Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwart kap gaat over het achterlicht zeg maar
Ik maak straks fotos anders
En de stekkers doe ik erbij maar die moet ikaf knippen omdat ik mijn achterlicht eraan moet soldereen als je me volg
Dus zou jij het zelfde moeten doen👍🏽
 
ik snap bat je bedoelt. als er nog maar wel een redelijk stuk kabel aanzit zodat ik e.v.t straks hier mijn kabels aan kan solderen
 
Nee hoor, alleen even de achterbrug-as van de sp2 regelen. Dan 2 pasbussen laten draaien om die pas te maken zodat die as goed past door het blok. (JB1 kan dat vast nog wel een keertje regelen :P )
Verder heb je de remklauwadapter nodig van de sp2 en dan ben je klaar. Wiel-as van de sp1 kan je gewoon 1 op 1 overzetten.

Child can do the laundry :Y (kan ik, nu ik het een keertje gedaan heb, wel zeggen :P )

Wat wel een drama kan zijn, was bij mij het geval, dat die achterbrug-as voor geen meter los wilde. Maar met zwaar lichamelijke arbeid lukte het toch nog O-)
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond !

Vanmiddag een proefrit gereden op de sp1 ,en dat was een heerlijke ervaring ! (maar dat wisten jullie natuurlijk al ;-)

Dus ik heb hem gekocht , thuis gelijk zijn jas uitgetrokken ,en het zag er onder de kuip allemaal prima uit , wel nog even schoongemaakt en nagelopen en wat aangetaste boutjes vervangen .

Alleen zit er een scheurtje in de zwarte kap aan de voorzijde die tussen de kuipdelen zit ,weet even de naam niet .

heeft iemand nog een nette liggen ?
En heeft of weet iemand 2 knappe uitlaatdempers voor de sp1 ? en welke dempers maken een mooi geluid maar ook weer niet te hard , de lasers die er nu opzitten zonder db killer geven teveel herrie en daar zitten ook deukjes in .

verder viel de zithouding en leunen op de polsen me erg mee ,ik denk zelfs dat mijn 929 blade spartaanser zit .

dus erg blij mee ! , nu even een soort van grote beurt geven en alles even nalopen , maar dat is hobby .

weet niet ff niet hoe ik fotos moet plaatsen , maar dat komt nog wel .

grtz marcel
 
Laatst bewerkt:
Of zijn de lasers te bekleden met liefst echt carbon of iets dergelijks ? ,dan kunnen er db killers in en dan is het ook prima
 
Goedenavond !

Vanmiddag een proefrit gereden op de sp1 ,en dat was een heerlijke ervaring ! (maar dat wisten jullie natuurlijk al ;-)

Dus ik heb hem gekocht , thuis gelijk zijn jas uitgetrokken ,en het zag er onder de kuip allemaal prima uit , wel nog even schoongemaakt en nagelopen en wat aangetaste boutjes vervangen .

Alleen zit er een scheurtje in de zwarte kap aan de voorzijde die tussen de kuipdelen zit ,weet even de naam niet .

heeft iemand nog een nette liggen ?
En heeft of weet iemand 2 knappe uitlaatdempers voor de sp1 ? en welke dempers maken een mooi geluid maar ook weer niet te hard , de lasers die er nu opzitten zonder db killer geven teveel herrie en daar zitten ook deukjes in .

verder viel de zithouding en leunen op de polsen me erg mee ,ik denk zelfs dat mijn 929 blade spartaanser zit .

dus erg blij mee ! , nu even een soort van grote beurt geven en alles even nalopen , maar dat is hobby .

weet niet ff niet hoe ik fotos moet plaatsen , maar dat komt nog wel .

grtz marcel

Gefeliciteerd en welkom, V-cowl bedoel je, die heb ik nog wel liggen.
 
Goedenavond !

Vanmiddag een proefrit gereden op de sp1 ,en dat was een heerlijke ervaring ! (maar dat wisten jullie natuurlijk al ;-)

Dus ik heb hem gekocht , thuis gelijk zijn jas uitgetrokken ,en het zag er onder de kuip allemaal prima uit , wel nog even schoongemaakt en nagelopen en wat aangetaste boutjes vervangen .

Alleen zit er een scheurtje in de zwarte kap aan de voorzijde die tussen de kuipdelen zit ,weet even de naam niet .

heeft iemand nog een nette liggen ?
En heeft of weet iemand 2 knappe uitlaatdempers voor de sp1 ? en welke dempers maken een mooi geluid maar ook weer niet te hard , de lasers die er nu opzitten zonder db killer geven teveel herrie en daar zitten ook deukjes in .

verder viel de zithouding en leunen op de polsen me erg mee ,ik denk zelfs dat mijn 929 blade spartaanser zit .

dus erg blij mee ! , nu even een soort van grote beurt geven en alles even nalopen , maar dat is hobby .

weet niet ff niet hoe ik fotos moet plaatsen , maar dat komt nog wel .

grtz marcel

Het wordt wel een ouwe lullenmotor op deze manier. :t *O* :+
 
Congrats met je nieuwe sp1
Welcome to the club amigo
Zaandam?
Ik woon in haarlem toch ook redelijk dichtbij dacht ik.
Stturdemper?
Imo ja zeker a must
Merkte wel verschil maar dan wel op de baan

Welke lasers heb je
?

Hot cams 😍?
 
Congrats met je nieuwe sp1
Welcome to the club amigo
Zaandam?
Ik woon in haarlem toch ook redelijk dichtbij dacht ik.
Stturdemper?
Imo ja zeker a must
Merkte wel verschil maar dan wel op de baan

Welke lasers heb je


Hot cams 😍?
Geen idee .staat laser op .en zin staalkleurig.

Wil er mooie carbons op .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan