360.jpg


De pot waar alles in gebakken en gebrouwen werd
360.jpg


Mark,prinsje en ik
360.jpg



En cb750 iets later op de avond

 
Laatst bewerkt:
Indien ik nog ff kom, is de weg schoon en doet mn nieuwe rijstraket het... ff de zaterdag/zondag heen en weer.

ik ben er dus waarschijnlijk dit jaar NIET bij... voor de verandering.
plan is om een weekend later in de Noorse bergjes bij de Kristalrally te zijn, dan wat dagen skien en via Primustreff weer naar NL.
 
Indien ik nog ff kom, is de weg schoon en doet mn nieuwe rijstraket het... ff de zaterdag/zondag heen en weer.

ik ben er dus waarschijnlijk dit jaar NIET bij... voor de verandering.
plan is om een weekend later in de Noorse bergjes bij de Kristalrally te zijn, dan wat dagen skien en via Primustreff weer naar NL.
Nou nou, dat klinkt wel als 'n leuke uitdaging, goed dat 't er dan toch eens van gaat komen. :}

Ga je in je eentje die kant op of wordt 't een groepsreis?
 
Alleen, want de toch al schaarse groep potentiëlen hikken allemaal tegen geld en/of tijd ... Helaas.
Overigens zie ook op dit moment ook nog ff op tegen de kosten van Kiel-Oslo retour. Ik heb het nog niet goedkoper gezien dan 700€ ! Dat is al 2x een weekend Elefanten ...
 
Verdikkeme... wilde een grapje maken en een google link naar het plaatsje denemarken op googlemaps in Groningen plaatsen. Mislukt...
 
Laatst bewerkt:
Denemarken is een gehucht in de gemeente Slochteren. Het bestaat uit een zevental boerderijen, wat arbeidershuisjes en een villa. Het ligt tussen het Slochterdiep en de Slochtermeenteweg.
full


ja ik rij ook wel eens door Denemarken ;)
 
Laatst bewerkt:
Noorwegen rijders pakken daarom Kiel - Göteborg.

Economy 190 euro p.p. retour incl. motor/zijspan in eenpersoons binnenhut, echter zonder ontbijt en diner. Met een groepje p.p. iets goedkoper als je een meerpersoonshut pakt. Moet je wel een dag eerder, want je moet natuurlijk wel wat meer rijden.
 
Noorwegen rijders pakken daarom Kiel - Göteborg.

Economy 190 euro p.p. retour incl. motor/zijspan in eenpersoons binnenhut, echter zonder ontbijt en diner. Met een groepje p.p. iets goedkoper als je een meerpersoonshut pakt. Moet je wel een dag eerder, want je moet natuurlijk wel wat meer rijden.

:t
Dank je
 
Ok, ik zal er eerlijk over zijn;
- ik ga niet alleen 1000km naar Kopenhagen rijden. K**-eind.
- ik vertik t om alleen van Gotenburg naar Gol te rijden. Indien t sneeuwt ben ik zeker f*kt.
- ik krijg flink de scheit van die prijzen Kiel - Oslo.
En ik geloof niet dat vrouwlief het allemaal heel erg op prijs steld; 2 kids, werk en papa 7+ dagen weg.
Ik investeer van t jaar wel in wat nieuwe spulletjes voor t treffen. En wat extra dagen...
Zie jll wel weer in DE. ;)
 
Ik ga zeker zum Ring. De vraag is nu alleen nog hoe... Het zijspan wil niet starten (geen vonk). Heb de bougie kabels en bobines vervangen, de CDI vervangen, de bougies zelf vervangen. Begin een beetje moedeloos te worden. Een optie voor failure is de stator, maar dan moet het blok er weer uit :( Niet grappig.

Dus het kan zo maar zijn dat ik de BMW weer moet pakken. Solo rijden... Op Elefanten :(
 
Ok, ik zal er eerlijk over zijn;
- ik ga niet alleen 1000km naar Kopenhagen rijden. K**-eind.
- ik vertik t om alleen van Gotenburg naar Gol te rijden. Indien t sneeuwt ben ik zeker f*kt.
- ik krijg flink de scheit van die prijzen Kiel - Oslo.
Balen man, wellicht (een) volgende keer met meer dappere lotgenoten...
En ik geloof niet dat vrouwlief het allemaal heel erg op prijs steld; 2 kids, werk en papa 7+ dagen weg.
Ik investeer van t jaar wel in wat nieuwe spulletjes voor t treffen. En wat extra dagen...
Zie jll wel weer in DE. ;)
En da's dan weer wel gezellig, kunnen we 't gelijk weer even hebben over Scandi-plannen... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan