Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12

Volgens mij heb ik nog wel ergens een duogreep liggen..alleen weet niet welke kleur..dus misschien dan overspuiten..
 
Yes! Nu nog goed lopend krijgen, motorisch is het helaas huilen...
Ding heeft lang stil gestaan, bij de mensen waar mijn broer hem toentertijd heeft gekocht stond de motor volgens mij ook al een aardige tijd stil.

Wij gingen er van uit dat er iets bij de carb niet goed zat (hij lekte toen ook ergens benzine) maar verder niet meer naar gekeken gezien m'n broer er toen geen zin meer in had.
 
Laatst bewerkt:
denk inderdaad carbs goed schoonmaken, vlotterhoogte controleren en wellicht even een compressie test doen voor je de boel monteert.
 
Ik krijg hem nog niet ècht lopend, maar ik moet nog puzzelen wat er aan de hand is.

Eerst de carbs goed schoon krijgen, zodat beide koppen een goed mengsel krijgen.
Synchroon stellen.
Daarna bougies wisselen en kijken of ze alle 4 goed vonken, dat maakte bij mij ooit echt een wereld van verschil.

Had nieuwe bougies erin, maar die bleken meteen verzopen door een slechte vonk/accu. Ontzettend lang aan het kloten geweest. Uiteindelijk de storing gevonden maar liep nog niet goed. Toen 4 nieuwe bougies erin en meteen goed lopen.
 
Dag NTVers en Hawkers!! *D ja,ja, Ertje leeft ook nog :P

Ik heb inmiddels de rode NTV verkocht (misschien heeft de nieuwe eigenaar zich hier wel gemeld?) en er een KLV1000 bij gekocht 8-) zoals uit mijn onderschrift op te maken is ;)

Zo te zien is het topic nog volop in leven *O* leuk om te zien *D

Het tzt de bedoeling dat de XRV650 en KLV1000 blijven, en de NTV en SV toch ruimte gaan maken als ik samen ga wonen met mijn meisje die ook 2 motoren heeft 8-) de hoogpoten hebben toch voor mij een fijnere zithouding waardoor de NTV's en SV al een tijd amper gebruikt werden :N
 
Dag NTVers en Hawkers!! *D ja,ja, Ertje leeft ook nog :P

Ik heb inmiddels de rode NTV verkocht (misschien heeft de nieuwe eigenaar zich hier wel gemeld?) en er een KLV1000 bij gekocht 8-) zoals uit mijn onderschrift op te maken is ;)

Zo te zien is het topic nog volop in leven *O* leuk om te zien *D

Het tzt de bedoeling dat de XRV650 en KLV1000 blijven, en de NTV en SV toch ruimte gaan maken als ik samen ga wonen met mijn meisje die ook 2 motoren heeft 8-) de hoogpoten hebben toch voor mij een fijnere zithouding waardoor de NTV's en SV al een tijd amper gebruikt werden :N

Je hebt gelijk hoor. Ik heb ook grote opruiming gehouden en zelfs de Cagiva en Multistrada in de verkoop gezet. Heb nu alleen nog 2 Hawks en een Hypermotard en een Suzuki GSX1100G met schwenkspan. Ik heb ook nog een TT350 (offroad) staan, maar die gaat ook de verkoop in.
 
afgelopen weekend heb ik de VTR weer verkocht, en er komt een Monster 620iE bij :9 eerste niet Honda die de garage in komt _O- (als je de jinglingtring scooter niet meetelt :+ )
 
afgelopen weekend heb ik de VTR weer verkocht, en er komt een Monster 620iE bij :9 eerste niet Honda die de garage in komt _O- (als je de jinglingtring scooter niet meetelt :+ )

En wat een upgrade! Ik heb de voorraad Ducati weer aangevuld bij Madracing....mijn Multi staat er nu.
 
Je hebt gelijk hoor. Ik heb ook grote opruiming gehouden en zelfs de Cagiva en Multistrada in de verkoop gezet. Heb nu alleen nog 2 Hawks en een Hypermotard en een Suzuki GSX1100G met schwenkspan. Ik heb ook nog een TT350 (offroad) staan, maar die gaat ook de verkoop in.

Tsja...het blijft wat behelpen met slechts 4 a 5 motoren, gelukkig rijden die van mijn meisje ook best leuk en houden we er in totaal waarschijnlijk minimaal 4 (afhankelijk van de ruimte die we samen gaan krijgen uiteraard ;))
 
Iemand interesse in een givi wingrack met topkoffer? Ooit gekocht om pas te maken op mijn vorige motor maar nooit van gekomen.

Zou van een ntv650 komen, bouwjaar weet ik niet.


Staat op MP voor €100 maar mag hier voor €75 weg.


Is verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb een mat zwarte ntv 650 te koop. Hij is super onderhouden alle olieen dus ook voorvork en cardan zijn recent ververst en hij heeft een nieuw lucht filter. Banden en uitlaat zijn ook in zeer goede staat. Kleppen zijn 2 jaar geleden gestelt en daarna is er 7000 km mee gereden. Hij heeft nu 70.000 gelopen. Hij word verkocht incl zijkoffers.

Voor foto's en verdere interesse graag pb ik krijg de foto's hier niet geupload.
 
Terug
Bovenaan Onderaan