Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik nog even van mijn ouwe trouwe Speedje genieten?
We kunnen het nog zo goed vinden samen!

Hier net zo hoor ;) alhoewel ik wel ga proefrijden op de nieuwe.. Als hij echt heel veel beter rijdt en er gruwelijk uitzie ga ik het overwegen, anders niet

Dit jaar/seizoen sowieso nog de Speed :Y
 
Moet ook nog steeds nieuwe spiegeltjes plaatsen op de triple...het zadel is goed nu, begin lente nieuwe banden (michelin pilot road 4, voor en achter)
Begint ergens op te lijken nu haha

Iemand een adresje voor stickers op het vizier? Wil graag witte triumph letters op de plek waar nu de x-802r letters zitten...maar wel op de triumph manier, dus met die euhmm lijn van links naar rechts...
15994765_10210391248110907_3529010426829889804_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe speed (lees 2011-2015)... 22 mm diameter :Y

Ik heb een 2012, en heb al bar-end maar wil die vervangen voor de van de 2016 Speed. Ik weet dus dat de stuurgewichten van de 2011-2015 21,85 zijn.
Op World of Triumph staat een micro-fice echter daar heeft met het bij de 2016 over 22,2 mm bij de bussen van de bar-ends.
 
Bar end monteer je niet op het stuur maar op het stuurgewicht aan het einde van het stuur.
Joh! :+

Overigens is dat ook niet helemaal waar, maar dat is maar net hoe je het bekijkt.
Mijn bar end mirrors zitten gemonteerd met iets dat bijna hetzelfde is als een stuurgewicht en dat klemt zich in het stuur vast.
Vandaar ook mijn vraag, wat is de diameter daarvan op de nieuwe Speed.
Doorgaans hebben de stuurgewichten dezelfde diameter als het uiteinde van het stuur en dat is standaard 22 mm (of 7/8 inch).
Echter, als je kijkt naar hoe de meeste bar end mirrors bevestigd worden, dan hebben die een binnenmaat die kleiner is dan dat. Ze worden ook incl. het bevestigingmateriaal geleverd.
 
Laatst bewerkt:
Moet ook nog steeds nieuwe spiegeltjes plaatsen op de triple...het zadel is goed nu, begin lente nieuwe banden (michelin pilot road 4, voor en achter)
Begint ergens op te lijken nu haha

Iemand een adresje voor stickers op het vizier? Wil graag witte triumph letters op de plek waar nu de x-802r letters zitten...maar wel op de triumph manier, dus met die euhmm lijn van links naar rechts...
[afbeelding]

Mooi vizier man ;)

Die X-802R sticker komt van Rapro graphics op Ebay uit Engeland, die maakt ook wel stickers op bestelling.
 
Ik heb een 2012, en heb al bar-end maar wil die vervangen voor de van de 2016 Speed. Ik weet dus dat de stuurgewichten van de 2011-2015 21,85 zijn.
Op World of Triumph staat een micro-fice echter daar heeft met het bij de 2016 over 22,2 mm bij de bussen van de bar-ends.

Zou je ff langs de dealer moeten rijden, kunnen vast wel even voor je kijken of dat past.. Ik denk, als die verschillen zo klein zijn, dat dat vast wel moet passen
 
Hebben er hier meer mensen interesse in SAI block off plates mocht ik deze gaan laten maken voor mezelf? Mijn motor is uit 2007, dus zou geschikt zijn voor 2005 - 2011??
 
Mooi vizier man ;)

Die X-802R sticker komt van Rapro graphics op Ebay uit Engeland, die maakt ook wel stickers op bestelling.

haha thnx! Ben er nog steeds blij mee....al kan ik niet wennen aan de oakley stickers..dus die gaan eraf en er komt een pinlock in. toch wel fijn.
 
Hebben er hier meer mensen interesse in SAI block off plates mocht ik deze gaan laten maken voor mezelf? Mijn motor is uit 2007, dus zou geschikt zijn voor 2005 - 2011??

Vind je dat niet onnodig geld uitgeven..? Als je er een dopje op doet of een knikker in de slang bereik je hetzelfde effect. Hebben de meesten hier.
 
Laatst bewerkt:
Vind je dat niet onnodig geld uitgeven..? Als je er een dopje op doet of een knikker in de slang bereik je hetzelfde effect. Hebben de meesten hier.

Klopt, dat is plan B, of misschien wel A. Ben van die rubber afdicht doppen aan het zoeken, zijn nog lastig te vinden. Maar werk in de metaalbranche, dus die dingen zijn mogelijk nog vrij goedkoop gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, dat is plan B, of misschien wel A. Ben van die rubber afdicht doppen aan het zoeken, zijn nog lastig te vinden. Maar werk in de metaalbranche, dus die dingen zijn mogelijk nog vrij goedkoop gemaakt.

Kunt ook de slang er af halen, een knikker in de slang drukken en weer aansluiten. Koop je gewoon een zakje van een Euro bij de Bart Smit, de goede maat uitzoeken en de rest geef je aan de koters in de straat.. ;) Maak je jezelf nog populair ook! :+
 
Laatst bewerkt:
Kunt ook de slang er af halen, een knikker in de slang drukken en weer aansluiten. Koop je gewoon een zakje van een Euro bij de Bart Smit, de goede maat uitzoeken en de rest geef je aan de koters in de straat.. ;) Maak je jezelf nog populair ook! :+
Zo lang die knikkers er maar niet bij de uitlaat weer uitkomen, dan heb je vast een boze automobilist achter je :+
 
Zo lang die knikkers er maar niet bij de uitlaat weer uitkomen, dan heb je vast een boze automobilist achter je :+

Zou wel een stunt zijn ja! Ik heb wel een keer mijn DB killer eruit geblazen tijdens het rijden omdat de klem ring niet goed zat.. :z Net als zijn berijder heeft mijn motor iets tegen DB killers denk ik! :+

Maar idd, een simpel dopje werkt wel het best en is het makkelijkst.
 
Heren, even jullie wel gerespecteerde mening....
Ik ben aan het wikken en wegen welke bug spoiler ik mooi vind om na dit seizoen (liefste voor maar centjes he) te monteren.

eerst deze (origineel voor de nieuwere types, maar pas te maken op de oude types
15542387_10210408520222699_3750344418009055230_n.jpg

15977431_10210408520542707_32044618113763592_n.jpg

16105844_10210408519622684_1862807699380594714_n.jpg


Of deze, van lsl...geen idee of die nog verkrijgbaar is, maar dat zien we dan wel weer.
15940668_10210408518862665_4138579014921336316_n.jpg


Ik neig naar de eerste..gewoon omdat ik die super vind.
Thnx!
 
Plaatjestijd? Ben ik bij *D ook db killer verwijderbaar gemaakt bij mile.. Heerlijke sound

@G-jo.. Bovenste doen, die 2e lijkt nergens op vind ik
full
 
Mijn clipons verhaal is nog niet ten einde ;( . Gisteren komt hier een pakje toe en ik dacht " yes, morgen gaan we ze monteren " . Deze morgen haal ik een clipon uit de verpakking en ik dacht " toch maar even meten en jawel hoor , 52mm :-) " ik blij dus en alweer alles gedemonteerd .Ik monteer de linker clipon en monteer hem op de vork . Dan neem ik de rechter clipon uit de verpakking en neeeeee !!! het kan niet waar zijn , maar het is toch waar :( De rechter is een 48mm die in de doos zit . Dus , een telefoontje naar Engeland gedaan en de brave meneer aan de andere kant uitgelegd wat er gebeurd was . Hij vroeg of ik enkele foto's kon nemen en ze hem doormailen . Nadien zou hij me weer opbellen . 10 min . later weer telefoon en hij heeft de goeie al op de post gedaan . dus hopelijk staat maandag mijn speedje terug met 2 stuurhelften in de garage :) We blijven zo wel van de straat, dus de buren zijn ok gelukkig :+

312fw1v.jpg


2eo9l7c.jpg


2uiuepx.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan