30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

😂
En dan een kopietje naar haar sturen en zeggen: "Wist je dat? Al jaaaaaaaren op de verkeerde dag gevierd!"

Was overigens hoe dan ook met de RS gekomen met de 55 liter tas achterop (zo'n tas laten zitten bij de koffie-stops is waarschijnlijk dan weer niet zo verstandig, mot ie maar mee naar binnen).

Toch hep het nadeel ook een foordeel: ik rij zaterdag de hele rit onafgekort mee. Heb er echt zin in!!

En dankzij de luxe van een tweepersoonkamer-met-toeslag blijft voor Karin de optie open om "last minute" alsnog aan te haken. In 1 woord: TOP!
 
En alles is weer up to date!

Nu nog 1 kamer en een villa beschikbaar voor de liefhebbers.....
Bijna uitverkocht dus!
 
Hoop dat we in Juli iets beter weer hebben.... :o :o :o

16002921_1258620677514478_2913493622696010247_n.jpg
 
Gaan er nog mensen uit dit topic naar de beurs in Utregg...misschien een meet en greet in die altijd aanwezige Harley kroeg ???

Onlangs waren Shirley en ik op de vakantiebeurs en belandden in een soort Duits/oostenrijks apres ski ding...lange tafels..mooie deernes in bevallige kledij en veeeeel groooote glazen bier..
We kwamen acuut in de stemming om door te rijden naar Tirol..
 
Ja wij gaan op vrijdag einde dag / avond naar de beurs met een hele groep w.o. een aantal Eifelgangers.

Inspiratie op doen voor vakantie, informatie verzamelen over de diverse "lulijzers"; wij hebben alleen maar gedonder met onze huidige communicatie set, willen nu een andere die het wel doet.
Volgens mij willen de nieuwelingen gehoorbescherming regelen en zo zijn er vast nog wel wat dingen die we willen zien.


En... uiteraard een biertje drinken!!! Wanneer willen jullie gaan?
 
Ik denk dat wij op donderdag gaan vanwege de relatieve rust. Wij hebben nog geen vaste planning, we zien tegen die tijd wel wat het beste uitkomt.

Onze Interphone set doet het overigens perfect. Op aanraden van Maniac overgegaan van Cardo op Interphone.
 
Zoals het er nu naar uitziet gaan wij vrijdag...
En dat zal wel de hele dag duren leert het verleden......

Rob: de interphone bevalt ons goed. Wij hebben de 5MC als ik het goed heb...
Inmiddels zijn er nieuwere uitvoeringen.
Ik heb destijds getwijfeld over een afstands bedieninig op het stuur. Nooit gekocht en ook niet gemist..

Een keer getest op de duitse autobahn....de afstand tussen Shir en mij was ruim 1 km voordat het contact verloren ging...in de bbk is dat uiteraard minder..

soms wel een gekke storing dat de gps de aanwijzingen niet aan mij doorgaf maar aan Shir....
bij een duoset is er volgens mij een app. leidend...dus was dat gek...

Voor de rest bevalt die erg goed.
 
Een van de leden van mijn BMW Club, Chris uit Nijmegen, is onlangs geopereerd aan een hersentumor. Dat is goed afgelopen, hij is weet thuis....maar zal niet meer kunnen (motor) rijden. Hij heeft een vrij nieuwe (26-10-2013) F800GT met alle opties en 16000 km die nu op de markt zal komen. Mocht iemand 'in de markt zijn' voor zoiets, dan graag een PB naar mij en dan breng ik jullie in contact.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan vrijdag middag/avond naar de beurs. Komen we vast wel bekenden tegen. :W
Natuurlijk brengen we een bezoek aan de vfrstand.
Verder naar info over Oostenrijk zoeken. Wie weet gaan we een weekje toeren daarzo.
 
Ik ga misschien ook vrijdag naar de beurs met een vriend uit Eindhoven, maar dit is op dit moment nog niet meer dan een plan.
 
Dat lijkt uds al een pre-pre meet te gaan worden op vrijdag... :+

Over dat nieuwe communicatie setje: we hadden een perfect systeem. Een Cardo Q2, simpel ding aan/uit en harder/zachter. Die muts van de navi moet ik er niet op hebben: ongelofelijk wat een gelul uit dat ding.
Na aanschaf nieuwe held bleek de oude vertrouwde Q2 niet meer te passen op de helm... |(

Dus nieuwe aangeschaft, een luxus versie de Cardo G9x. Wat een ellende ding.
Op een goed moment neemt het volume af en daarna nix meer.
Alles is minimaal 1 keer vervangen: beide grond platen en beide com units.
Dus maar ff geen Cardo meer.
Probleem mi is dat ze er teveel fratsen op willen zetten: filters en auto volume regeling.
Je kunt het ding zelf dus niet meer harder/zachter zetten.
We gaan eens kijken wat er op de markt is....
 
Rob, Je hebt inmiddels wel 4 ervarings "deskundigen" ....

Wellicht dus toch die interphone iets voor jullie....

Tox : als jij de navigatie van je zumo aan hebt...en je bent gepaired met Anita.. gaat het dan altijd goed ?

Dat is het enige dat wel eens stoorde. De muziek en aanwijzingen kwamen dan niet bij mij maar bij Shirley binnen... of om en om...

Dit is opgelost door de aanwijzingen van de nav uit te zetten... althans het geluid...

2e voordeel van de nav aanwijzingen uitzetten is dat de onderlinge verbinding niet steeds wordt verbroken...
Shirley werd op een gegeven moment gek van Truus met de mededeling "disconnecting "......
 
Terug
Bovenaan Onderaan