kawasaki aanpas kunstwerk

Je hebt gelijk hoor, vind het ook niet echt prettig als mensen steeds in herhaling vallen. Zelf doe ik er wel aan maar dat levers tenminste nog wat op. En daarom waardeer ik als mensen gewoon genieten van wat ik hier allemaal laat zien. Dit gezegd te hebben gaan we weer vrolijk door groeten van een harde werker

Cheers ;)
 
Volg dit topic vanaf het begin, jou topic van de SV trouwens ook ;)

Geintje moet absoluut kunnen, maar om de 2 a 3 posten hetzelfde geintje is niet echt grappig, ik reageerde nu op jou maar er zijn er meer die steeds hetzelfde roepen, is dus niet persoonlijk bedoeld maar meer in het algemeen. Helemaal mee eens. ;)

Dat is nou net het mooie aan eigenbouw, je bepaalt zelf wat er op de motor komt, niet de menigte die vind dat iets ''zo hoort''
 
Dat is nou net het mooie aan eigenbouw, je bepaalt zelf wat er op de motor komt, niet de menigte die vind dat iets ''zo hoort''

Dat is het nou net, kwam het maar op de motor, ''het hoort'' niet op zolder.... :P

Met deze laatste creatie moet het toch lukken. :?
Alleen niet geel....

Maar idd de baas bepaalt, wij leven mee. ;)
 
Iemand een theorie waar het water van de achterband afkomt of afslingert om te bepalen waar de modder vanger moet komen.
Wil precies de juiste plaats hebben omdat ik zo klein mogelijk wil werken.
Dacht zelf net iets over de helft van de band maat heen plus minus 8cm en dan een plaat van 25 cm maken naar boven.
 
Dat is het nou net, kwam het maar op de motor, ''het hoort'' niet op zolder.... :P

Met deze laatste creatie moet het toch lukken. :?
Alleen niet geel....

Maar idd de baas bepaalt, wij leven mee. ;)

Wat voor kleur anders kun je me aanbevelen dan groen.
 
Iemand een theorie waar het water van de achterband afkomt of afslingert om te bepalen waar de modder vanger moet komen.
Wil precies de juiste plaats hebben omdat ik zo klein mogelijk wil werken.
Dacht zelf net iets over de helft van de band maat heen plus minus 8cm en dan een plaat van 25 cm maken naar boven.

Ik heb deze creatie dirtcatcher gemaakt, 8cm breed over het gehele midden en op de plaats van de meeste spray een verbreding.
Dit heb ik er alleen op met buitenlandse trips/ Treffens, open wiel is het fraaist. 8-)

Deze foto was met de Dolomietentrip/ Timmelsjochpas (2509m)

full


Dit werkte redelijk, maar niet afdoende. Kwam zeker door het vele bochtenwerk/ spray vanaf de zijkant van de band.
Voor Finland treffen een upgrade gemaakt en er wat vleugeltjes bij gemaakt. _O-
(rechtsonder op de foto). Dit werkte goed. :t

Wil je er echt wat aan hebben, ook in de bochten. => spatbord. :Y
 
Wat voor kleur anders kun je me aanbevelen dan groen.

Als je perse geen groen wilt dan zou ik persoonlijk een kleur(en) pakken welke al in je bike zit.

Zilver, d.blauw of anders de bronskleur wat op je blok zit. :?

Snavel d.blauw, achterkant zilver en brons. :?
 
Ik heb deze creatie dirtcatcher gemaakt, 8cm breed over het gehele midden en op de plaats van de meeste spray een verbreding.
Dit heb ik er alleen op met buitenlandse trips/ Treffens, open wiel is het fraaist. 8-)

Deze foto was met de Dolomietentrip/ Timmelsjochpas (2509m)

[afbeelding]

Dit werkte redelijk, maar niet afdoende. Kwam zeker door het vele bochtenwerk/ spray vanaf de zijkant van de band.
Voor Finland treffen een upgrade gemaakt en er wat vleugeltjes bij gemaakt. _O-
(rechtsonder op de foto). Dit werkte goed. :t

Wil je er echt wat aan hebben, ook in de bochten. => spatbord. :Y
Jij hebt de punt van de vanger nog vrij hoog zitten denk ik.
Op plaatjes van een duc zitten ze lager bijvoorbeeld de diavel spatboard.
 
