Honda CBR1000rr SC59 ivm beëindiging motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonLooij

Die hard MF'er
22 sep 2006
672
11
Breezand
Wegens omstandigheden te koop: HONDA CBR 1000rr Fireblade racer uit 2012.
De vorige eigenaar heeft deze motorfiets in 2012 als reserve motor ingezet, in 2013 slechts één keer en in 2014 helemaal niet! Alles aantoonbaar ahv verklaring vorige eigenaar!
Ik heb de motor eind 2014 aangeschaft en in het begin van 2015 een half jaar ingezet in de BeNeCup/ONK.
Na aanschaf hebben wij de motorfiets helemaal nagelopen en alles tegen het licht gehouden. De staat van de versnellingsbak vonden wij destijds discutabel en deze hebben wij uit voorzorg vervangen. Uiteraard ook meteen de ketting-tandwielen en andere slijtagedelen.
Na mijn laatste actie in juli 2015 is de motor (helaas) niet meer bereden. Eigenlijk is de motor sinds 2012 dus nog maar tweeënhalf jaar gebruikt!
De motor is na juli 2015 netjes nagelopen en het een ander vervangen, omdat mijn plannen waren om er zelf mee door te gaan. Zo is de voorvork nog geserviced etc, waarvan ik eventueel facturen ter inzage heb.
Toen de aard en omvang van mijn blessure duidelijk werd is de motor netjes weggezet (koelwater vervangen door koelvloeistof, blokolie erbij, accu eruit, etc. etc.).
Het is een fijne, snelle en betrouwbare motorfiets, competitief materiaal dus voor in de OW-cup of ONK / Benecup.

De optielijst:
  • Andreani cartridges voor
  • Öhlins TTX schokbreker achter
  • G&G bike A-kit uitlaatsysteem
  • SP-versie inlaatkelken
  • HRC draadboom en ECU
  • Oliekoeler van TKR
  • Remhendel beschermer
  • GBRacing carterdekselbescherming
  • AIM datalogsysteem [dashboard, voorvering, achtervering, voorwielsnelheid, achterwielsnelheid, voorremdruk, gps]
  • Grip One Traction Control
  • HM quickshifter
  • Rem/Schakelset van TKR
  • Motoholders kuipsteun
Deze motorfiets is een ex-Ten Kate motorfiets (rekening van 5 jaar terug van ruim €35.000,- ter inzage). Technomotion in Anna Paulowna heeft hier nog even de puntjes op de i gezet!

Onderdelen die erbij geleverd worden:
  • Hoogtemeter;
  • Gereedschap voor de cardridges;
  • Datakabel;
  • DB Killer kort (verplicht op sommige circuits);
  • DB killer lang (voor op de “stille” circuits);
  • Origineel luchtfilter (voor op de “stille” circuits).
Onderdelen tegen meerprijs:
  • 2 sets PVM wielen 1 Y-spaak en 1 6-spaak (1 daarvan heeft Brembo T-brakes remschijven);
  • Tandwielen zowel voor als achter;
  • Nieuwe én kort gebruikte kettingen;
  • Nieuwe kuipset;
  • Ten Kate inlaatkelken;
  • Verbeterde inlaatkelken (o.a. andere diameter en golfbaleffect);
  • Transponder;
  • Bandenwarmers;
  • Titanium uitlaatsysteem met lange demper (Maxtreme);
  • Blokbok om een reserveblok in te bouten en makkelijk mee te nemen
  • Allerlei andere losse onderdelen (denk aan carters, carterdeksels, airbox, koelslangen, koppelingen, voorwiel sensorringen voor de traction control, clip-ons etc).
  • Tandemasser
De koper van de motorfiets heeft de eerste keuze ten aanzien van de onderdelen. Voorlopig gaat er dan ook nog niets los weg.

Linkje naar de advertentie:
http://www.thesuperbikebarn.eu/ads/honda-cbr1000rr-fireblade-sc59/


Actiefoto's zijn hier te vinden.


De motorfiets is verkocht, tezamen met 1 set PVM velgen, de hoogtemeter, datakabel, origineel luchtfilter en tandwielen. Ik zal binnenkort alles inventariseren en een nieuwe advertentie maken om al mijn reserve spullen aan te bieden!

Met vriendelijke groet,
Ron Looijesteijn [voorheen #86 ]
Tel.: Nul zes 3045777 zes
E-mail: Ron Apedinges RHLracing punt nl
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding man! Hoe gaat het met de verkoop Ron? Top machine om in de OW cup of ZAG lekker mee te kunnen knallen!

Er is veel vraag naar onderdelen. Maar zoals in de advertentie al staat, moet eerst de motor verkocht zijn voordat we dat (los) weg doen.
 
Pfff zou zonde zijn als die komend seizoen niet op de baan te vinden is! Al wat interesse gehad Ron?

Dat zou zeker zonde zijn!
In de motorfiets nog niet veel. In de opties (en reserve delen) des te meer. Zou er bijna over gaan denken om hem in onderdelen te verkopen!
 
Onderdelen...?
Ik probeer al bijna een jaar een stel standaard vorkpoten te verkopen van een sc59....

Bij deze succes met de veekoop van je knaller!

Grtz
 
Onderdelen...?
Ik probeer al bijna een jaar een stel standaard vorkpoten te verkopen van een sc59....

Bij deze succes met de veekoop van je knaller!

Grtz

Frame en vorkpoten heeft inderdaad (nog) niemand een berichtje over gestuurd. De cartridges en de overige zaken heb ik wel al redelijk wat vragen over gehad.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (mijn eerste) biertje (sinds lange tijd) gedaan om te "vieren" dat de Honda al anderhalf jaar geen circuit heeft gezien...
 
De motor is tezamen met 1 set PVM velgen vanaf nu gereserveerd verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Heb jij de maxtreme demper nog? en wat wil je er voor hebben?
Heb jij nog een Gear-indicator welke aansluit op mijn HRC Dashboard/Kabelboom.
 
Beste,

Heb jij de maxtreme demper nog? en wat wil je er voor hebben?
Heb jij nog een Gear-indicator welke aansluit op mijn HRC Dashboard/Kabelboom.

Ja ik heb nog een lange demper van Maxtreme maar die hoort wel bij het titanium uitlaatsysteem. Dat wil ik direct verkopen.
Een gear indicator heb ik ook nog liggen.
Zelf gebruikte ik op mijn AIM-systeem een ombouw setje van 155 engineering...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan