# Gelderse SuperMotards #3 # Drifting away

tssja, maar met een 640 kun je de snelweg nog een keer op, dat hoef je met al die lichtere fietsen niet te proberen. het blijft een beetje het 1 of het ander :P .

maar ik kan je vertellen dat voor een beginners supermoto de 640 al behoorlijk bruut is. zeker omdat ik de keihin fcr 41 vlakschuif pomp carburateur er onder heb en de vertanding heb aangepast. hij trekt nu echt als een beer en de top is nog steeds 155 dus dat is snel genoeg.
 
Er gaan zeker wat snelwegen bereden worden. Ook gezien de moto mee gaat op vakantie tzt. Dit is ook een van de redenen om een wat steviger model te gaan.

Mocht het circuit rijden me bevallen dan gaan we voor een project om een dedicated bike te bouwen.

Nu rest mij alleen nog de verkoop en dan lekker shoppen.
 
Er gaan zeker wat snelwegen bereden worden. Ook gezien de moto mee gaat op vakantie tzt. Dit is ook een van de redenen om een wat steviger model te gaan.

Mocht het circuit rijden me bevallen dan gaan we voor een project om een dedicated bike te bouwen.

Nu rest mij alleen nog de verkoop en dan lekker shoppen.

Dan zou ik inderdaad niet voor een WR gaan
 
Staat geen maat bij. ;)

Wel handig voor de verkoop, zelf heb ik er al één
 
6otKFpv5sj4K3YwSyALpGWcPsW-BE5aGWFqkaCdQ6WCCSGjhGsLrS-Vli1WK3voI23LVzsXNPSEPhPgE7XhSe4v1WaV4zxeQPkhbl35GNngOzEFbI9vI7XSpQx7VBtyheV2k5pudgPAWobtmbpsby5ECeaqsQ1nRyUNUIfmbysmArcIIBCMLBOsgTmZbTrWNRIl6TjTgwuf7nCuMeirNYWcw8cHZNof3OPAFqVXZQ4JQwLRT-Kop6lbsZ_1ZXPOaSgzNscN84tiJPZxzPE7GBJChkvbmp1qsobP-vkl07jXEWZiYyO95YKHOYViHurVR5kSVPsho__byFzEct6vVCAnNJugEB2tXMvHwnTl_Ie1GVCCdmT2FFw7Xq-cbIZfi_n-IXQmFfd39IxkGgRg7kzh0fN30b0Yl8dttrXnfP8-ExSBOjI0f1tmWxdHZpFQK2oaq58beU9MnPEeVs2azUSTPWtkgfFcJw4q8FvzTBqZQEFZuOLNq9iGRqmhT3AcdkwrW-llIMt1_wy5ikVkRWfOtj9KRummIGup58aqgONPK0FP8jXeqRWVicX0qRdoNGsaxkTvTD05KvHdLYBCAGM0DzbT8lYE7MlxUUTgQJOnPoRJAqnouxC3VQ9MV_SIjVSuB72vwPPu14gnM5L_HK4FmT955LvnomuQRxPTBROg=w1580-h888-no


Tijd om te gaan ombouwen *O*
 
Laatst bewerkt:
goedendag

ik meld mij weer aan hier nadat ik in 2009 mijn enkel verbrijselde op lelystad.
was een uitje van GSM.

heb inmiddels toch weer een SM gekocht en veel plannen.
2015 SMCR 690.

hoop jullie dit jaar weer eens te zien
 
goedendag

ik meld mij weer aan hier nadat ik in 2009 mijn enkel verbrijselde op lelystad.
was een uitje van GSM.

heb inmiddels toch weer een SM gekocht en veel plannen.
2015 SMCR 690.

hoop jullie dit jaar weer eens te zien

kijk goed bezig! ik heb zelf ook een 690 smc-r uit 2013. waar kom je ergens uit de buurt?

de mijne:
20160801_135209-1_zpsmvi0rddx.jpg
 
goedendag

ik meld mij weer aan hier nadat ik in 2009 mijn enkel verbrijselde op lelystad.
was een uitje van GSM.

heb inmiddels toch weer een SM gekocht en veel plannen.
2015 SMCR 690.

hoop jullie dit jaar weer eens te zien

Ha Rene,

long time no see!
Heb je de rs250 ook nog?