Misschien heeft ie op de "zolder" nog wel een plekje voor die GPZ van Piet.

nee wordt afgemaakt. voorwiel gaat binnenkort naar duitsland en word nu een 6" voorvelg met een 200/50/18 band er op. de voorvork is ook al aardig af nu en eindelijk thuis. en had wat financiële meevallers. dus komende nazomer hoop ik toch echt dat hij in de lak komt.
 
Jij hebt de punt van de vanger nog vrij hoog zitten denk ik.
Op plaatjes van een duc zitten ze lager bijvoorbeeld de diavel spatboard.

Dat is waar, maar nog lager vond ik het lelijker. Alle dirtcatchers zijn '(

Je weet ook niet in hoeverre die catcher bij een Diavel de nek droog houdt. :?

Bij deze wel. :t

full
 
nee wordt afgemaakt. voorwiel gaat binnenkort naar duitsland en word nu een 6" voorvelg met een 200/50/18 band er op. de voorvork is ook al aardig af nu en eindelijk thuis. en had wat financiële meevallers. dus komende nazomer hoop ik toch echt dat hij in de lak komt.

Yes!Dat is al goed nieuws,voor ook 18 inch en mooi breed. *O* *O*
 
Nee geen hugger, je kan ook te ver gaan he.....
Bezig met wat klein geneuzel, kilometer teller bevestiging.
full

En bezig met poging twee van de dirt catcher, om het een beetje juist te maken.
full

Moet ook nog een beetje smoelen natuurlijk op de exentriche versteller. :Y
 
Weer heel veel gedaan vandaag niet alleen maar zicht werk.
Achterframe aangepast en dicht gemaakt.
full

full

Ophanging unit voor spatboard gemaakt.
full

Nieuwe uitlaad verlopen gemaakt, dat met de flensen is mislukt.
Wordt nu een geheel aan elkaar, maar laat dit even af lassen door een pro.
Te dun materiaal voor mij brand de gaten erin.
Nu bedenken hoe we het achterlicht gaan bouwen. :W
 
Weer heel veel gedaan vandaag niet alleen maar zicht werk.
Achterframe aangepast en dicht gemaakt.
Nieuwe uitlaad verlopen gemaakt, dat met de flensen is mislukt.
Wordt nu een geheel aan elkaar, maar laat dit even af lassen door een pro.
Te dun materiaal voor mij brand de gaten erin.
Nu bedenken hoe we het achterlicht gaan bouwen. :W

Toch ook aardig Duitse kont zo, ik mag het wel zien. :9

Jammer dat het met de uitlaat flensen niet gelukt is, maar 1 geheel is wel fraaier.

Dat met die laskap straks op het a.wiel. :/ :? :+

full
 
Toch ook aardig Duitse kont zo, ik mag het wel zien. :9

Jammer dat het met de uitlaat flensen niet gelukt is, maar 1 geheel is wel fraaier.

Dat met die laskap straks op het a.wiel. :/ :? :+

[afbeelding]
Ja dat lijkt inderdaad wel een laskap ja zo had ik het nog niet bekeken. Ga op het Aluminium deel achter nog een rode plexiglas plaat zetten en dan de verlichting binnen boord houden. Dus als hij niet brand moeilijk te zie , maar aan schijnt die door. ;)
 
Toch ook aardig Duitse kont zo, ik mag het wel zien. :9

Jammer dat het met de uitlaat flensen niet gelukt is, maar 1 geheel is wel fraaier.

Dat met die laskap straks op het a.wiel. :/ :? :+

[afbeelding]

Die was te makkelijk , was een inkoppertje ..

zijn er al pics on the bike ???/
 
Laatst bewerkt:
Ja dat lijkt inderdaad wel een laskap ja zo had ik het nog niet bekeken. Ga op het Aluminium deel achter nog een rode plexiglas plaat zetten en dan de verlichting binnen boord houden. Dus als hij niet brand moeilijk te zie , maar aan schijnt die door. ;)

Die rode bibs kan idd wel grappig zijn.

2 in 1, a.licht en gelijk onderkant kont afgewerkt. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan