Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Las vandaag dat dat lekkere blonde ding (..) die tegen Vale aanliep (..) geen gelijk heeft gekregen van de spaanse rechtbank: zaak geseponeerd.

gelukkig maar anders handen de coureurs en teamleden end. helemaal geen recht meer op fatsoenlijk verplaatsen in de PADDOCK 8-) .

Nu is het wachten totdat er iemand in de pitsstraat wordt aangereden tijdens een ow-cuprace.......
 
Las vandaag dat dat lekkere blonde ding (..) die tegen Vale aanliep (..) geen gelijk heeft gekregen van de spaanse rechtbank: zaak geseponeerd.

Verrassend zeg! (not)

Maar dat die troela überhaupt een zaak heeft aangespannen! :X
Zegt genoeg over haar en ook dat ze niets te zoeken heeft in dit wereldje en zeker niet op de paddock. Kan men zo iemand niet gewoon bannen? Ongewenst persoon, "stadion" verbod voor het leven.
 
Laatst bewerkt:
Las vandaag dat dat lekkere blonde ding (..) die tegen Vale aanliep (..) geen gelijk heeft gekregen van de spaanse rechtbank: zaak geseponeerd.

Jammer -O- ,ik was net bezig een scenario samen te stellen om me door vale te laten "overrijden"door hem op zijn scootah :P en zo 8 miljoen te claimen :9
Zag wel een gat in de markt :) :Y
 
Jammer -O- ,ik was net bezig een scenario samen te stellen om me door vale te laten "overrijden"door hem op zijn scootah :P en zo 8 miljoen te claimen :9
Zag wel een gat in de markt :) :Y

Denk dat een eventuele volgende keer, degene op de pitbike extra gas geeft.
 
Geloof best dat ze hem een test aan bieden maar ik geloof echt niet dat Rossi nog een paar jaar forumule 1 gaat rijden.

Der zijn toch wel meer getallenteerde jonge gasten die ze dan liever willen.

en als dat wel gebeurd is dat echt alleen maar omdat hij veel heel veel sponsorgeld binnen kan brengen.
 
I had some problems in the past with Jorge, especially because I was angry with Yamaha.

"After all I did for Yamaha they put in the team a very strong team-mate so I was p****d off with Yamaha more than him.

full
Komkommertijd. *O*
 
Hij doet er echt alles aan om te laten zien hoe slecht materiaal is van de AUDI groep! RESPECT :}
 
Laatst bewerkt:
Neh, Eneos is rood en Bluecore is... niet groen iig. Oke Movistar en monster zijn Groen, maar toch nee.

Hoax.

C1vLXDiWIAAcVbJ.jpg:large


MovistarMotoGP2017.png

Ook niet echt origineel... :+

MotoGP+Tests+In+Jerez+Day+2+0W9MCq-Q3kel.jpg
 
Laatst bewerkt:
eerst maar eens zien wat het echte ontwerp word. Top teams doen liever niet teveel plotselinge veranderingen aan hun design zoals we weten. Dus zou mij niet verbazen dat het weer niet echt heel veel verschilt van de vorige designs. Er staat gewoon teveel op het spel ivm met de Corporate identity...

leuk al die photoshop ballonnen van een goedwillende amateur maar het zegt geen niks..
 
Is het al bekend gemaakt?

Dat groene Kawasaki geneuzel kan ik namelijk echt niet verteren aangezien AL mijn motorvrienden Kawasaki rijden.

Ik word pardoes Gorge fan als het zo blijkt te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan