Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen de allerbeste wensen voor 2017, met veel of weinig :] mooie en veilige kilometers.
Groet Peter. *O*
 
full

_O- _O-
:W
 
ik heb er nog een vanuit een andere hoek met een ietwat andere belichting en filter 8-) 8-) , en daar heb ik een eerste prijs *O* *O* *O* *O* *O* mee gewonnen bij een fotowedstrijd hier in de regio !
:W
 
Als ik me goed herinner was het Peter die deze winter en nieuw logo voor MCW650 zou ontwerpen. Kunnen we mooi :9 T shirts laten maken. :t
Groet Jan :W
 
ja Jan en de superbikes gaan komend weekend ook testen en volgende week de eerste race van het seizoen op Phillip Island,hup Kawasaki *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:W
 
Laatst bewerkt:
ja Jan en de superbikes gaan komend weekend ook testen en volgende week de eerste race van het seizoen op Phillip Island,hup Kawasaki *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:W
Ik vindt het nog steeds te koud ;( ? Over een maandje nog maar eens kijken :] :] Ik heb vandaag mijn voorwiel gedemonteerd zodat ik de roest van de spaken kan poetsen. Misschien toch maar eens overwegen om RVS spaken *D *D te plaatsen. Wie heeft een goed adresje voor weinig geld? }) })
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan