Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Luke,

Als je het nog niet gedaan hebt (kan mij niet voorstellen)
Voordat je gaat klussen met je bochten: er zijn veel youtube filmpjes met instructies.

Ik heb er zelf vorig jaar veel plezier van gehad.
 
Luke,

Als je het nog niet gedaan hebt (kan mij niet voorstellen)
Voordat je gaat klussen met je bochten: er zijn veel youtube filmpjes met instructies.

Ik heb er zelf vorig jaar veel plezier van gehad.

ivm de kou zitten ze nog in de doos...
heb het wel vaker gedaan, (nu 4 motoren gehad waar alle uitlaat systemen compleet gedemonteerd en gemonteerd zijn) dus moet wel lukken.

alleen even kijken hoe het met de koeling gaat. (dat is wel nieuw voor me) en zit in de weg om de 4 buizen te demonteren/plaatsen.
hopelijk hoeft die alleen iets los zodat ik er net bij kan.
ik laat die slangen liever zitten omdat ik niet weet hoe of wat.
 
Hmm..

Ik ben begonnen met de radiator los te maken maar wel aan de slangen vast laten zitten.
Uiteindelijk toch ook maar de slangen los gehaald en de radiator er afgenomen, dat werkte voor mij veel fijner door de ruimte die ik daardoor kreeg.

Ik had destijds wat moeite om de bouten van de middelste twee bochten los te draaien en de rug van mijn handen heel te houden. Die schraapte telkens tegen de radiator, dat was ik op een gegeven moment zat.

Ik heb Hier een paar foto's staan.
 
Laatst bewerkt:
Oké zoals beloofd het resultaat. Niet een hele beste foto maar buiten was het al te donker. Johan nogmaals bedankt voor het licht;)
full

full
 
Kijk, heel erg netjes. Dat heeft een F wel nodig ja! Beetje schuin opzij een foto ben ik ook wel benieuwd naar. :)
 
Ziet er inderdaad weer heel wat beter uit:) volgende maand misschien kijken naar een smoked voorruitje. Deze zomer staat een reis naar de Balkan op de planning, dus een setje koffers misschien wel net zo handig...
 
Ja die had ik zelf ook gezien, toch denk ik dat mijn voorkeur uitgaat naar een paar zwarte givi koffers. Nog even een foto van de zijkant voor johan
full
 
Ja die had ik zelf ook gezien, toch denk ik dat mijn voorkeur uitgaat naar een paar zwarte givi koffers. Nog even een foto van de zijkant voor johan[afbeelding]

zie er goed uit :Y zowel de kozijn als je motor
hoe hou jij je hielplaten zo mooi :?
bij mij zijn ze al bijna blank
 
Terug
Bovenaan Onderaan