Zit zelf ook weer te denken aan een SMC. Heb nu voor de fun weer een oude XR 600 gekocht (enduro) en merk dat de fun op een 1 cilinder toch wel groot is. Dus nu aan het twijfelen. lowbudget Sm maken van de xr (puur om wat te spelen in de buurt)... of xr en speedtriple verkopen en een SMC halen.... keuzes maken... lol
 
als je de xr voor weinig heb gekocht dan zou ik hem lekker houden en idd budget sm met een paar gegoten wielen van maken. Mijn vader had een tl1000 maar na een ritje op de oude XT heeft die hem snel weggedaan en de XT gekocht... zo snel kan het ook gaan. En dit jaar maar eens even goed nieuw leven gooien in het SM rijden in gelderland :D
 
Ik ga dit jaar denk ik alleen maar naar de crossbaan :]

Volgend jaar maar weer de sm wielen in de crf zetten.

Als je de Triumph tekoop zet Jeroen moet je ff seintje geven ;)
 
als je de xr voor weinig heb gekocht dan zou ik hem lekker houden en idd budget sm met een paar gegoten wielen van maken. Mijn vader had een tl1000 maar na een ritje op de oude XT heeft die hem snel weggedaan en de XT gekocht... zo snel kan het ook gaan. En dit jaar maar eens even goed nieuw leven gooien in het SM rijden in gelderland :D

Het is dat ik al zo veel jaren sm gereden heb dat ik bang ben te snel geen fun meer te hebben op de XR....
Ik heb al een jaartje of 8 een xr sm gereden. Lastige is dat ik daarna 3 jaar een husaberg 650 gehad heb om vervolgens tot 2 jaar terug een husqvarna TC 450 sm voor het circuit te gebruiken.... Dus het is wel weer echt kompleet terug naar af :/ Ik houdt gewoon MP in de gaten voor een lowbudget setje SM wielen. Als die er zijn is het wel makkelijk om die er bij te nemen. Kan ik iig weer wat gummen hier in de omgeving :] *O*

Maar nieuw leven in de GSM *O* :} altijd goed als dat weer wat actiever wordt. Als er weer mensen naar het circuit willen kan dat via supermotardtraining.nl (de opvolger van de GSM).
 
Ik ga dit jaar denk ik alleen maar naar de crossbaan :]

Volgend jaar maar weer de sm wielen in de crf zetten.

Als je de Triumph tekoop zet Jeroen moet je ff seintje geven ;)

SEINTJE!!! Hij staat al tekoop hoor.
2005 speedtriple. Anders stuur me maar een PB.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dit jaar denk ik alleen maar naar de crossbaan :]

Volgend jaar maar weer de sm wielen in de crf zetten.

Als je de Triumph tekoop zet Jeroen moet je ff seintje geven ;)

SEINTJE!!! Hij staat al te koop hoor.
2005 speedtriple. Anders stuur me maar een PB.

Dat ging snel :) Ja begrijp het wel als je jaren al SM hebt gereden dat misschien de lol er enigzins afgaat daarom wil het wel combineren met enduro in het andere seizoen.

Is de site overgegaan in Supermotorschool: Hoe word je een nog betere motorrijder? toevallig?
 
Laatst bewerkt:
SEINTJE!!! Hij staat al tekoop hoor.
2005 speedtriple. Anders stuur me maar een PB.




Ow hahaha nou zo snel was ik nou ook niet van plan om een andere straat motor te kopen dat word eerder volgend jaar op zen vroegst :X

En dat zou ook nog wel eens een crf kunnen worden alleen dan wel met kenteken :z
 
Hele andere vraag, voor op het circuit ben je verplicht een 1-delige pak te dragen? 23e naar de motorbeurs en hoop daar een mooi dealtje te scoren.
 
Dat ging snel :) Ja begrijp het wel als je jaren al SM hebt gereden dat misschien de lol er enigzins afgaat daarom wil het wel combineren met enduro in het andere seizoen.

Is de site overgegaan in Supermotorschool: Hoe word je een nog betere motorrijder? toevallig?

supermotorschool.nl is van Marcel van Drunen :}
maar de GSM is overgegaan in www.supermotardtraining.nl *O* *O* *O* *O*

Reglement werkt niet -O- Was aan het kijken voor kledingvoorschrift. Zie op de site ook geen echte trainingsdagen staan? Wil namelijk over een 1,5 maand zon dagcursus gaan doen :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan