Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Heb nog een paar wielen aangeschaf vandaag. Met een complete CX500 er omheen.
Een paar reserve blokken en een zooi onderdelen voor als ik weer een keer tijd heb _O-
 
Heb nog een paar wielen aangeschaf vandaag. Met een complete CX500 er omheen.
Een paar reserve blokken en een zooi onderdelen voor als ik weer een keer tijd heb _O-


De CX500 de mijn eerste motorervaring! Bij de buurman achterop de CX een rondje over de achterhoekse wegen! (met 160, dat dan weer wel ;-) )
 
Ja? halen ze dat? Met twee man er op ?
Beetje positieve kilometerteller denk ik...

Bij de 'choppers' is er een draadje van iemand die een trike aan het bouwen is op basis van een CX
 
Laatst bewerkt:
Dag oma! :W

Vandaag eindelijk weer lekker kunnen sleutelen (gisterenmiddag ook al). Wat een weer zeg. Olie van de primaire aandrijving en koppeling ververst. Die primaire ketting stond veels te slap, dus ook gelijk gesteld. Kleppen gesteld en wat afsluitringetjes vervangen. Hij startte lekker vlot, maar wellicht komt dat door de wat hogere buiten temperatuur :+

Nu nog de ketting eens keer smeren en de motorolie vervangen na het rijden. Kunnen we weer gerust rondknallen.

Hoe gaat het verder hier? Ik heb nog een paar keer tussendoor kunnen rijden wanneer het weer en zout op de weg meeviel (lees: 2 keer in Januari). Zijn er hier echte doorrijders? 8-)
 
Jazeker :) Een heel stel van dit topic heeft zelfs afgelopen weekend mogen genieten van een hoop sneeuw tijdens het Elefanten Treffen :)
 
Ik had geen zin en tijd om zover te rijden dus ik ben naar een ander winterfeestje geweest. Was ook geslaagd.
Niet met zijspan trouwens dus dit is volledig off-topic.
 
Ik had geen zin en tijd om zover te rijden dus ik ben naar een ander winterfeestje geweest. Was ook geslaagd.
Niet met zijspan trouwens dus dit is volledig off-topic.

Neeheeee juist ontopic, zie OP ;)
 
Ik ga deze week mijn ultrasoonbak aanslingeren ,zijn er mensen die nog wat gereinigd willen hebben?
Tegen klein bedrag kan ik het voor je doen.
Bak kan een rijtje van 4 carbs in 1 keer reinigen

greetz mielko
 
Gaan er nog wat van hier naar de motorbeurs? Ik heb het plan om net als vorige jaren vrijdagavond te gaan. Het is dan altijd prettig druk zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag hele dag. Vorig jaar stapten we pas om 21.30 voldaan de trein weer in O-)
 
Wil er wel weer eens een keer naar toe, maar t zal dit jaar nog niet gebeuren
 
Ik ben vorig jaar samen met m'n jongste dochter geweest. Was erg leuk.
Dit jaar valt het samen met carnaval, aangezien dat voorrang krijgt, geen motorbeurs dit jaar voor mij.
 
Gaan er nog wat van hier naar de motorbeurs? Ik heb het plan om net als vorige jaren vrijdagavond te gaan. Het is dan altijd prettig druk zeg maar.


Al weer een jaar of 12 geleden dat ik daar geweest ben. Misschien vrijdagmiddag/avond
 
Ik heb het in overweging. Niet vanwege de beurs, dat is nix, maar je komt er altijd wel weer een oude bekende tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan