het sleutelblunders van anderen topic

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.290
5.655
Plaats hier het gepruts wat je van een ander tegen komt.

AAN MOTORFIETSEN!

liefst met foto's :Y

spelregels, omdat iedereen fouten maakt;

  • geen namen
  • geen kentekenplaten
  • geen veroorzakers in beeld
  • hou het technisch
  • maak het niet persoonlijk
  • dit is geen olie topic
  • geen algemeenheden
  • Het is geen auto topic
  • Het is geen zelf sleutelaar tegen professional topic
 
Laatst bewerkt:
danielsan83 in "krukas hercules k125 v1"

full
 
Jupp tweetakt en die waterpomp impellor en de diverse tandwielen in de versnellingsbak vreten dat spul wel op. :9

Staat wel allemaal heel rommelig en slordig en het is ook niet nodig maar een sleutelblunder? 8-)
 
Het is wel zo dat wanneer ik bij een dergelijk project kom kijken, dat die dan niet mee naar huis gaat. Tenzij het voor de sloop is.
Dit vakmanschap zegt vaak genoeg over de rest.....
Ga dan maar niet kijken bij oude crossers. Dit lijkt een CR125 van rond 1984. Die heeft al zoveel prutsers eraan gehad, dat het een wonder is als het nog rijdt.
 
Ga dan maar niet kijken bij oude crossers. Dit lijkt een CR125 van rond 1984. Die heeft al zoveel prutsers eraan gehad, dat het een wonder is als het nog rijdt.

:Y

250cc

Net wat ik zeg, ik koop wel eens zoiets maar dat is dan om te slachten en iemand weer blij te maken met wat donor delen.
Maar goed, ontopic maar weer :)
 
Lijkt wel op een NSR blokje...heb ik in mijn quad gelepeld. De koppakking is bij mij ook kapot, om toch te kunnen doorrijden met vloeibaar ff dicht gemaakt. wel nieuwe bestellen..mja, is nog steeds niet gebeurd en cross al een jaar op dat ding zonder problemen. Helaas begint de vloeibare pakking nu ook te lekken, dus toch maar snel ene echte bestellen haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan