Oldskool GSXR topic deeltje 40

ik heb destijds alle deksels laten poedercaoten .

zo kunnen ze tegen een stootje :+
full
 
Heb er toch al wat uurtjes insteken.ben wel fier dat ik zo ver geraakt ben.heb ook heel weinig technische ervaring.De vorige eigenaar had Blokdelen gespoten met Candy-Apple red en zwart.ben nu hayabusa brug +6'' aant aanpassen maar weet nog nie juist hoe en wat.daarna komt er een ovale fp racing demper onder de zit en nog vanalles.
Ben ook al even met een 2de 1100 project bezig.maar de lager achter het voorste tandwiel is stuk.heeft iemand al eens zo een lager vervangen of kan aub iemand mij helpen met waar ik moet op letten.
 
het scharnierpunt van een busa brug komt precies uit in het gsxr frame dat is geen probleem.
het makkelijkste is om het linksysteem en de schkbreker van een busa er bij te hebben .

dan hoef je aleen de onderste bevastiging voor het linksysteem te verplaatsen.
als je dat doet blijft de geometrie van het linksysteem goed en veert hij ook goed.

ik had een stalen beugel gemaakt ,
die heb ik vastgemaakt op de plek van het orginele linksysteem en de 2 boutgaten
onderaan het frame .

Essen_SIHA2010100.jpg


Essen_SIHA2010097.jpg


Essen_SIHA2010096.jpg


Essen_SIHA2010104.jpg
 
Ik heb eventueel nog een verlengde achterbrug liggen, basis is een 91/92 gsxr 1100 achterbrug.
 
het scharnierpunt van een busa brug komt precies uit in het gsxr frame dat is geen probleem.
het makkelijkste is om het linksysteem en de schkbreker van een busa er bij te hebben .

dan hoef je aleen de onderste bevastiging voor het linksysteem te verplaatsen.
als je dat doet blijft de geometrie van het linksysteem goed en veert hij ook goed.

ik had een stalen beugel gemaakt ,
die heb ik vastgemaakt op de plek van het orginele linksysteem en de 2 boutgaten
onderaan het frame .

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dikke Hyperpro veer *D
 
Matzwart bedankt voor de foto's en mij op weg te helpen.is het die Candy-Apple red bike?
heb het eens in mekaar gezet met wat ik had liggen,foto's volgen,op een frame.denk dat het niet slecht is.mag hem van achter ook niet te hoog zetten.ik zit al +-5cm hoger door het Yamaha subframe.

Fighter Henk,ben ik naar op zoek geweest.was allemaal boven mijn budget.
Had nog een busa en srad achterbrug liggen.dacht voor niet nog extra kosten wat ik niet meer heb dan maar die busa achterbrug proberen aan te passen.
 
TLR 1000 voorvork gescoord *D

komt met het Fisher voorwiel in de 7 11 . Billet 6 remankertjes erop .


750 usd met covers gaat in de ouwe gs .


Dubbele up-grade _O- _O-
 
Net nog een setje Vampire s gescoord }) })

met linkpijpen die weer op de Yoshimura s passen ...op een 1100 4 - 2 spruitstuk *D *D
 
Fisher voorwiel?

Icm de klauwen gaat het sowieso dik staan!


Heeft iemand nog een nette Yoshi demper en eventueel een nette rvs linkpijp slingeren? Erg blij met mijn nieuwe aanwinst maar kan nu al niet wennen aan de Devil demper....

13726623_1217286668319274_3214373527279666377_n.jpg
 
s morgens wel :( :(

s middags in het zonnetje is het best buiten te doen :Y :Y


Henkie heeft liever voorjaar :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan