Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

Sterkte, Tom! Goed klote.

Ondertussen denk ik erover ivm mijn opkomende eerste motorkampeervakantie in Sep (oid) om eens aan te sluiten bij een testweekend om te testen en kletsen over mijn setup. Nog niet zeker hoor, ik kan ook ineens besluiten solo te testen (meest waarschijnlijk als ik blijk niet dit weekend te kunnen), maar ik houd t goed in de gaten! Is het plan om vrijdag aan te sluiten, zaterdag wat samen of in groepjes te toeren of naar wens alleen voor de lone wolf, en zondag weer op te rotten ofzo?
 
Hey Maartenn, Het plan is als volgt (staat ook in de OP)

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 12 mei 13:00 uur tot zondag 14 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!


Er zijn tijdens dit weekend een aantal dingen te doen.
We hebben uiteraard de hilarische branderwedstrijd (wie kookt het snelst een liter water)
Er zijn verregaande onderhandelingen over een lezing (mongolië op de motor)
toertocht op zaterdag (meestal in 2 groepen, maar als je alleen wilt dan is dat ook prima natuurlijk)
Aansluitend is er nog een BBQ
Op zondagochtend is er een gezamelijk ontbijt, daarna samen opruimen en dan naar huis

Gezelligheid ten top dus!!!
 
Hey Maartenn, Het plan is als volgt (staat ook in de OP)

Wie: alle enthousiaste motorrijders die eens willen kamperen/alle (wannabe)globetrotters en reizigers
Waar: Camping Woltas te Zieuwent (nabij Lichtenvoorde)
Wanneer: aanvang vrijdag 12 mei 13:00 uur tot zondag 14 mei 12:00 uur
Waarom: gewoon omdat het kan!


Er zijn tijdens dit weekend een aantal dingen te doen.
We hebben uiteraard de hilarische branderwedstrijd (wie kookt het snelst een liter water)
Er zijn verregaande onderhandelingen over een lezing (mongolië op de motor)
toertocht op zaterdag (meestal in 2 groepen, maar als je alleen wilt dan is dat ook prima natuurlijk)
Aansluitend is er nog een BBQ
Op zondagochtend is er een gezamelijk ontbijt, daarna samen opruimen en dan naar huis

Gezelligheid ten top dus!!!

Blijkt weer dat lezen lastig is :$ . Hoort het correcte afmeten van een liter ook bij de test? :')
Klinkt alsof ik er bij moet zijn, staat in de agenda.
 
Laatst bewerkt:
voor de brander wedstrijd is er wel een aanpassingen lees goed mee!!
natuurlijk is het van groot belang VEILIG bezig te gaan ;) .
het enige is wat er aangepast gaat worden is dat je het vuur zelf moet starten zonder aansteker of zoiets dergelijks dus }) altijd leuk om te zien waar mensen mee aankomen _O-
 
eitje :+

kan ik de zelfde setup maken en het vuur van de vorige lenen :Y





alhoewel :? moet ik weer die pan meenemen _O-
 
het enige is wat er aangepast gaat worden is dat je het vuur zelf moet starten zonder aansteker of zoiets dergelijks dus }) altijd leuk om te zien waar mensen mee aankomen _O-
Tot hoever gaat bij jou het begrip aansteker :?

24e46400-3790-012e-9890-0050569439b1.jpg
 
voor de brander wedstrijd is er wel een aanpassingen lees goed mee!!
natuurlijk is het van groot belang VEILIG bezig te gaan ;) .
het enige is wat er aangepast gaat worden is dat je het vuur zelf moet starten zonder aansteker of zoiets dergelijks dus }) altijd leuk om te zien waar mensen mee aankomen _O-
Nou dat kan dan wel even duren...
 
he wat leuk :-)

Ontdekte vandaag pas dit topic...
Je hebt een PB Borisz

gr Norwin Ivo en Quirine (in volgorde op de foto ;-)
full
 
Naast de campingkosten vragen we nog een bijdrage voor de organisatiekosten en de bbq.
 
Laatst bewerkt:
Ja mensen, het is gelukt! Gisteren heb ik iemand weten te strikken voor een lezing. Niet zomaar iemand, maar Remco van der Noord!

Remco komt vertellen over zijn trip van 2016. Hij vertrok op 19 maart en is 7 maanden onderweg geweest op deze roadtrip naar Mongolie. Hij heeft onder andere de volgende landen aangedaan:
  • Friesland=>
  • Griekenland =>
  • Turkije =>
  • Armenie =>
  • Georgie =>
  • Rusland =>
  • Mongolie =>
  • Kazachstan =>
  • Kirgizië =>
  • Tadzjikistan =>
  • Kazachstan =>
  • Rusland =>
  • Ukraine =>
  • Friesland.

Een roadtrip van ongeveer 40.000km, boordevol met mooie plaatjes en prachtige verhalen over nieuwe vriendschappen, roadside repairs, onverwachte ontmoetingen en ontberingen! Een verhaal waarin je meegenomen wordt in de dagelijkse beslommeringen, hersenspinsels, verrassingen en verwonderingen van een motorrijder op een dergelijke lange reis.

Let op: inspiratiegevaar aanwezig!!!

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
eitje :+

kan ik de zelfde setup maken en het vuur van de vorige lenen :Y





alhoewel :? moet ik weer die pan meenemen _O-


FOUT kijk je mag geen vuur van een ander overnemen ook geen vuur aansteker geen kooltjes uit de brand ton. ik zal eens even alles op papier zetten en dan knal ik het op mf :+
 
Kan ik me ook onder voorbehoud aanmelden?

Het hangt namelijk van 2 dingen af of ik erbij kan zijn:
1) of ik al een kenteken om m'n "nieuwe" motor heb
2) of ik niet weg ben voor werk (kan soms op het laatste moment gebeuren)

zou wel leuk zijn om de nieuwe motor te testen met m'n kampeer setup.
 
Kan ik me ook onder voorbehoud aanmelden?

Het hangt namelijk van 2 dingen af of ik erbij kan zijn:
1) of ik al een kenteken om m'n "nieuwe" motor heb
2) of ik niet weg ben voor werk (kan soms op het laatste moment gebeuren)

zou wel leuk zijn om de nieuwe motor te testen met m'n kampeer setup.


Ja hoor, dat is mogelijk. Stuur me maar een PB!
 
Terug
Bovenaan Onderaan