Jerryt's eigenbouw deel 9

Bochten zitten er op😃
full
 
Toch maar eens weer een eigen project beginnen,kwam deze tegen,vind ik een prachtig ding👌
full
 
Ga eerst zo'n frame met enkelzijdige jerrytbuizenbrug maken en zie dan wel verder hoe of wat😇
 
aaaaarrrrrhhh

een luchtgekoelde 2 kleps racer.... een droom van me.

er ligt al wat budget opzij, maar zal er niet geraken vrees ik..

het framepje van de laatste foto ziet er geweldig uit! spondon achtig....

wat zou er de ideale donorfiets voor zijn? 1100DS multistrada? 1000DS ss of monster?

ooit
 
Heb hier nog een 900 blok staan en daar word het frame omheen gemaakt maar een 1000 blok gaat ook passen.
Moet een lekkere ruige oldskool duc worden met open koppeling/flatslides maar wel met hitech goodies😀
 
aaaaarrrrrhhh

een luchtgekoelde 2 kleps racer.... een droom van me.

er ligt al wat budget opzij, maar zal er niet geraken vrees ik..

het framepje van de laatste foto ziet er geweldig uit! spondon achtig....

wat zou er de ideale donorfiets voor zijn? 1100DS multistrada? 1000DS ss of monster?

ooit

Als jij ook zo'n freempje wil dan hoor ik het wel. :+
Is zeker een goede donorfiets zo'n multi of monster.
 
Laatst bewerkt:
Toch maar eens weer een eigen project beginnen,kwam deze tegen,vind ik een prachtig ding👌[afbeelding]

Ooh wou G, lijkt mij een top project !

Het frame wat op dat plaatje getekend is moet een Pierobon f042 frame voorstellen.
Hier een plaatje er van...

full


Ga je hem ook echt van aluminium maken ?
Zou wel dik zien.
Tankje wat gebruikt is komt van een Ducati 999, maar denk niet dat die zo mooi past op dat frame als op de tekening.
Heb zelf ook aan zo'n project zitten denken maar tijd en een echt geschikte werkplek zit er ff niet in, maar wie weet in de toekomst, verder kost me 916 ook wel genoeg haha. Je kan die fietsen wel super ligt bouwen, top project ! Wanneer begin je ? O-)

Ik ga het volgen ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan