Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akra's zijn flink aan de prijs, staat nog een mooie volledige lijn op eBay klainanzeigen te koop, ff zoeken....

Edit: Hier is ie....

Motorradteile & Zubehör in Stuhr - Niedersachsen | eBay Kleinanzeigen

Je kan ook op www.pajic.nl kijken, die hebben een hoop soorten aan dempers liggen die ze op maat kunnen maken. Nadeel is dat je er 2 nodig hebt voor de SP, dat maakt het al gauw een duur grapje.

Beste tip die je kan krijgen, is gewoon marktplaats of speurders in de gaten houden, daar komen nog wel eens setjes voor schappelijke prijzen voorbij...
 
Laatst bewerkt:
Akra's zijn flink aan de prijs, staat nog een mooie volledige lijn op eBay klainanzeigen te koop, ff zoeken....

Edit: Hier is ie....

Motorradteile & Zubehör in Stuhr - Niedersachsen | eBay Kleinanzeigen

Je kan ook op www.pajic.nl kijken, die hebben een hoop soorten aan dempers liggen die ze op maat kunnen maken. Nadeel is dat je er 2 nodig hebt voor de SP, dat maakt het al gauw een duur grapje.

Beste tip die je kan krijgen, is gewoon marktplaats of speurders in de gaten houden, daar komen nog wel eens setjes voor schappelijke prijzen voorbij...

Zeker prijzig |(

Wellicht kan ik mijn huidige lasers knap maken met bijvoorbeeld een carbon stickervel en db killers erin .
Ik weet niet of die stickervellen hittebestendig zijn .

Maar hou mp en speurders ook in de gaten
 
Ben benieuwd hoe de lasers er uitzien, misschien een stukkie inkorten een optie?
Klopt daar heb ik ook aan gedacht . Dan komen de oude bevestigings plekken waar dus de lelijke plekken zitten weer op hun plek .

Dan zal zullen ze 5 cm ingekort moeten worden . Is dat een optie ?
 
Inkorten is wel te doen. Heb mijn Laser Oval Carbon demper ook ingekort.



full


(VFR, mijn vorige motor)
 
Laatst bewerkt:
Helaas zijn ook op de huidige ophang punten de klemmen ingesleten op de behuizing vd laser .
Dus met inkorten blijven er weer lelijke plekken over.

Dan zou ik moeten gaan plamuren en spuiten .maar dat is niet ideaal .
Ik moet nog even tegen een leuke set aanlopen .

Originele zijn er genoeg te krijgen voor weinig .maar dan hoor je gelijk niks meer ;-)
 
Ja klopt . Zijn exact dezelfde !.

Zonder db killers is het net ff teveel herrie .
Er kunnen toch ook universele db killers in ?
 
Ik heb zwarte velgen maar moet zeggen dat ik de bronze kleurstelling stukken mooier vind .
Was dat toen een optie ?
Of hebben bepaalde modellen de bronsen velgen?
 
De dealer belde net dat de vorige eigenaar de originele uitlaten en duoseat heeft gebracht .
Dus voor nu die uitlaten erop en rustig zoeken naar leuke auspuffs
 
Cerbera : hoe heten of welk type zijn die dempers ?

Dit zijn Laser Duotech's.
Edit: dit is het oude model Duotechs...

Vind de herrie precies goed eigenlijk... :+
Zullen ongetwijfeld ook universele in kunnen maar tot nut toe nooit een paar tegengekomen voor een redelijke prijs. Maar misschien ben ik gewoon een cheap ass wat dit betreft.

De velgen waren al goudkleurig toen ik hem kocht.
Volgens mij is ooit hier iemand ook mee bezig geweest en heeft toen de correcte kleurnaam / code gevonden maar ik weet ff niet wie dit is geweest.
 
Laatst bewerkt:
Dat was MotoJJ maar die heeft een kleur erop laten coaten die custom gemaakt is.
MotoJJ

Ik heb ook een tijdje gezocht en wat coaters gemailt en gebelt, ik ga voor zwart :P Een simpele ral kleur goud erop gaat me niet opleveren wat ik wil iig.
 

Ik had deze op m'n SP1, maar dan met vaste ophanging, geen ring. Net nieuw gevuld en gemodificeerd en van Db-killers voorzien door Pajic. Staan nog te koop bij Domburg. Voor een vrij absurde prijs, maar als je bedenkt dat ze 300km ervoor voor EUR300,- waren aangepakt door Pajic valt het eigenlijk ook wel weer mee.
 
Laatst bewerkt:
Mijn "kofferbak" maar ff "secure gemaakt. Een vorige eigenaar heeft er -denk ik- een Ermax ingezet, zonder slotje. Dus met het trekkabeltje er los onderuit.

19mm gat geboord, klein sleufje en huppakeeeee

IMAG6201.thumb.jpg.ea01639134e6beffac541909d9ba4d3d.jpg


Ja, die "hi-tec" kabel/stekker verbinding komt ook aan de beurt :-)


IMAG6202.thumb.jpg.65ae17cc17017fd7bb31d9cfbed9777f.jpg







Vraagje:
Er zit geen kentekenplaat verlichting op. Kan er zo een paar googelen maar als er iemand een kan aanbevelen (met foto op de SP) dat zou fijn zijn

IMAG6065_1.thumb.jpg.01307d756860527f751e0ca555fd311c.jpg


Tussen de 2 achterlichten zit onder al een gaatje geboord. Of dit standaard is?
Afijn, daar kan evt de bedrading door..

IMAG6203.thumb.jpg.a4c41c5e211ff8637187c239654136d9.jpg





2e vraagje.....

Heeft iemand een stukkie wit vinyl sticker over?
Wil eerst proberen om de L/R weggeknipte "rechthoekjes" een beetje ok op te vullen.
Alvorens de zijkanten te vervangen (wordt geheid een K-klus.... en niet goedkoop)
IMG_0048.thumb.JPG.993a40bee5e8e24e8a58279c07f72277.JPG
 
[.......


2e vraagje.....

Heeft iemand een stukkie wit vinyl sticker over?
Wil eerst proberen om de L/R weggeknipte "rechthoekjes" een beetje ok op te vullen.
Alvorens de zijkanten te vervangen (wordt geheid een K-klus.... en niet goedkoop)
[afbeelding]

Ik zou even moeten zoeken, maar heb nog wit folie. Bij mij was het hele dekseltje zwart. Dat folie plakt super makkelijk, is poreus ofzo, je krijgt geen belletjes. Ik kijk vanavond voor je.
 
Dat was MotoJJ maar die heeft een kleur erop laten coaten die custom gemaakt is.
MotoJJ

Ik heb ook een tijdje gezocht en wat coaters gemailt en gebelt, ik ga voor zwart :P Een simpele ral kleur goud erop gaat me niet opleveren wat ik wil iig.

Aha, ok...
Mijn wielen zouden eigenlijk weer gespoten worden voor de netheid maar geen haast mee voor de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan