(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag spotte ik rond het middaguur een mooi compacte, naakte fiets. Een Suzuki denk ik, GSR wellicht? De koplamp ervan stuurde een geel schijnsel de wereld in en de bestuurder van het vehikel droeg een rugzak met camouflageprint. De rugzak was desalniettemin zichtbaar.

E.e.a. vond plaats in het hoofdstedelijke, de motor reed in zuidelijke richting tussen Tesla en d'Arena door. Ik bevond mij in een bestelbus met een aanhanger erachter, met daarop een paar fietsen. Trapfietsen.

:W
 
Gisteren 29dec rond 15u vanaf Hofplein richting ring in Rotterdam een motor met sticker, berijder met fluor helm en rugzak. Kenteken 84-mb-**.Ik stond te voet te wachten bij het stoplicht :W
 
Laatst bewerkt:
Hoofddorp - THV station

Triumph Tiger? Geparkeerd naast een kantoor waar ze dingen met vliegtuigen doen... of er over nadenken ofzo.
 
Vanmiddag 15:30 A-4 Vlak bij schiphol ( tot na de tunnel )

Native Yamaha met 28 in zijn nummerplaat

kom zelf uit werk, Nieuw Vennep

Ook onderweg naar huis ?

Gegroet , Tot een volgende keer !
 
Vanmiddag 15:30 A-4 Vlak bij schiphol ( tot na de tunnel )

Native Yamaha met 28 in zijn nummerplaat

kom zelf uit werk, Nieuw Vennep

Ook onderweg naar huis ?

Gegroet , Tot een volgende keer !

Dat was ik. Onderweg van mijn werk in hoofddorp even wat ophalen in a'dam centrum.

Rij vaker in de omgeving dus wie weet tot spots!
 
Vanmorgen Willem169 op de mile bij Bergschenhoek.....
Haalde me in bij het stoplicht, ik zat op de K1600.
 
Ah sorry man ik kwam iets te hard inhalen vanmorgen had er al de vaart in toen jouw licht op groen sprong. Was niet de meest charmante inhaalhaalactie. Excuus :W (morgen weer?) ;)

Mooie fiets zeg, lekker comfi. De Mille is wat dat aangaat niet je-van-het met deze weersomstandigheden.
 
Ah sorry man ik kwam iets te hard inhalen vanmorgen had er al de vaart in toen jouw licht op groen sprong. Was niet de meest charmante inhaalhaalactie. Excuus :W (morgen weer?) ;)

Mooie fiets zeg, lekker comfi. De Mille is wat dat aangaat niet je-van-het met deze weersomstandigheden.

Was wel strak hoor.
Maar inderdaad je had de vrachtwagen nog kunnen inhalen.... ;)
 
Ola... Ongeveer een klein uurtje geleden op de A2 in het zuiden richting Utrecht:

Een motorrijder met een wit-groene Yamaha FZ 750.

Wij waren die gekke wijven in die paarse peugeot, die zo vrolijk aan het zwaaien waren :W
Beetje laat, met dat had ie het inderdaad over... Was ikke2808
 
Eerder deze avond, rond 18:15.
A20 richting Gouda thv Rotterdam centrum.
CB600 - **-MF-NT.
Ik stond vrijwel stil met de auto toen je tussen de file door kwam.
Gespot
 
Een half uurtje geleden op de A28 bij Amersfoort, een grote oranje pick-up met sticker. Verder weinig details want je reed op de meest linker rijstrook voorbij :(
 
Beetje vaag maar toch...
10 minuten geleden op de Valburgdreef in Amsterdam Zuidoost reed jij op een zwarte naked (Kawa Z?) een bus voorbij die op het punt stond van de halte te vertrekken....de bus wachtte even en jij stak een voetje uit.
Gespot :W
 
Vandaag heb jij mij gespot.
Zojuist iets voor 08:00 op de A20 richting Hoek van Holland ter hoogte van afrit Schiedam vlak voor de splitsing naar de nieuwe A4.

Ik reed op de MD-NS-** en jij haalde mij in.

ja dat klopt :) :W

Ik zag al vanaf het begin van de controles op de A20 een motorrijder voor mij uit rijden, met een verdacht klein zwart vakje rechtsboven op de kenteken. Dichterbij bleek het om een MF-er te zijn. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan